Hop til indhold

Recommended Posts

Tak. Jeg var meget i tvivl om dette var the real stuff. Ingen berøringsangst? Taler hun engelsk..? Ingen selfies? Ok sted..?

Redigeret af Karsteng
Spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er køn på billederne. Ja, bare de danske lysthuse kunne få flere danske piger med et udseende som dette ind i folden. Ja. Det findes faktisk. Det kan man jo se når der sendes autition til X-Factor på tv.

Nå...

men...

2000 kr for 60 minutter, når man nu kun ønsker 30 min..og en begrænset menu ( Hvor er tungekys, dominans, græsk til hende..?).

"Cash, revolut, paypal and I also accept cryptocurrency"

Fint nok..Men hvor er Mobilpay..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op ppd, dit brokkehoved. Selvfølgelig tager hun ikke Mobilepay, når hun ikke har konto i en dansk bank...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Hun er køn på billederne. Ja, bare de danske lysthuse kunne få flere danske piger med et udseende som dette ind i folden. Ja. Det findes faktisk. Det kan man jo se når der sendes autition til X-Factor..

Der er sgu da ingen A-skåle i det cirkus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 26.5.2022 at 11:05:

Hun er køn på billederne. Ja, bare de danske lysthuse kunne få flere danske piger med et udseende som dette ind i folden. Ja. Det findes faktisk. Det kan man jo se når der sendes autition til X-Factor på tv.

Nå...

men...

2000 kr for 60 minutter, når man nu kun ønsker 30 min..og en begrænset menu ( Hvor er tungekys, dominans, græsk til hende..?).

"Cash, revolut, paypal and I also accept cryptocurrency"

Fint nok..Men hvor er Mobilpay..?

Altså det står da at tungekys er med i hendes gfe for 2000kr pr 60 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige hurtig status herfra:

Jeg var forbi Annie i går. Hun er meget smuk (i min optik total model lækker) og sød ligeså, så kan bekræfte TS's anmeldelse. Aftale blev truffet via gammeldags sms uden problemer... (har ikke smartphone)

Dejlig gensidig intens oplevelse ......

Det kan være jeg kommer op med en anmeldelse....!

Forsat go' weekend ;-) PN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså i den sjældne kategorien:

"For godt til at være sandt, men sandt..."

Love it!

Redigeret af Karsteng
Mer info

Del dette indlæg


Link til indlæg

After several correspondences, I was able to visit her.. I paid for an hour and a half, but I came out after half an hour. She is beautiful, but unclean. She has a bad smell from her pussy, and the cleanliness is important. She is disappointing.

Redigeret af Jem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Jem skrev, 1 time siden:

After several correspondences, I was able to visit her.. I paid for an hour and a half, but I came out after half an hour. She is beautiful, but unclean. She has a bad smell from her pussy, and the cleanliness is important. She is disappointing.

Som bonus-info er denne profil oprettet for en time siden og det er første indlæg. Om kommentaren alligevel er berettiget må man selv vurdere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jem skrev, for 8 timer siden:

After several correspondences, I was able to visit her.. I paid for an hour and a half, but I came out after half an hour. She is beautiful, but unclean. She has a bad smell from her pussy, and the cleanliness is important. She is disappointing.

Jeg har længe været en passiv læser på dette site og gjort stort glæde af disse anmeldelser. Har også besøgt Annie senest for 2 timer siden, hvor jeg faktisk nævnte denne tråd. Hun er nemlig meget behagelig og nem at tale med samt en af de lækreste piger jeg har mødet her i DK samt ekstrem velplejet. Hun fortalte mig sjovt nok at ingen har bestilt 90 og nogensinde gået efter 30 min

 

Jeg forstår ikke hvorfor man opretter falske profiler for at sprede usande rygter. Er det konkurrenterne? Hvorfor ikke bare fokusere på at gøre jeres bedste selv. Det er for mig en gåde. 

Hvad angår Annie, så fortalte jeg at jeg ville skrve dette og hun sagde med et smil at det måtte jeg selv om. Hun var med andre ord rolig og selvsikker på sig selv og hvor er det dog dejlig! <3 jeg er lidt småforelsket! 

Redigeret af mrDurak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

@mrDurak - der er altid nogen som enten vil afpresse pigen, eller som af en anden grund vil miskreditere hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy
PeterN skrev, den 28.5.2022 at 07:36:

Lige hurtig status herfra:

Jeg var forbi Annie i går. Hun er meget smuk (i min optik total model lækker) og sød ligeså, så kan bekræfte TS's anmeldelse. Aftale blev truffet via gammeldags sms uden problemer... (har ikke smartphone)

Dejlig gensidig intens oplevelse ......

Det kan være jeg kommer op med en anmeldelse....!

Forsat go' weekend ;-) PN

Vi skal have en PN anmeldelse her:) Please:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren 2.0 skrev, den 26.5.2022 at 11:00:

Overhovedet ingen berøringsangst, super sted , Intet selfie, det er engelske til husbehov:) 

Må man "finger" hende lidt?. Vides det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Hun er fuldt optaget, indtil hun tager hjem om 3 dage. Så der bliver knaldet igennem B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 7 timer siden:

Hun er fuldt optaget, indtil hun tager hjem om 3 dage. Så der bliver knaldet igennem B)

LOL - Hendes flotte anmeldelser må have lokket alle byens mænd frem:wub: Det vidner om, at folk gerne vil betale for kvalitet:D

Det forstår man jo godt. Der er næsten ikke noget mere surt, end at blive røvrendt af en købepige, når man er rigtig liderlig. Så hellere købe prima kvalitet hvor servicen altid er i orden.

Jeg skal have mit opfølgningsbesøg i morgen. Booked 4 dage i forvejen :rolleyes:. Håber at hun stadig har bare lidt lyst til sex - efter en fuld kalender

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig koret af Annie-fans

Helt klart den bedste GFE i meget lang tid. 
Dejlige intense kys, fantastisk blow, lækker sex med 3-4 ægte orgasmer (som hun pænt takkede for hver gang) og en helt fantastisk krop, super kønt ansigt og bare en fantastisk sød pige.

Jeg krydser fingre for at hun snart kommer tilbage.

Redigeret af yrghh
tyrkfjel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...