Hop til indhold
Den_glade_amatør

Hvilke “ydelser” byder du ind med, når du besøger en GP/massør?

“Ydelser” til din GP/massør  

118 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad er din holdning til at kysse med GPen/massøren?

    • Jeg ønsker aldrig eller næsten aldrig at kysse med pigen. Det siger mig ikke noget (og hvis det gør, er mine kys forbeholdt andre end GPen/massøren)
      3
    • Jeg opsøger ikke kys, men hvis pigen vil småkysse lidt, er det ok med mig, men jeg er ikke til tungekys. Heller ikke selvom de er gratis.
      13
    • Jeg tager gerne initiativ til at kysse, men kun hvis det er ikke noget, der skal betales ekstra for
      35
    • Det kommer an på situationen. Jeg tilvælger nogen gange, at kys skal være en del af seancen, og jeg er ok med, at det i givet fald koster lidt ekstra
      17
    • Uanset om det koster ekstra eller ej, så har jeg en klar præference for at kysse med den udvalgte. Og gerne med tunge
      50
  2. 2. Hvad er din holdning til at slikke fisse på GPen/massøren?

    • Jeg slikker aldrig pigen
      5
    • Jeg går ikke efter at slikke pigen, men en gang imellem sker det
      4
    • Det kommer an på situationen. Nogen gange slikker jeg, andre gange gør jeg ikke
      33
    • Jeg slikker altid eller næsten altid fisse
      76
  3. 3. Hvad er din holdning til at give GPen/massøren massage (du masserer hende)?

    • Jeg giver ikke pigen massage
      40
    • Det sker ikke tit, men jeg giver ind imellem massage til pigen
      31
    • Det kommer an på situationen. Nogen gange masserer jeg, andre gange gør jeg ikke.
      38
    • Jeg giver altid eller meget ofte pigen massage.
      9


Recommended Posts

Fra tid til anden dukker der tråde op, hvor GPernes ydelser diskuteres. Måske ikke så usædvanligt, for der kan som bekendt være en vis variation fra poge til pige.

I denne afstemning bliver bøtten derimod vendt lidt rundt, og vi retter fokus mod, hvad vi som sexkøbere har af præferencer, når det kommer til de ting, som nogle af os gerne tilbyder pigen, mens andre vælger det fra: Kys, fisseslik og massage til pigen.

Kys er hos nogen piger en tilkøbsydelse, mens de to andre “ydelser” med ganske få undtagelser ikke koster andet, end den tid, man bruger på det.

Svar ud fra, hvad du helst selv gerne vil. Altså med andre ord: vi siger, at GPen/massøren er helt med på, hvad du ønsker.

Redigeret af Den_glade_amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor afstemning?

Tilbedelse af  Mammon fra sælgerens side åbner veje.  

 

 

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke flere afstemninger? ;) 
Afstemninger giver et helt andet indblik og en bredere og mere overordnet forståelse end kommentarer i debatter. Mener jeg.

Jeg har svaret som sexkøber og ikke som sexsælger. 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slikker altid gerne fisse…. Det tænder mig. Der er kvinder som ikke er til at få slikket fisse og det fatter jeg intet af! 
Har mødt et par stykker privat, og det har været en show stopper for mig. 

Jeg synes at det er dejligt at kysse, det giver en helt anden tæthed i det man laver. Jeg besøger ganske enkelt ikke piger der tager ekstra for kys. As simple as that!

Hvis jeg betaler for at få massage så er det altså det der skal ske, så kunne det da være kønt at jeg skulle give pigen massage…? Tror ikke jeg forstår konceptet. At man så kan ligge efterfølgende og nusse og små massere hinanden, er en helt anden sag….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...