Hop til indhold
Mastager

Massage uden spørgsmålet om fp,hj osv først?

Recommended Posts

Hej alle..

Er der et sted i Københavnsområdet (radius på 20 kilometer Ca) hvor man kommer ind og ikke får spørgsmålet om ekstra inden man begynder på massagen? Altså hvor der er pirring og man så aftaler det i slutningen af massagen? 

Jeg er ved at være godt træt af man skal fortælle præcist hvad man vi ha inden man er kommet igang. Det skal komme imens man får massagen, lysten altså... 

Nogle gode steder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De eneste 2 gange jeg har fået østerlandsk massage har været på Ankhor i Valby. Begge gange kunne jeg bestille massage først, og blev så til sidst spurgt om jeg ville have happy end, fuld pakke eller noget. Jeg kunne betale enkeltvist for det med dankort. Troede lidt det var sådan de fleste steder. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/126433-min-thai-massage-debut-på-ankhor-wellness-i-valby-dejlig-oplevelse/?tab=comments#comment-1192463

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 30 minutter siden:

De eneste 2 gange jeg har fået østerlandsk massage har været på Ankhor i Valby. Begge gange kunne jeg bestille massage først, og blev så til sidst spurgt om jeg ville have happy end, fuld pakke eller noget. Jeg kunne betale enkeltvist for det med dankort. Troede lidt det var sådan de fleste steder. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/126433-min-thai-massage-debut-på-ankhor-wellness-i-valby-dejlig-oplevelse/?tab=comments#comment-1192463

Mange tak. det skulle måske prøves der så.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ved at være godt træt af man skal fortælle præcist hvad man vi ha inden man er kommet igang. Det skal komme imens man får massagen, lysten altså...

Er helt enig i, at en god del af magien forsvinder, når der spørges til ekstra allerede inden man har taget den første beklædningsgenstand af. Når det sker, svarer jeg “måske”, ofte med et lille smil. Så må pigen stadig kæmpe lidt for at få ekstrabestillingen i hus. Men hun ved så også godt, at jeg er et nemt offer.

Steder, hvor jeg ikke blev spurgt om ekstra med det samme, har bl.a været:

Bee på Frederikssundsvej

Nam hos Thai Thip på Amager

Apex Siam på Frederiksberg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...