Hop til indhold
sørenslem

Isa 21årig tyrkisk Prinsesse Skødstrup

Recommended Posts

Jeg er meget fristet af Isa her, men jeg har lidt dårlige erfaringer med at møde piger, hvor kontaktformen er snapchat, synes dog, at hun virker reel, den smule jeg har kommunikeret med hende. Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle herinde, der har erfaringer med hende? Gode eller dårlige? På forhånd tak!

https://annoncelight.dk/showad/342460

Redigeret af sørenslem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Isa et par gange. Hun er reel og jeg har gode erfaringer med hende. Anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har besøgt Isa et par gange. Hun er reel og jeg har gode erfaringer med hende. Anbefaling herfra.

Vil du kort beskrive hende og lidt om hvad i lavede? Så vil jeg være meget taknemmelig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der et par gange.

Hun virker desværre lidt som en sørgelig eksistens, som ofte snapper om man lige vil låne hende lidt penge, eller tage mad med..

Men hun er sød og behagelig at være sammen med, sex og blow er fint.

Hun har været samme sted de sidste par år.

Redigeret af LiderligJyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligJyde skrev, for 1 minut siden:

Jeg har også været der et par gange.

Hun virker desværre lidt som en sørgelig eksistens, som ofte snapper om man lige vil låne hende lidt penge, eller tage mad med..

Men hun er sød og behagelig at være sammen med, sex og blow er fint.

ok, tak for det. Kan du sige lidt om hendes udseende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sørenslem skrev, for 19 timer siden:

ok, tak for det. Kan du sige lidt om hendes udseende?

Billedet i annoncen er retvisende, eller tilføj hende på snap, hun sender ofte billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nice guy skrev, for 7 timer siden:

Men hun gør det uden kondom. Har i fået det uden ?

Det er jo ret tydeligt i hendes annonce at du kan knalde hende uden gummi, hvis du har de lyster, så kan det ikke være ligegyldigt om nogen her har kneppet hende uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også et par profiler på sugardaters.

At hun er begyndt at tilbyde uden gummi må være tegn på desperation. 

For tidligere har hun holdt meget på at det skulle være med gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med hende på snapchat og hun var desperat for at sælge videoer eller låne 300 kr fordi hun var syg og skulle til læge. Jeg spurgte om hun sendte først og fik nej! Da jeg bad om et screenshot af videoen fik jeg bare NEJ. Jeg skal sateme ikke have sendt hende penge forud uden at vide om jeg får noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
just27fun skrev, den 23.5.2022 at 20:39:

Hun har også et par profiler på sugardaters.

 

Et par?? :-) Da min profil udløb i sidste uge var der vist nærmere 4-5 af hendes profiler :)
Hun virker ret desperat og uligevægtig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun virker ret desperat

I går aftes/nat snappede hun flere gang om noget ville mødes med hende. Så spurgte hun efter hash, så kunne man kneppe hende for 1000kr i en time og så ved 05:00 tiden, så spurgte hun efter coke og jeg tror ikke det var en Cola Zero hun mente

Sørgeligt, håber hun kommer på rette spor igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej...nej...nej!.....støt aldrig piger på stoffer.....det er ikke en gp, men et menneske i nød og problemer. Det er en gp bestemt ikke i min forstand.....afklarethed er nøgleordet.

Der er sgu da ikke noget der står længere, hvis vi opsøger personer som Isa for at købe sex,......... hvorefter pengene så bliver brugt til et personligt misbrug med coke m.m....soo sad:(

Nå, ja så kan vi jo også lige samtidig være med til at holde gang i bandernes salg af stoffer, afpresning, dummebøder m.m.......NO WAY!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes ansigt kan ses inde på SD.

Og nu viser hun også hendes krop på AL.

Allerede da hun kun var på SD og lige startet, der sniffede hun da lattergas som sindssyg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået besøgt hende. Hun bor i en svinesti og der var madrester mm over alt. Hun er virkelig afhængig af gas. Da jeg var der havde hun stort set hele tiden en ballon med gas i. Rundt på gulvet stod 4/5 kasser a 8 patroner med gas. Hun virkede mere intrasseret i gas end i sex. 
Hun skal hjælpes ud af dette her. Jeg besøger hende ikke mere og anbefaler heller ikke andre at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Usmageligt! Man kan sagtens forfatte et skriv om pigen uden at udlevere hende på den her måde. "Hun skal hjælpes ud af dette her"; Det her hjælper næppe. Tværtimod.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, den 19.7.2022 at 22:21:

Har fået besøgt hende. Hun bor i en svinesti og der var madrester mm over alt. Hun er virkelig afhængig af gas. Da jeg var der havde hun stort set hele tiden en ballon med gas i. Rundt på gulvet stod 4/5 kasser a 8 patroner med gas. Hun virkede mere intrasseret i gas end i sex. 
Hun skal hjælpes ud af dette her. Jeg besøger hende ikke mere og anbefaler heller ikke andre at gøre det.

Nu har jeg holdt lidt øje med hende på snap'en og hun beder om mad, coke, gas, om at blive hentet i Randers osv, osv. og hun skriver flere gange om dagen

Og med det du skriver, så er det i hvert fald ikke en person der har det godt :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 23.5.2022 at 20:08:

Det er jo ret tydeligt i hendes annonce at du kan knalde hende uden gummi, hvis du har de lyster, så kan det ikke være ligegyldigt om nogen her har kneppet hende uden gummi?

Jo for dig, kan jeg fornemme, så hvorfor blander du dig så med sådan en ligegyldig kommentar. Lad da debatten og erfaringerne flyde, ellers bliver det jo nogle helt ufattelige kedelige indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nice guy skrev, for 2 timer siden:

Jo for dig, kan jeg fornemme, så hvorfor blander du dig så med sådan en ligegyldig kommentar. Lad da debatten og erfaringerne flyde, ellers bliver det jo nogle helt ufattelige kedelige indlæg.

Du spørger jo ikke efter om hun var et godt knald, eller om hendes fisse føltes dejlig stram. Du spørger alene om nogen har knaldet hende uden gummi. Intet andet. Derfor er jeg nysgerig på at vide hvorfor det er vigtigt for dig at vide om nogen herinde har knaldet hende uden gummi. Hun skriver jo tydeligt i hendes annonce at det er en mulighed. Faktisk er det den måde hun fortrækker jvf. hendes annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende tidligere på ugen, og kan kun sige LAD VÆRE! Hun er tydeligt påvirket af et eller andet, og så flyder hendes lejlighed med affald, gamle madrester og kattegrus.. Burde være stoppet i døren, men desværre valgte jeg at smide tøjet og få den ringeste omgang sex jeg nogensinde har fået med en pige som på intet tidspunkt udviste nogen tegn på at hun kunne lide det der foregik.. 
 

Hvis man kan lide buttede piger som absolut ikke er serviceminded eller kan lide det hun laver, ja så er muligheden lige her! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...