Hop til indhold

Chikane..?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Golan123 skrev, Lige nu:

Lad det nu bare ligge.. Du "beskylder" EG for at holde oplysninger hemmelige, men påstår selv at hun har stjålet og lavet hærværk uden nogen beviser.. Same Same.. Ville selv blive lidt sur i sulet over at blive beskyldt for noget som jeg ikke har gjort og bygger på noget du tror.. Kom videre og søg andre steder end din tidligere veninde.. Der er vel nok gæster til jer begge.. God søndag 

Jeg forsøger jo faktisk at være der når hun har annonceret med at være et andet sted men så ændrer hun jo bare sin annonce... Og konfliktn stopper ikke med at jeg pga hendes chikane kommer til at lade hende bestemme hvor jeg må arbejde og lade hende få stedet for sig selv- det tænker jeg er det hun ønsker at opnå... Hun mener at det kun er hende der har ret til at være der- Ligesom hun mente at hun i sin tid kunne diktere hvornår jeg måtte leje mig ind på motellet... Altså jeg vil egentligt bare gerne have at vi kan stoppe konflikten nu og her. Jeg er sådan set lige glad at jeg ikke har annonceer her på eg jeg er ikke ude på at overbevise dig om at jeg har ret- egentligt ville jeg bare gøre om der er andre med samme problem... men jeg bliver nødt til at komme videre i programmet nu hehe tråden er nok lukket når jeg kommer tilbage, muligvis helt fjernet.... Det er som regel kun den ene side der har fået lov at tale herinde i denne sag...

Skrevet

Nej synes da du har fået taletid og hun har jo ikke kommenteret dine påstande.. Som jeg skrev i mit første indlæg har en sag 2 tider.. Jeg har hørt din sag og kommenteret den.. Det der springer mig i øjnene er at du beskylder hende for hærværk og tyveri uden beviser.. Det bliver dit indlæg i min optik useriøs af, men det giver jo altid mulighed for at få lidt sympati.. Jeg kender ikke dig eller den anden kvinde, men ved at ting og konflikter altid har 2 sider og jeg har kun hørt din og den overbeviser mig ikke når dine påstande ikke bygger på andet end indicier.. 

Skrevet

Og skulle der henne mig noget træls på jobbet idag er det godt denne tråd findes.

God søndag til de mandelige bruger herinde:wub:

Skrevet
Søren A skrev, for 22 minutter siden:

Den ene blev udelukket fra eroguide for at have kommet med falske - meget dårlige - anmeldelser mod den anden

Og så blev den anden version (årsagen) lagt på disken mens vi fik de 2 navne frem. Benhård business ses mange steder. Had/irritation/bære nag kan være umuligt at komme af med. 

Håb:

At @69manden @Golan123 og alle andre af sig selv lærer IKKE at citere hele indlæg eller får kørekort til online sider. Og at 2 voksne kvinder slår en streg nu og kommer videre hver for sig. 

Måske det ville give troværdighed, hvis ‘anonym’ gav sig selv til kende. Vil man åbne for en kontrovers offentligt som her, ville det måske være på sin plads? 

Gevinsten lige nu k a n i værste fald for Jer begge være færre besøg pga begges opførsel. Måske er I så heldige at mænd som race er behovstyrede og husker som fisk. 

Jeg henter popcorn…..

Skrevet
karpede00 skrev, for 2 minutter siden:

Måske det ville give troværdighed, hvis ‘anonym’ gav sig selv til kende. Vil man åbne for en kontrovers offentligt som her, ville det måske være på sin plads? 

Ida har jo skrevet, hvem den anden part er. Så vi ved godt, hvem begge piger er og det har været en offentlig hemmelighed i mange år, at de to bekriger hinanden. 

Jeg ved ikke hvem af dem, der er den skyldige, men højst sandsynligt er de måske mere eller mindre lige gode om det. 

Men det er ærgerligt. Way back var de vildt frække at besøge sammen. De havde et fedt koncept med hurtige frække møder i naturen og de var begge to vildt frække. 

Skrevet
karpede00 skrev, for 3 minutter siden:

Og så blev den anden version (årsagen) lagt på disken mens vi fik de 2 navne frem. Benhård business ses mange steder. Had/irritation/bære nag kan være umuligt at komme af med. 

Håb:

At @69manden @Golan123 og alle andre af sig selv lærer IKKE at citere hele indlæg eller får kørekort til online sider. Og at 2 voksne kvinder slår en streg nu og kommer videre hver for sig. 

Gevinsten lige nu k a n i værste fald for Jer begge være færre besøg pga begges opførsel. Måske er I så heldige at mænd som race er behovstyrede og husker som fisk. 

Jeg henter popcorn…..

Hent du bare popcorn.. For mit eget vedkommende tror jeg mit kørekort er fuldt gyldigt også til online medier.. Hvis du har læst hvad jeg skriver havde du ikke behøvet popcorn.. Men jeg har fuld respekt for dit indlæg.. Slut herfra. 

Skrevet
Søren A skrev, for 5 minutter siden:

mere eller mindre lige gode om det.

Mon ikke - sådan er det jo tit….

Søren A skrev, for 6 minutter siden:

Så vi ved godt, hvem begge piger er

Er græsk-katolsk men ja; de overhalede lige mit svar (blinkende smiley). 

Søren A skrev, for 6 minutter siden:

De havde et fedt koncept

Kunne lyde sådan ja: fint du nåede den. Så parkerer jeg tesen om at pigefnidder mest sker blandt….piger.

Golan123 skrev, for 7 minutter siden:

mit kørekort er fuldt gyldigt

Tilsyneladende ikke (blinkende smiley fordi jeg er for doven til at scrolle 7,238 cm op og klikke/trække på selve smiley’en). Som du er for doven til at nøjes med at citere enkelte linier (som set ovenover), du ønsker at kommentere på (pointer) men blot klikker CITER. Så alle tråde ender som totalt uoverskuelige og længere end Missssssiiissssiippiiiiiii. 

(‘popcorn-udtrykket’ røg vist også over dit hovede?) 

Skrevet
  • Author

Jeg har sådan set givet mig til kende - Hej Maria her:) Jeg gider ingen mudderkastning - Ida er velkommen til at kommentere på mine beskyldninger - og hvis hun påstår at det er mig der chikanere hende hvorfor "forfølger" hun mig så og ændrer sin annonce til at hun skulle være i hårup i dag, men i sidste øjeblik ændrer det til svenstrup hmm

Skrevet
69manden skrev, 1 time siden:

Jeg tror sagtens det er lovligt at sætte kamera op inde i bilen, men vil nok fortrække, at hun parkere tæt på sin bopæl og sætte et kamera op,der filmer med en god vinkel ned mod bilen,helst i stort vinkel,så man kan optage alt hvad der foregår omkring bilen, men nu ved jeg ikke hvad tid på dagen det forgår?? 

Jeg har Google lidt rundt omkring, det er lovligt at have kamera i bilen og filme, ja alt, som kan bruges til privat brug eller som beviser for hvis man bliver udsat for denne form af chikane, dog vil jeg anbefale at ikke sætte noget i bilen hvis hende der skulle opdage det og måske smadre ruden, fjerne det, men du må godt sætte en kamera op og filme udover bilen, dog ikke andet, der findes mange typer af den slags. Kig på dette link.

https://dashcambilkamera.dk/hvad-er-parkerings-overvaagning-dashcam/

Men når det nu er sagt, så kender jeg ikke historien bag alt det her også videre, men jeg vil nu lade det lægge,lade dig få rå,mag samt undersøge sagen, samt læse alt igennem,som folk har skrevet, tænke over hele situationen, men som du kan se,læse har du fuld opbakning, forståelse, samt masser af gode råd, vejledning.

Så alt held og lykke herfra.

Skrevet
  • Author

Jeg har et formål og dett er at stoppe konflikten.

Til Ida: Kan vi blive enige om at holde os fra hinanden?

Skrevet
anonym bruger1 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har et formål og dett er at stoppe konflikten.

Til Ida: Kan vi blive enige om at holde os fra hinanden?

Nu er det ikke mig der render dig på døren. Jeg opsøger ikke dig når jeg jobber eller i min fritid. Det har jeg virkelig sjældent tid tid.
At vi er i samme område genere ikke mig så længe du bliver på din plet. 
Denne tråd er virkelig ikke svær at regne ud at det handler om at en er mere besøgt end en anden. Det bliver aldrig mit problem.

Skrevet
karpede00 skrev, for 14 minutter siden:

Mon ikke - sådan er det jo tit….

Er græsk-katolsk men ja; de overhalede lige mit svar (blinkende smiley). 

Kunne lyde sådan ja: fint du nåede den. Så parkerer jeg tesen om at pigefnidder mest sker blandt….piger.

Tilsyneladende ikke (blinkende smiley fordi jeg er for doven til at scrolle 7,238 cm op og klikke/trække på selve smiley’en). Som du er for doven til at nøjes med at citere enkelte linier (som set ovenover), du ønsker at kommentere på (pointer) men blot klikker CITER. Så alle tråde ender som totalt uoverskuelige og længere end Missssssiiissssiippiiiiiii. 

(‘popcorn-udtrykket’ røg vist også over dit hovede?) 

Nu bliver jeg træt.. 

Skrevet

Catfight (facepalm) 

Sæt den evt. på loop/gentag hvis tråden bliver rigtigt lang. Så er der lidt baggrundsmusik til underholdningen.

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
anonym bruger1 skrev, for 41 minutter siden:

Jeg har sådan set givet mig til kende - Hej Maria her:) Jeg gider ingen mudderkastning - Ida er velkommen til at kommentere på mine beskyldninger - og hvis hun påstår at det er mig der chikanere hende hvorfor "forfølger" hun mig så og ændrer sin annonce til at hun skulle være i hårup i dag, men i sidste øjeblik ændrer det til svenstrup hmm

Du  mudderkaster  i  stor  stil,  og  starter  også  mudderkastning  herinde  med  grove  beskyldninger  om  tyveri  og  hærværk.  Håber  inderligt at  mænd  vælger  dig  fra.  

Eller  at  du  har  beviser  for  dine  groteske  påstande.  

Og  nej  jeg  har  ingen  dårlige  oplevelser  med  Ida,  hun  virker  hverken  som  en  tyv  eller  som  en  der  laver  hærværk.  

Synd  for  dig  at  du  har  behov  for  at  komme  med  så  grimme  påstande.  Skam dig 

Skrevet
  • Author
Frodige Ida skrev, for 32 minutter siden:

Nu er det ikke mig der render dig på døren. Jeg opsøger ikke dig når jeg jobber eller i min fritid. Det har jeg virkelig sjældent tid tid.
At vi er i samme område genere ikke mig så længe du bliver på din plet. 
Denne tråd er virkelig ikke svær at regne ud at det handler om at en er mere besøgt end en anden. Det bliver aldrig mit problem.

Jeg har heller aldrig opsøgt dig i din fritid?? ejheller er det mig der opsøger dig når du jobber. Der må vi være enige om at være uenige- Jeg er glad hvis vi bare kan blive enige om ikke at chikanere hinanden.  Du skriver i en tråd tidligere at du frygter hvad der sker i dag.... hmmm altså, det er dig der fysisk har overfaldet mig tidligere og kastet mine ting væk og ødelagt briller og i øvrigt også min iphone.... Du er en del størrere end mig, altså nu går jeg heller ikke rundt og overfalder piger der er mindre end jeg lol... men skulle jeg overfalde dig?

Hvad mener du med, at jeg skal blive på min plet hvilken plet skulle være min, og har du så en plet du anser for din??? Mig bekendt er vi to da ikke de eneste der bruger stedet derude... vil du også bestemme hvilke pletter de andre piger har- eller er det bare mig der har en bestemt plads som du har besluttet hvor er? I så fald har du glemt at fortælle mig hvor det skulle være... lol 

Det sidste gider jeg ikke at svare på

Skrevet

Bitch fight !!

Og hold da kæft hvor umodent.

Skrevet
  • Author

hmmm der må da forøvrigt være nogen i Idas entourage der har lagt mærke til at hun har anonceret på AL i dagevis med at hun skulle være i Hårup i dag - men at hun så i sidste øjeblik har ændret det til Svenstrup?????

- hvilket ihvert fald til dels ville bevise min påstand om hvem der forfølger hvem

Skrevet
  • Author
Muggi skrev, for 1 minut siden:

Bitch fight !!

Og hold da kæft hvor umodent.

jeg forstår til dels- dog vil jeg lige sige at det er ikke sjovt at skulle kigge sig over skuldrene hele tiden for at holde øje med om ens dæk bliver punkteret osv -og ja, jamen - mine påstande er påstande men jeg ved faktisk ikke rigtigt hvordan jeg skal få det stoppet.

Skrevet
anonym bruger1 skrev, for 13 minutter siden:

hmmm der må da forøvrigt være nogen i Idas entourage der har lagt mærke til at hun har anonceret på AL i dagevis med at hun skulle være i Hårup i dag - men at hun så i sidste øjeblik har ændret det til Svenstrup?????

- hvilket ihvert fald til dels ville bevise min påstand om hvem der forfølger hvem

Jeg har bemærket, at Ida annoncerede med Hårup og senere ændrede det til samme sted, som du annoncerede med, men hvorfor hun ændrede det ved jeg ikke. 

Skrevet

Vi stopper under alle omstændigheder her!

EG er ikke en platform til personlige opgør af nogen slags. 

Tråden er låst og bliver yderligere behandlet. 

God søndag. 

Bryan Mills

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.