Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har et problem... Jeg har nu i årevis haft et problem med en anden pige i branchen. Vi startede ud som veninder, men blev efter et stykke tid uvenner.... Herefter har hun spredt løgne om mig til kunder både herinde og og irl. Hun har flere gange sprættet dækkene op på min bil, hun har stjålet ting fra mig og kastet dem væk (briller, nøgler). Lige nu forsøger hun at ligge sit sex i naturen lige præcis, hvor jeg er. Udelukkende for at genere - hvis jeg ændrer i min kalender, ændrer hun sin, så hun er samme sted som jeg. Udelukkende for at genere... Hun har ved tidligere lejlighed flere gange øvet hærværk mod min bil, ligeså snart jeg vender ryggen til; så det kan være svært at "arbejde" når hun er i nærheden, da jeg ved, at hun bare venter på, at jeg kigger væk, så hun kan komme til at gøre et eller andet.

Jeg tænker at der måske er andre piger, der har samme problem med samme pige- Jeg husker fx at hun fortalte mig, da vi var veninder, at hun havde et par piger hun ikke kunne lide, som hun stadigt væk "holder lidt øje med" selv om det var flere år siden hun havde kendt dem...

Derfor tænker jeg, at der måske er andre der er i samme båd som mig?

• Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med dig.. Altså hvis du ved det er hende der laver hærværk/stjålet dine ting, bør du nok anmelde det til politiet.. Det hun laver er slet ikke ok, men det er altid svært at vurdere udfra den ene side af sagen.. Der må jo være en grund til hun handler irrationel og fortsætter i årevis.. Kunne være spændende at høre hendes grund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg faktisk prøvet, men sagen er, at det, at jeg ved at det er hende igenting beviser...

Ja, hvis hun genkender sig selv i dette, er hun velkommen til at skrive i tråden.... Bare vi kan holde det nogenlunde sobert lol

Uvenskabet startede for årevis tilbage. Vi arbejdede side om side på samme motel, hun viste mig vejen som ny pige i branchen.... Vi aftalte at vi ville lægge vores priser ens. Efter et stykke tid begyndte jeg at lægge mærke til at hun havde mærkbart mere gang i forretningen end jeg... Hvilket undrede mig, da de gæster der kom hos mig da virkede særdeles tilfredse.... Jeg talte med hende om det flere gange... Hun virkede totalt uforstående overfor dette og foreslog mig at finde et andet sted... Måske jeg havde siddet det samme sted for længe? Hun begyndte også at ville fortælle mig hvornår jeg måtte være på motellet og hvornår hun ville have præmisserne for sig selv... Selvfølgeligt viste det sig, at hun havde mere gang i forretningen fordi hun ikke overholdt vores lille aftale. Jeg konfronterede hende og så rullede konflikten og hun har ikke villet lade mig være siden.

Det er i hverrt fald min side af sagen, men jeg hører da gerne hendes også.... Men jeg er her ikke for at skændes.... egentligt håbede jeg at jeg ikke er den eneste hun er ude efter..... og at man måske i fællesskab kunne lukke ned for denne opførsel.

Redigeret af anonym bruger1

Del dette indlæg

Link til indlæg
anonym bruger1 skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har et problem... Jeg har nu i årevis haft et problem med en anden pige i branchen. Vi startede ud som veninder, men blev efter et stykke tid uvenner.... Herefter har hun spredt løgne om mig til kunder både herinde og og irl. Hun har flere gange sprættet dækkene op på min bil, hun har stjålet ting fra mig og kastet dem væk (briller, nøgler). Lige nu forsøger hun at ligge sit sex i naturen lige præcis, hvor jeg er. Udelukkende for at genere - hvis jeg ændrer i min kalender, ændrer hun sin, så hun er samme sted som jeg. Udelukkende for at genere... Hun har ved tidligere lejlighed flere gange øvet hærværk mod min bil, ligeså snart jeg vender ryggen til; så det kan være svært at "arbejde" når hun er i nærheden, da jeg ved, at hun bare venter på, at jeg kigger væk, så hun kan komme til at gøre et eller andet.

Jeg tænker at der måske er andre piger, der har samme problem med samme pige- Jeg husker fx at hun fortalte mig, da vi var veninder, at hun havde et par piger hun ikke kunne lide, som hun stadigt væk "holder lidt øje med" selv om det var flere år siden hun havde kendt dem...

Tragisk. Al held og lykke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
anonym bruger1 skrev, for 20 minutter siden:

egentligt håbede jeg at jeg ikke er den eneste hun er ude efter

hvorfor?

anonym bruger1 skrev, for 20 minutter siden:

Det har jeg faktisk prøvet, men sagen er, at det, at jeg ved at det er hende igenting beviser...

sprætte dæk op og en lang række ting bør vel samles og afleveres til politiet uanset de næppe har mandskab/tid?

anonym bruger1 skrev, for 22 minutter siden:

Vi aftalte at vi ville lægge vores priser ens

Så hun var en slags mentor, der underbød dine priser og fik flere kunder. Hvad var gevinsten for hende ved at ‘samarbejde’ med dig? Billigere husleje, annoncering, tryghed?

anonym bruger1 skrev, for 52 minutter siden:

hun har stjålet ting fra mig og kastet dem væk (briller, nøgler)

Hvordan kan hun stjæle fra dig (eller er det dengang I var sammen)?

anonym bruger1 skrev, for 53 minutter siden:

Jeg tænker at der måske er andre piger, der har samme problem med samme pige

Sandsynligvis. Ville overskriften ikke være bedre med ‘chikane fra gp mod gp’ for at gp’ere læser og ikke kunder? Gisner at de x antal gp’ere herinde ikke læser alle tråde slavisk ligesom kunderne….

Din version ja, men lyder da træls. Håber det stopper uanset årsagen. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håbede er måske forkert brugt her... Jeg mente at jeg tror ikke jeg er den eneste... og i så tilfælde kunne vi måske hjælpe hinanden og stoppe hende...

Jeg har forsøgt at politianmelde, dett gider jeg egentligt ik...

Jeg ved egentligt ikke hvad gevinsten var for hende; jeg troede vi var veninder... Vi betalte hver for sig, og jeg går ud fra hun betalte det samme som jeg...

Hun stjal fra mig ved faktisk fysisk at overfalde mig og rive mine briller af og kaste dem væk for et par år siden ( ja politianmeldt, eller jeg tror faktisk ikke at de gad at tage imod anmeldelsen overhovedet.) Hun stjal mine bilnøgler en dag, til naturssex hvor jeg havde været uforsigtig og ladt dem ligge.

Og ja, Hummmm kan jeg ændre overskriften nu mon..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Det er en træls situation og jeg er temmelig sikker på, at jeg godt ved hvem I begge to er. Har besøgt jer sammen og hver for sig for en del år siden efterhånden.

Og har lagt mærke til, at I begge to nu annoncerer om møder i naturen igen i det samme område. 

Hvis det er total umuligt for jer at forsones, så må I arbejde i hver jeres ende af Jylland, selvom jeg godt kan de, at det må være vildt træls for dig, hvis du er den der skal vige pladsen. 

Overvej at lade være med at annonce før på selve dagen og prøv måske at køre lidt væk fra dit normale sted. Overvej i øvrigt at blive i eller have visuel kontakt med din bil når du er sammen med en kunde. 

Håber det løser sig for dig og er i øvrigt lidt overrasket over, at I to stadigvæk er uvenner. Kan sagtens huske beskyldninger herinde for år tilbage, men troede egentligt, at I havde lagt det bag jer og kommet videre. 

Pøj pøj til dig og håber det bliver bedre for jer begges skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og nu gør jeg egentligt det jeg ikke ville- Jeg vil helst ikke gå for meget ind i konflikten da jeg ønsker at stoppe den! Jeg vil bare gerne vide om der er andre der oplever det samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
anonym bruger1 skrev, 1 time siden:

Jeg husker fx at hun fortalte mig, da vi var veninder, at hun havde et par piger hun ikke kunne lide, som hun stadigt væk "holder lidt øje med" selv om det var flere år siden hun havde kendt dem...

Gisner at det er en ikke 25-årig pige, da ‘årevis’ nævnes flere gange. Med ‘naturen’ kan man lege detektiv og hurtigt koge antal mistænkte ned til en håndfuld. I dag er der på AL kun 6 danske GP’ere med ‘natur’ på programmet. Et filter med Jylland (?) og over 30 (gæt) gør antallet endnu mindre.

Har du kontaktet hende direkte, spørger jeg dumt? For at vide, hvad problemet er og om det kan løses (en skrue løs, lyder hun jo umiddelbart fra din version til at have, så dialog er måske umuligt). 

Eller lav en standardskrivelse og send til x antal (danske?) piger i dit/Jeres område. Har nogle samme problem, vil du vel ret hurtige få det bekræftet? Medmindre det ER en beskidt branche med spidse albuer generelt og ligefrem hærværk og obstruerende opførsel.

Uanset grund hører det ingen steder hjemme og ‘samle dokumentation/bevis’ er stadig vigtigt skulle det eskalere i omgang eller antal eller blot blive ved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, Lige nu:

Det er en træls situation og jeg er temmelig sikker på, at jeg godt ved hvem I begge to er. Har besøgt jer sammen og hver for sig for en del år siden efterhånden.

Og har lagt mærke til, at I begge to nu annoncerer om møder i naturen igen i det samme område. 

Hvis det er total umuligt for jer at forsones, så må I arbejde i hver jeres ende af Jylland, selvom jeg godt kan de, at det må være vildt træls for dig, hvis du er den der skal vige pladsen. 

Overvej at lade være med at annonce før på selve dagen og prøv måske at køre lidt væk fra dit normale sted. Overvej i øvrigt at blive i eller have visuel kontakt med din bil når du er sammen med en kunde. 

Håber det løser sig for dig og er i øvrigt lidt overrasket over, at I to stadigvæk er uvenner. Kan sagtens huske beskyldninger herinde for år tilbage, men troede egentligt, at I havde lagt det bag jer og kommet videre. 

Pøj pøj til dig og håber det bliver bedre for jer begges skyld. 

EXACTLY! Jeg har annonceret med at skulle være hvor jeg er et par dage nu... på min egen hjemmeside. Hun har nu ændret sin kalender så hun skal være det samme sted som jeg i dag... Derfor jeg blev så harm at jeg skriver her i dag. Jeg ville være lykkelig hvis vi bare kunne enes om at holde os fra hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg "turde" for en gangs skyld at annoncere hele 2 dage i forvejen fordi jeg havde set at hun skulle være et andet sted i dag, men så har hun ændret det.

Redigeret af anonym bruger1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
anonym bruger1 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ved egentligt ikke hvad gevinsten var for hende; jeg troede vi var veninder... Vi betalte hver for sig, og jeg går ud fra hun betalte det samme som jeg...

For mig som kunde dengang, så var det vildt spændende og frækt, at møde to piger i naturen sammen. Og det var vel gevinsten for hende også, at hun pludselig tiltrak flere kunder. På det tidspunkt havde jeg ikke besøgt hende alene, men da du var med, så blev det for alvor spændende. 

Det var ærgerligt, at jeres samarbejde sluttede. I var rigtig frække sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden

Hej Anonym bruger1. Det lyder for mig, at hun trænger og ikke mindst, har brug for hjælp. Jeg er naturligvis ked af, at du er blevet udsat for denne form for chikane, det er mega ubehageligt set for din side af, samt at hun bruger din adresse, samt tilbyder det samme, hvis det stod til mig, vil jeg for det første, kontakte hende og bede hende om at stoppe,samt der hvor hun har samme annonce, anmeld hende på sitet, dog kræver det beviser, såsom billede eller anden form, hvis det ikke lykkes, så prøv at få sat et møde op af måske en af dine mandevenner og du kommer senere også få hende til at stoppe med det,hun har gang i. Ja desværre bor jeg i Valby kbh,men ellers havde jeg været frisk på at få sat et møde igang, da jeg har gjort kendskab til loven..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ingen af jer, og har formentligt aldrig mødt jer, og jeg er ej heller medicinsk uddannet, men ud fra det du beskriver, så virker hun ikke rask.
Opfører man sig sådan, så er man (i min verden) enten syg i bøtten, eller så er det et råb om hjælp. Uanset hvad, ville jeg holde mig fra hende. Og kræver det, at du arbejder i den anden ende af landet, under nyt navn, then so be it. Livet er for kort til at spilde tid på den slags mennesker.
Ift. hærværk, kan du jo overveje at sætte kameraer på i bilen. Det er sikkert ikke lovligt, men kan det knalde hende for hærværk, havde jeg personligt gerne taget den bøde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
anonym bruger1 skrev, for 1 time siden:

Hej igen. Nu ved jeg ikke hvor du har annonce henne af, samt bruger navn på siden med din annonce og det samt gælder det med hende,der laver chikane, hvis du har et link til hende, ville jeg gerne lave en anmeldelse, omtale hende, hvis det er?? Men ellers lav om på din annonce evt, med en anden adresse,som måske ikke findes, det her er kun, bare et forslag.

Men trist at en man regner med at være en god veninde, begynder på sådan noget shit, skulle du kontakte hende,så fortæl hende,at hun skulle overveje, hvordan det var for hende, hvis det forgik den anden vej..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hvis hun genkender sig selv i dette, er hun velkommen til at skrive i tråden.... Bare vi kan holde det nogenlunde sobert lol

Uvenskabet startede for årevis tilbage. Vi arbejdede side om side på samme motel, hun viste mig vejen som ny pige i branchen.... Vi aftalte at vi ville lægge vores priser ens. Efter et stykke tid begyndte jeg at lægge mærke til at hun havde mærkbart mere gang i forretningen end jeg... Hvilket undrede mig, da de gæster der kom hos mig da virkede særdeles tilfredse.... Jeg talte med hende om det flere gange... Hun virkede totalt uforstående overfor dette og foreslog mig at finde et andet sted... Måske jeg havde siddet det samme sted for længe? Hun begyndte også at ville fortælle mig hvornår jeg måtte være på motellet og hvornår hun ville have præmisserne for sig selv... Selvfølgeligt viste det sig, at hun havde mere gang i forretningen fordi hun ikke overholdt vores lille aftale. Jeg konfronterede hende og så rullede konflikten og hun har ikke villet lade mig være siden.

Det er i hverrt fald min side af sagen, men jeg hører da gerne hendes også.... Men jeg er her ikke for at skændes.... egentligt håbede jeg at jeg ikke er den eneste hun er ude efter..... og at man måske i fællesskab kunne lukke ned for denne opførsel.

Du ved det er hende, men ingen beviser.. Det er jo en påstand som ikke kan bruges til ret meget.. Vi bor jo ikke i en bananrepublik. Men træls med konflikter af den karakter når der er vigtigere ting i verden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kender ingen af jer, og har formentligt aldrig mødt jer, og jeg er ej heller medicinsk uddannet, men ud fra det du beskriver, så virker hun ikke rask.
Opfører man sig sådan, så er man (i min verden) enten syg i bøtten, eller så er det et råb om hjælp. Uanset hvad, ville jeg holde mig fra hende. Og kræver det, at du arbejder i den anden ende af landet, under nyt navn, then so be it. Livet er for kort til at spilde tid på den slags mennesker.
Ift. hærværk, kan du jo overveje at sætte kameraer på i bilen. Det er sikkert ikke lovligt, men kan det knalde hende for hærværk, havde jeg personligt gerne taget den bøde.

Jeg tror sagtens det er lovligt at sætte kamera op inde i bilen, men vil nok fortrække, at hun parkere tæt på sin bopæl og sætte et kamera op,der filmer med en god vinkel ned mod bilen,helst i stort vinkel,så man kan optage alt hvad der foregår omkring bilen, men nu ved jeg ikke hvad tid på dagen det forgår?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
69manden skrev, for 15 minutter siden:

Hej Anonym bruger1. Det lyder for mig, at hun trænger og ikke mindst, har brug for hjælp. Jeg er naturligvis ked af, at du er blevet udsat for denne form for chikane, det er mega ubehageligt set for din side af, samt at hun bruger din adresse, samt tilbyder det samme, hvis det stod til mig, vil jeg for det første, kontakte hende og bede hende om at stoppe,samt der hvor hun har samme annonce, anmeld hende på sitet, dog kræver det beviser, såsom billede eller anden form, hvis det ikke lykkes, så prøv at få sat et møde op af måske en af dine mandevenner og du kommer senere også få hende til at stoppe med det,hun har gang i. Ja desværre bor jeg i Valby kbh,men ellers havde jeg været frisk på at få sat et møde igang, da jeg har gjort kendskab til loven..

Jeg tror det løb er kørt. De har jo i årevis haft mulighed for at snakke ud om det og tror også det er forsøgt. 

Intet ulovligt i måden de arbejde på. I dag er begge piger i naturen med udkørsel fra samme pendlerplads tæt ved samme afkørsel og i samme tidsinterval. 

Når den ene pige annoncerer fra motellet, og et tænkt eksempel i værelse nr. 10, så annoncere den anden pige, at hun er på samme motel i værelse nr. 14. Samme dag og i nøjagtigt samme tidsinterval. Når den ene piger så udvider fra at lukke kl. 17 til 19, så udvider den anden også til at have åben til kl. 19. 

De tilbyder de samme ydelser, har mere eller mindre samme former og sloges mere eller mindre om de samme kunder. 

Den ene blev udelukket fra eroguide for at have kommet med falske - meget dårlige - anmeldelser mod den anden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror det løb er kørt. De har jo i årevis haft mulighed for at snakke ud om det og tror også det er forsøgt. 

Intet ulovligt i måden de arbejde på. I dag er begge piger i naturen med udkørsel fra samme pendlerplads tæt ved samme afkørsel og i samme tidsinterval. 

Når den ene pige annoncerer fra motellet, og et tænkt eksempel i værelse nr. 10, så annoncere den anden pige, at hun er på samme motel i værelse nr. 14. Samme dag og i nøjagtigt samme tidsinterval. Når den ene piger så udvider fra at lukke kl. 17 til 19, så udvider den anden også til at have åben til kl. 19. 

De tilbyder de samme ydelser, har mere eller mindre samme former og sloges mere eller mindre om de samme kunder. 

Den ene blev udelukket fra eroguide for at have kommet med falske - meget dårlige - anmeldelser mod den anden. 

Og så kan man jo have sine teorier om hvem der startede den negative tråd, der blev skrevet her inde som fikk mig bandlyst- EG har sagt til mig at de har beviser for at det er mig, men de er desværre hemmelige siger de.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Saftige maria ER bandlyst på EG. 

Kan vi ikke lige nu og her blive enige om at holde os laaaaaangt fra hinanden?

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
anonym bruger1 skrev, Lige nu:

Såååå det betyder ?

Lad det nu bare ligge.. Du "beskylder" EG for at holde oplysninger hemmelige, men påstår selv at hun har stjålet og lavet hærværk uden nogen beviser.. Same Same.. Ville selv blive lidt sur i sulet over at blive beskyldt for noget som jeg ikke har gjort og bygger på noget du tror.. Kom videre og søg andre steder end din tidligere veninde.. Der er vel nok gæster til jer begge.. God søndag 

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...