pj1108 0 Skrevet 21. Maj, 2022 Hej Er der noget der ved om der er er aktivitet i diverse sex kinoer omkring grænsen ?? noget adresser på steder fx.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 977 Skrevet 22. Maj, 2022 pj1108 skrev, for 5 timer siden: Hej Er der noget der ved om der er er aktivitet i diverse sex kinoer omkring grænsen ?? noget adresser på steder fx.... Der er masser af aktivitet hvis du er til mænd - jeg har været der mange gange, jeg har læst der kommer tyske kvinder, flere gange har jeg snakket med de mænd der har været der, når jeg var der - heller ingen af dem, har mødt kvinder, så måske ikke helt nemt sted, hvis det er kvinder du søger, hvis du er til mænd, er der stor aktivitet i de små rum dernede - dette er ikke noget for mig - så jeg smutter over grænsen og henter en plade chokolade - og besøger en gp i Flensborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pj1108 0 Skrevet 29. Maj, 2022 Nogen der har adresser på sex kinoer ved grænsen ,?? fræk6 skrev, den 22.5.2022 at 02:34: Der er masser af aktivitet hvis du er til mænd - jeg har været der mange gange, jeg har læst der kommer tyske kvinder, flere gange har jeg snakket med de mænd der har været der, når jeg var der - heller ingen af dem, har mødt kvinder, så måske ikke helt nemt sted, hvis det er kvinder du søger, hvis du er til mænd, er der stor aktivitet i de små rum dernede - dette er ikke noget for mig - så jeg smutter over grænsen og henter en plade chokolade - og besøger en gp i Flensborg Tak for svar. Nogen adresser på sex kinoer ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 977 Skrevet 29. Maj, 2022 (edited) pj1108 skrev, for 1 time siden: Nogen der har adresser på sex kinoer ved grænsen ,?? Tak for svar. Nogen adresser på sex kinoer ??? Åh - jeg kender ikke lige adressen - den ene ligger i Kruså lige til Højre ca 600 m før grænsen - den anden ligger i Padborg - Google dem, de er nemme at finde - jeg betalte et beløb i den ene, og havde entre til dem begge faldt lige over dette link https://annoncelight.dk/showad/153151 Redigeret 29. Maj, 2022 af fræk6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg