Hop til indhold
deralte

Lara Hermodsgade 3 Aalborg

Recommended Posts

Jeg havde holdt en lang pause med denne min lille hobby, men nu skulle det være. Jeg havde udset mig en flot kvinde, der jævnligt holder til på Hermodsgade 3. www.hermodsgade3.dk/page27.html

Jeg spurgte telefondamen, om det var rigtige fotos af pigen, og jeg blev forsikret, at det var det, og at det var nye fotos.

Det var det uden tvivl også, men det er min opfattelse, at de er kørt igennem computeren for at fremstille hende lidt slankere end i virkeligheden.

Ikke noget stort problem, for pigen var flot og dejlig at røre ved.

Det var det positive. Resten var under middel sammenlignet med mine andre erfaringer på købesexmarkedet.

Hun stønnede falsk, faktisk før vi gik i gang, og hun var meget pivet over, at det gjorde ondt, når jeg suttede på hendes bryster, og når jeg holdt fast i hende, medens jeg kneppede hende, og det er ikke noget, jeg plejer at få klager over.

Det værste var dog, at jeg havde givet 1100 kr. for ½ time, men blev forstyrret af telefondamens banken på døren efter 20 minutter. Umiddelbart efter trak Lara sig. Da jeg gjorde hende opmærksom på, at der kun var gået 20 minutter, forklarede hun, at hun ikke holdt øje med tiden. Det var telefondamens opgave.

På vej ud klagede jeg til telefondamen over ikke at have fået den tid, jeg havde betalt for. Hendes svar var, at hun bankede på døren, når der var 10 minutter tilbage. Så de to damer flyttede gensidigt aben over på skulderen af den anden. Jeg gjorde ikke mere ud af det, men forlod skuffet stedet.

Det er lidt ærgerligt, for jeg har tidligere erfaringer med Hermodsgade 3 som et ordentligt sted, hvor man får en god og ærlig behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er snart ingen gode steder tilbage i Aalborg, slidte thaisteder og uærlige steder om Hermodsgade er det eneste der er tilbage i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lara har jeg også dårlige erfaringer med. Som du siger så faker hun så åbenlyst at man tror det er løgn og har meget lille indlevelse i akten. Jeg fik dog den tid jeg bestilte (½ time også).

Når det er sagt så er der nu nogen af de nuværende piger på gentlemens club som jeg har haft gode erfaringer med (amanda, liva og laura - resten af dem har jeg ikke prøvet endnu, så lara er den eneste af de nuværende piger som jeg har haft negativt at sige om).

/ungersvend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig ærgerligt at Hermodsgade er blevet så ringe.... :evil:

Da jeg boede i Aalborg var det et rigtig godt sted og i 90'erne et af de få steder med billeder af pigerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidl. spurgt på hende herinde i efterlysninger med et par positive svar men fik aldrig besøgt hende. Jeg var især i tvivl om hendes billeder. Hendes nye billeder gør at jeg ikke besøger hende for dem tror jeg ikke på: http://www.idposter.com/Luciana_Salazar/

Jeg har kigget på de nye billeder. Det er som sagt ikke hende. De gamle billeder var faktisk af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...