Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Undskyld for at afspore Line. Findes der mon et sted med Sugarmommy eller mummy Jeg har hørt at man kan lede efter disse damer i topcafeteriet hos Illum Se nille, det må blive dit weekend projekt at finde ud af hihi griner... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Hihi ja se nille det ved jeg ikke, har aldrig prøvet det ... Jeg er " kun" rig på kærlighed og god karma knus Line Det er jo storartet Line, men kan vi lægge billet ind med alt vores rigdom på kærlighed og god karma, men uden at vi har noget så kedeligt som mange penge at gengælde alt din omsorg med Venlig hilsen Rejsenetværk Du giver jo pizza ikk knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Nille på Sugardaters kan du søge efter begge køn Rejse, jeg tror du har sat det lidt højt, mindre kan sikkert gøre det Hey liv. Ja mindre kan sagtens gøre det, klart... Iden om forkælelse med god mad, oplevelser er jo en stor del af det... Lidt som en betalende elsker hvis du forstår . Må jeg spøge om du kender nogle piger, uden at udlever nogen selvfølgelig, der har sådan en aftale? Knus kram Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 4. Oktober, 2013 Med alle forbehold for at jeg har læst det et sted, og at jeg ikke vil afvise at det kan væte forkert, stod det at læse at det er sket blandt Spies fordums morgenbolledamer, at de efter at være blevet vraget fra det ene øjeblik til det andet, endte med at trække i Skelbækgade? Fordi de ikke kunne klare at de ikke længere fik 10000 kr af gangen, de ikke længere kunne leve det liv der var kommet til dem ud af intet, og som forsvandt for dem lige så pludseligt igen. Sådanne mænd giver og de tager igen, tilbage står kvinder/unge piger, der skal vænne sig til livet igen som Askepot. Hvis det der kom, forgik lige så hurtigt som det kom, mens legen er god, er det en brat opvågning til virkeligheden, når ham Sugardaddyen søger nye græsgange. Det er som med den uventede store gevinst i lotto - pas på den hvis den kommer, når den er brugt er der ikke flere penge hvor de kom fra og dørene lukker sig bag dig. Ligeså møder Sugardaddyen formentlig også en lukket dør, hvis han mister formuen på børsen og han naivt tropper hos sin hidtil holdte kvinde, men nu uden at kunne yde den sædvanlige kompensation. Så Line - du skrev selv at du ikke er 20 år længere, erfaren i branchen er du også, så får du chancen, så pas på og gem de mange penge - du ved aldrig hvornår hans interesse vender sig mod andre jagtmarker. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 4. Oktober, 2013 Jo Line - jeg giver afgjort Pizza Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14446 Skrevet 4. Oktober, 2013 Hey liv. Ja mindre kan sagtens gøre det, klart... Iden om forkælelse med god mad, oplevelser er jo en stor del af det... Lidt som en betalende elsker hvis du forstår . Må jeg spøge om du kender nogle piger, uden at udlever nogen selvfølgelig, der har sådan en aftale? Knus kram Line Jep, gik også ud fra, at du søgte noget i mindre målestok end betalt lejlighed og masser af mønt Jeg kender ingen piger med sådan en aftale. Jeg ville nok kigge på Sugardaters. Havde læst at man skal ha ansigtsbillede på derinde, men en gæst fortalte mig, at pigerne derinde ikke viser ansigt, så det er da værd at forsøge. Rejse i princippet er det jo ikke ret meget anderledes end at have en god fast gæst, arrangementet bliver bare lidt mere privat, når man også går ud og spiser, tager på weekendophold sammen o.lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Oktober, 2013 Jo den med cafeen i Illum, Magasin og Salling er god nok. Der er jeg selv blevet "fisket" af sugarmommys" Det var sgu sjovt. Men det er mange år siden. Systemet eksisterer dog stadig, så jeg for noget tid siden over en kop kedelig kaffe i Magasin. Kender nogle piger der har sugardaddys, på forskellige niveauer. En er installeret i egen lejlighed med bil og 20-30000 i lommepenge pr måned. Hun keder sig gudsjammerligt, men tør ikke opsøge sjov, af skræk for at daddy opdager det. Hun bruger sin dag på at vente på der kommer en fortravlet mand og banker lidt frem og tilbage. Det er et meget stort tab for underlivet i Århus at hun har skiftet til denne status Hun er fanget i konflikten penge, sikkerhed kontra frihed og livsglæde. En anden har indrettet sig med en lille gruppe mænd som hver bidrager med et rimeligt beløb og/eller naturalier. Mændene kender til hinandens eksistens, og de mødes en sjælden gang, for at aftale og tilrette spillereglerne. Nej ikke spilleregler. Dem udstikker hun, mere hvordan mændene indbyrdes kan fordele pligter og goder, så alle får en god oplevelse. Hun deltager iøvrigt i disse få og meget hyggelige uformelle møder. Endelig kender jeg en som også har et antal elskere, men ingen kender hinanden. De ved blot at de ikke er den eneste ene Økonomien her er noget mere kontant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Hey liv. Ok ja men det med billede af ansigt synes altså bare ikke er tiltagende, ikke før man har fået kontakt og skrevet lidt sammen du ved... Men fint hvis det kan lade sig gøre uden, må bare indrømme jeg ikke helt er til de sider med div datning... Ja lige præcis min tanke, lidt eksta hygge . Tak for dit svar knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 4. Oktober, 2013 Er det det almindelige at mænd der betaler så meget som ham Århus elsker omtaler, forbyder sin holdte kvinde sjov til anden side? Hvis man nu ser for sig en laber larve 20 - 30 år yngre end ham den afsindigt rige mand der har råd til at holde hende, synes jeg at det er lige lovligt meget forlangt af ham, hvis ikke han accepterer at hun har sex med flotte mænd omkring egen alder, som hun naturligt eftertragter. Der er nu en gang stadig det der ikke kan købes for penge, og fraskriver hun sig retten til egen seksualitet, synes jeg at hun betaler for høj en pris, og ja mener også at hun er fanget i en afhængighed af penge som hun enten må gøre sig fri af, eller ham der betaler hende anstændigvis må indrømme hende retten til et naturligt liv ved siden af deres gensidige arrangement. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Med alle forbehold for at jeg har læst det et sted, og at jeg ikke vil afvise at det kan væte forkert, stod det at læse at det er sket blandt Spies fordums morgenbolledamer, at de efter at være blevet vraget fra det ene øjeblik til det andet, endte med at trække i Skelbækgade? Fordi de ikke kunne klare at de ikke længere fik 10000 kr af gangen, de ikke længere kunne leve det liv der var kommet til dem ud af intet, og som forsvandt for dem lige så pludseligt igen. Sådanne mænd giver og de tager igen, tilbage står kvinder/unge piger, der skal vænne sig til livet igen som Askepot. Hvis det der kom, forgik lige så hurtigt som det kom, mens legen er god, er det en brat opvågning til virkeligheden, når ham Sugardaddyen søger nye græsgange. Det er som med den uventede store gevinst i lotto - pas på den hvis den kommer, når den er brugt er der ikke flere penge hvor de kom fra og dørene lukker sig bag dig. Ligeså møder Sugardaddyen formentlig også en lukket dør, hvis han mister formuen på børsen og han naivt tropper hos sin hidtil holdte kvinde, men nu uden at kunne yde den sædvanlige kompensation. Så Line - du skrev selv at du ikke er 20 år længere, erfaren i branchen er du også, så får du chancen, så pas på og gem de mange penge - du ved aldrig hvornår hans interesse vender sig mod andre jagtmarker. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg tror du har meget ret rejse... Jeg er ikke ufornuftig med min økonomi og ser dette som meget andet også... Ja de kære penge er ikke altid nemme... De piger spies havde var jo glædespiger og de at de fortsatte i anden boldgade, ja det jo " bare" som livet jo er ikk . Groft sagt, men jeg mener det, så er vi jo alle en slags prostitueret, eks, kommer manden/ kæresten hjem med blomster/ gaver, ja så deler vi jo også lidt love ud om aften ikk , så igen groft sagt, så er det jo bare i højre lag jeg befinder mig i... Og ja tak til pizza . Elsker nu også en god spegepølsemad og en kold øl knus kram til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Oktober, 2013 Tja Rejse. Hvis jeg betalte i omegnen af en halv million pr år, ville jeg nok forvente at være den eneste mellem de lår. Alternativet er at have en elskovsrede og indforskrive piger efter behov. Der er nok en hel del billigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Oktober, 2013 Ligeså møder Sugardaddyen formentlig også en lukket dør, hvis han mister formuen på børsen og han naivt tropper hos sin hidtil holdte kvinde, men nu uden at kunne yde den sædvanlige kompensation. Det minder mig om Fyrtøjet, du får masser af venner og piger så længe du har penge, bliver du en dag fattig så vender alle dem som har lukreret på dine penge ryggen til. Ja kærlighed og venskaber kan ikke købes, men penge forsøder nu livet :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Det minder mig om Fyrtøjet, du får masser af venner og piger så længe du har penge, bliver du en dag fattig så vender alle dem som har lukreret på dine penge ryggen til. Ja kærlighed og venskaber kan ikke købes, men penge forsøder nu livet Hvor har du ret nille drengen knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Måske du har ret, men prøves skal det sgu, og det sker da ind i mellem kan jeg høre rundt om... Men ja gratis sex kan vi alle få, men så er legen jo også en anden... Nogen tænder rent faktisk på at have en betalt elskerinde, bare se vores branche . Det var bare i højre lag jeg søgte.. Men tak for dit indput og rigtig god weekend til dig. Line Det var så lidt Line,også en rigtig god weekend til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 @fickenstein Jeg har anmeldt din kommentar, vi får se om administrationen er enig. Har intet imod at du giver udtryk for din antagelse, men det er tonen hvorunder du gør det - som jeg ser det nedgør du helt urimeligt Line personligt i den kommentar. Rejsenetværk Jeg kan nu ikke se noget nedladende i min kommentar,og det var heller ikke meningen. Line har også takket for mit input,men hvorfor blander du dig,og begynder at anmelde andre brugere,den slags adfærd troede jeg kun hørte til i stasi DDR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 5. Oktober, 2013 Hej fickenstein Fordi der oppe i højre hjørne er en knap direkte til Stasi Hav en fortsat god dag Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 5. Oktober, 2013 Århuselsker, det var det vi skulle, os de fattigere - betale vores andele af en elskovsrede og så indforskrive privat diskret piger uden deres egne udgifter, hverken til mutter eller bureau. Men jo skulle sexen så også være billigere, og så er vi jo ligesom tilbage i for nogle af os vores egen verden igen, og os er der ikke meget sugardaddy over Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg