Guest 69manden Skrevet 20. Maj, 2022 Jamen velkommen til de damer, herre og alle i andre, herpå siden.. Jeg har ikke så meget at fortælle, at ønsker alle en god weekend.. Ja lad jer ikke skræmme af det,men på den anden måde, skulle man nok alligevel overveje situationen, samt passe på en selv, når det er og ikke mindst gælder. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/efter-fund-af-abekopper-sundhedsstyrelsen-melder-ud/9262514 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest I will lick your feet Skrevet 20. Maj, 2022 ja hørte det lige i nyhederne, det på betyde et kraftigt fald i GP brancen, da alle de eupæriske piger som rejser rundt i europa kan ta smitte hertil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 20. Maj, 2022 Måske skal man l-i-i-i-ge spise brød til ... Det ligner ikke umiddelbart en ny pandemi .... https://videnskab.dk/krop-sundhed/udbrud-af-abekopper-i-europa-her-er-hvad-du-skal-vide Men et godt blikfang for medier ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 20. Maj, 2022 Rolig nu, kendt sygdom hvor der endda findes vaccine. Men god weekend! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 20. Maj, 2022 69manden skrev, for 1 time siden: Jamen velkommen til de damer, herre og alle i andre, herpå siden.. Jeg har ikke så meget at fortælle, at ønsker alle en god weekend.. Ja lad jer ikke skræmme af det,men på den anden måde, skulle man nok alligevel overveje situationen, samt passe på en selv, når det er og ikke mindst gælder. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/efter-fund-af-abekopper-sundhedsstyrelsen-melder-ud/9262514 Ro på! >>De nuværende tilfælde af abekopper i Europa har især været blandt mænd, som har haft seksuelle forhold med mænd, og som har været ude at rejse.<< >> Sundhedsstyrelsen oplyser i pressemeddelelsen, at der ikke er særlige anbefalinger til borgere generelt i forhold til at forebygge smitte mod abekopper. Men de generelle anbefalinger om god hygiejne med hyppig håndvask med vand og sæbe eller håndsprit gælder fortsat, ligesom Sundhedsstyrelsen opfordrer til at bruge kondom ved seksuel kontakt.<< 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 20. Maj, 2022 Holder man sig fra homoer og afrkanere er det første skridt den rigtige retning, og såmlam man spørgE GP om hun modtager Afrikanere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 20. Maj, 2022 (edited) Bødlen skrev, 1 time siden: og såmlam man spørgE GP om hun modtager Afrikanere. ...eller aber? - - - Generelt: Ubeskyttet analsex er en skidedårlig idé uanset hvad "årets hit" er sygdomsmæssigt, og hvilke køn der er tale om. Medmindre det er en påspændingsdildo eller et andet stykke sexlegetøj/redskab. Selv dér ville jeg foreslå kondom pga. hygiejnen medmindre den lige er pakket ud af emballagen. Og måske endda også da. Hvem ved om en analfikseret abe på fabrikken i Langtbortistan har pakket den uden at vaske hænder først? I bedste mening som altid, Eva Redigeret 20. Maj, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 830 Skrevet 20. Maj, 2022 Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden: ...eller aber? - - - Generelt: Ubeskyttet analsex er en skidedårlig idé uanset hvad "årets hit" er sygdomsmæssigt, og hvilke køn der er tale om. Medmindre det er en påspændingsdildo eller et andet stykke sexlegetøj/redskab. Selv dér ville jeg foreslå kondom pga. hygiejnen medmindre den lige er pakket ud af emballagen. Og måske endda også da. Hvem ved om en analfikseret abe på fabrikken i Langtbortistan har pakket den uden at vaske hænder først? I bedste mening som altid, Eva Ja, det bliver en god forklaring, hvis jeg får abekopper. “.. Jeg var hos en GP som kneppede mig røven med en ny udpakkede påspændingsdildo.” …. Lægen: “stod der på pakken: Made in Congo.?” … “fuuuuck!” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 20. Maj, 2022 Jeg tager det roligt, min faste Gp modtager kun Skandinaviske mænd og jeg er ikke til homoer eller aber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest I will lick your feet Skrevet 24. Maj, 2022 Hold kæft hvor er folk uvidende, har lige set news og her kunne man nu konstaterer at denne sygdom IKKE er en seksuel overført sygdom, ej heller ikke en homo sygdom ! Det som er sket er at det stardede tilfældigt ved en pride fest på Gran canaia, hvor mange mennesker samlet og er sammen og fester og krammer, det kunne ligeså være sket ved feks roskilde festival, til en fodbold kamp på stadion hvor folk er i tæt kontakt . Det kunne ligeså godt være set hos en kvinde første tilfælde og derfor vil det også brede sig til kvinder, så jo man bør være opmærksom når man har tæt krops kontakt også sammen med en gp . Uvidenheden og dumme kommentere længe leve ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg