Hop til indhold

When a girl wears your clothes :)

Featured Replies

Skrevet

I'm not sure why.
But something about this is very sexy to me.
It doesn't matter if it's your girlfriend or a GP.
There's just something about it.
When she walks around the apartment after sex, naked and just picks up your shirt or t-shirt and put's it on and nothing else.
A GP did that with my shirt and let me just say, she looked simply amazing ! ;)

Maybe it's just that a woman looks sexier when she has something on, than she does when being completely naked?
Even if it's ever so small, it lets your mind fill in the blanks, and imagination is a wonderful thing. :)

Does someone else feels the same ?
Or maybe what you girls think.
Does it make you feel sexy as well ?

Just something I'm thinking about here before work, hehe .

Skrevet

Sjovt - jeg er helt enig - men det er pudsigt det ikke fungere den anden vej rundt. Hvis manden lige tager hendes top på….

Skrevet

Helt enig. Det er en så ubesværet og sexet handling.

Nu kommer jeg lige til at tænke på en historie en kammerat fortalte mig: Han var så træt af at de piger han havde med hjem fra byen altid bare ville låne en t-shirt og sove, at han til sidst valgte en t-shirt og klippede huller på brystet. Så kunne pigen låne den til at sove i, og han fik set et par bryster :)

Skrevet

Totally agree with you. It's soo sexy! However it must be a 1 hour + meeting... 15 minutes doesn't work with this - for me at least :D

Skrevet

Det er meget almindeligt. Det er noget sådan "bonding"-agtigt og vækker lidt "hun er min" tanker, fornemmelser og måske tilmed følelser i en eller anden variant.
Især hvis det er i relation til en hvor det er lidt mere end bare hukke-dukke sex ;) 
Jeg gør det engang imellem. Kan også finde på at fjolle med det og tage hans underbukser på og lave et lille anti-strip show med titty-twister. Selvironisk bonding trick er sjovt mellem runde 1 og 2 f.eks. :wub:

Man ser det også ofte i film brugt sådan bevidst. Typisk en hvid skjorte der er lidt for stor. 
I filmen Pretty Woman er der den scene med Vivian der venter splitter nøgen kun med det slips hun har købt til Edvard når han kommer hjem fra job f.eks. 
Det er nok cirka dér han bliver sådan for alvor småforelsket i hende. 

I 80'erne blev det kommercielt brugt en del, og så gik det måske bare aldrig helt af mode igen? Her er et helt bevidst eksempel på det: 

Der er noget sexet over en kvinde der forbliver feminin også når hun iklæder sig noget maskulint. Synes jeg. 
Faktisk også omvendt. Nogle mænd og kvinder kan bære det. Andre, not so much :D 
Grænsen mellem betonlebbe-look og feminin flirten med maskuline twists er hårfin. Det samme omvendt. 
Men umiddelbart vil jeg gætte på at det handler mere om "she's all mine" og "I'm all his" end det handler om genderbending, selvom sidstnævnte er ultra moderne. 

Et af mine mest ønskede "looks" næstefter "Au Naturel" når jeg skal ud at spise med en betalende elsker er mit "business woman look". 
Det er hvid skjorte, opslidset nederdel, hofteholder og opsat hår. Gerne fake-briller på næsen også. Sådan lidt Powerpussy-agtigt men stadig feminint og blødt. 
Det kan noget, åbenbart. Også selvom man ikke ligner en supermodel fra reklamer ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Det er også et godt trick, manden kommet jo til at være i bar overkrop. SF. :P

Men vel også netop sexet fordi hun er nøgen under. 

Skrevet
Keaper skrev, for 6 timer siden:

I'm not sure why.
But something about this is very sexy to me.
It doesn't matter if it's your girlfriend or a GP.
There's just something about it.
When she walks around the apartment after sex, naked and just picks up your shirt or t-shirt and put's it on and nothing else.
A GP did that with my shirt and let me just say, she looked simply amazing ! ;)

Maybe it's just that a woman looks sexier when she has something on, than she does when being completely naked?
Even if it's ever so small, it lets your mind fill in the blanks, and imagination is a wonderful thing. :)

Does someone else feels the same ?
Or maybe what you girls think.
Does it make you feel sexy as well ?

Just something I'm thinking about here before work, hehe .

When a man wears a girl’s :shock:

Skrevet

Hmmmm.....jeg har aldrig.....som i aldrig....gået i en mands tøj :huh: altså jeg har lånt et par arbejdsbukser men det var af praktiske "byggemand Bob" årsager.

Jeg har ofte fantaseret om den der lækre skjorte med elskerens duft på, smyge sig i den og mærke det kølige stof mod mine bare babser.....men mine kærester har ikke gået i skjorte og de mænd jeg har fået skjorten pillet af, ville ikke sætte pris på min parfume i den efterfølgende :lol:.

Til gengæld går jeg rigtig gerne i mine egne skjorter og pencil skirt a la det du beskriver @Eva Nadine OG også jakkesæt woop woop :wub:

Faktisk skal jeg til fest i morgen og det bliver i jakkesæt med skjorte og vest. Om jeg udstråler beton lebbe eller pussy power I'm gonna snatch your wife....and you, det må de øvrige gæster vurdere :lol:

Skrevet

@Pianistinden hep hep hep@par-snatching! 
Det lyder som en god fest :D 

Jeg var engang hos en skrædder i Østen ifm. en forretningsrejse. Havde et par dage til overs, og tænkte at jeg kunne vel få skræddersyet noget fancy Powerpussy kluns i en god kvalitet til en billig penge. Det lykkedes også. 
Dér kom man til opmåling den ene dag og valgte "fabrics" og "cut/style". Så kom man til første tilpasning et par dage senere hvor man blev nærmest riet fast som en mumie. Så kunne man lige nå sidste tilretning før man skulle hjem igen med flyveren en uges tid eller mere senere. Smart. 
Under første tilpasning med de to skræddere - vil gætte på det var mester og lærling, eller far og søn - havde de en meget ilter og højrøstet meningsudveksling på deres modersmål da det kom til en nålestribet taljeret vest der skulle tilpasses før den endelige syning. 
Det er særligt svært for en skrædder med nålestribet fordi striberne skal både passe sammen og være visuelt helt spejlede på hver side af midten så det ser helt ens ud æstetisk set. 
Mit ene bryst er en anelse større end det andet. En F-skål og en G-skål. 
Det endte med at den yngre skrædder forlod lokalet med hænderne over hovedet imens han råbte et eller andet på et sprog jeg ikke forstod. Jeg stod HELT stille dækket af ri-sting og knappenåle overalt, og var en lille smule utryg, akavet og skræmt af optrinnet. 
Den ældre skrædder kigger på mig med håndfladerne opgivende opad en cm. fra min barm og siger "No Madame. We not do it. Breasts BIIIG and wrong!" 
Så det blev en ommer i ensfarvet koksgrå med gammelrosa silke på bagstykket :D 

København er dén vej  - - - - ->> 
Bangkok er længere dén vej - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ->>

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Pianistinden skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har ofte fantaseret om den der lækre skjorte med elskerens duft på, smyge sig i den og mærke det kølige stof mod mine bare babser.

Haha, ja, som jeg før har fortalt, så besøgte jeg en gang en pige der forelskede sig i min skjorte ...
Jeg tror nu det var i selve skjorten, og ikke i nogen duft ... ;)

Hun sagde, anyways, at hun havde lyst til at stikke af med min skjorte, men hun kunne jo ikke lade mig gå fra stedet med nøgen overkrop ... 

Skrevet

@Eva Nadine   HaHa, herlig historie.

Hvad ska' man med netflix, TV-serier og alt det der .. 
Virkeligheden er meget sjovere ...
Jeg skal selv i morgen rejse gennem det halve land på en meget snirklet togrejse med en hjemmebagt kage som viste sig at være mere skrøbelig end antaget ... 
Med samt sovepose og liggeunderlag ...
Meget spændt på om det går godt ... 

Alene det at komme ned på stationen .. jeg er eminent stædig og nægter at bruge taxa, så det bliver trædecykel ... 

Skrevet

@Eva Nadine haaaaaaa ha ha ha :lol: jeg er vild med det! 

Jeg er sikker på at dine bryster er haps babs lækre i det grå sæt også (pics or it didn't happen)

jeg forsøgte engang at forføre en kæreste, ved at larve kravle mig ind i et korset.....som mine lange tasker på ingen måde kunne holde op på plads.....det blev en meget klodset affære som endte i absolut intet andet en et hak i selvtilliden :huh::lol:

København here i come......oh....det var den anden vej.....nej vent....nu står der "Oslo 4 km" er det rigtigt?

Skrevet
sneræven skrev, for 14 minutter siden:

Haha, ja, som jeg før har fortalt, så besøgte jeg en gang en pige der forelskede sig i min skjorte ...
Jeg tror nu det var i selve skjorten, og ikke i nogen duft ... ;)

Hun sagde, anyways, at hun havde lyst til at stikke af med min skjorte, men hun kunne jo ikke lade mig gå fra stedet med nøgen overkrop ... 

Omsorgsfuld pige alligevel :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.