Guest Hermand Skrevet 4. Oktober, 2013 Jeg har tit læste annoncer fra nogle piger Hvor de tilbyder kærsteoplevelser Der er så også piger der annoncer med ægte våde kys jeg er lidt usikker på er om man får ægtkys hos en pige som tilbyder kærsteoplevelser For jeg har engang besøgt og efterfølgende snarked med i pige om det hvor hun ikke ment at der var kys med bare fordi at man annonceret med kærsteoplevelser Jeg ville jo mene at tilbyder en pige kærsteoplevelser er det også med kys Men tag jeg fejl ?? Mvh Hermand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Oktober, 2013 De piger som jeg har besøgt og som tilbyder kæresteoplevelser har alle givet kys. Men ellers spørg pigen inden du afleverer pengene hvis det er af vigtig betydning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14446 Skrevet 4. Oktober, 2013 Som med alt andet i denne branche er det forskelligt fra pige til pige; både hvad hun lægger i ordet Kæresteoplevelser og hvordan hun definerer kys Selv tilbyder jeg kæresteoplevelser med tungekys, men jeg forbeholder mig også retten til at sige nej tak, hvis jeg af en eller anden grund ikke har lyst. Det kan være pga smag, lugt, metode eller noget andet udefinérbart ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Oktober, 2013 Ved kærsteoplevelser/GFE kysser pigerne hvis kemien og hygiejnen er god. dog med forbehold som Liv var inde på. Som kunder kysser jeg derimod ikke piger som stinker af røg, hvorfor skulle jeg kysse et askebær, undskyld piger, jeg er lidt følsomt på dette punkt som ikke-ryger. Så vil jeg 100 gange hellere kysse gina'en ! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 Ved kærsteoplevelser/GFE kysser pigerne hvis kemien og hygiejnen er god. dog med forbehold som Liv var inde på. Som kunder kysser jeg derimod ikke piger som stinker af røg, hvorfor skulle jeg kysse et askebær, undskyld piger, jeg er lidt følsomt på dette punkt som ikke-ryger. Så vil jeg 100 gange hellere kysse gina'en ! Så er det jo win win når man er ikke ryger ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Oktober, 2013 En ægte kæreste oplevelse, kan vel også bare være en sur krampe der ikke gider noget frækt, og som hellere vil give en et møgfald :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Oktober, 2013 En ægte kæreste oplevelse, kan vel også bare være en sur krampe der ikke gider noget frækt, og som hellere vil give en et møgfald HAHA, der menes nok en "nyforelsket kærsteoplevelse" ikke en gammel kæreste som er kørt sur i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontornusseren 73 Skrevet 4. Oktober, 2013 I sengen spurgte jeg høfligt en britisk pro engang om jeg ikke lige måtte tale ud, og så var hendes svar med et skælmsk smil "Jamen du bad jo om kæresteoplevelse". Sjov pige.. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 5. Oktober, 2013 Mon ikke det i høj grad handler om gensidig kemi ? En kæreste føler man dig tryg ved og kan tale frit og afslappet med, stemningen er mere end bare seksuel. Min første oplevelser i nyere tid (efter skilsmisse ) var med en ultraflot tjekkisk blondine - ingen kysseri men 'kun' fræk sex, lidt skuffende. Min 'faste glædespige' derimod, er en dejlig kysseglad tøs, og selvom hun er ryger ( er selv ikke ryger) tager hun hensyn, og smager dejligt. Faren ved kærestesex med en glædespige er blot, at man risikerer at blive lidt forelsket. Men vi er vel voksne mennesker, der ved hvad det her game går ud på Så den risiko er det hele værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Oktober, 2013 En ægte kæreste oplevelse, kan vel også bare være en sur krampe der ikke gider noget frækt, og som hellere vil give en et møgfald ha ha ha ha ha ha Blue. Good one! Sådan et forhold har jeg heldigvis aldrig været i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Oktober, 2013 Mon ikke det i høj grad handler om gensidig kemi ?Jo, det er for mig at se hér, hele hemmeligheden ligger. Kærestesex er ikke (kun) den del af samværet, hvor det går over stok og sten, så pudevåret flyver. Det er noget, der rækker langt ud over den rent fysiske dimension og ind i den psykiske. Det er den del, hvor man i et frirum kan ligge og nusse, snakke og hygge. Det er den del, hvor man frit kan bevæge sig imellem yderpunkterne alvor og spøg. Det er den del, hvor man i gensidig tillid og accept tør være sig selv og tør give af sig selv, og det er den del, hvor man opnår en følelse af et fortroligt fællesskab, der for en stund fortrænger hverdagen på den anden side af døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Oktober, 2013 Faren ved kærestesex med en glædespige er blot, at man risikerer at blive lidt forelsket. Men vi er vel voksne mennesker, der ved hvad det her game går ud på Så den risiko er det hele værd. Jeg bliver forelsket i alle de piger jeg knalder, hehe... Men aldrig så meget at jeg taber hovedet med en glædespige, jeg har oplevet mænd som gør sjove og dumme ting når de bliver forelsket i en glædespige. Og det er ikke sikkert at forelskelsen er gensidig. Vær opmærksom på det ikke går hen og bliver en besættelse. :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 13. Oktober, 2013 I sengen spurgte jeg høfligt en britisk pro engang om jeg ikke lige måtte tale ud, og så var hendes svar med et skælmsk smil "Jamen du bad jo om kæresteoplevelse". Sjov pige.. LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg