Hop til indhold
Enlil1425

Nogen der har prøvet ...

Recommended Posts

Guest Professoren

...og hvor ville det have sparet fedt, hvis alle skrev noget om geografi i emnefeltet! :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror næsten det er på djævleøen, de kan jo ikke finde ud af at skrive stedet i overskriften :roll: :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror næsten det er på djævleøen, de kan jo ikke finde ud af at skrive stedet i overskriften :roll::roll:

Eller bare komme med en anvendelig overskift :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

så lige at manden er ny så skal vi ikke lige se om han ikke kan gøre det bedrer næste gang han søger :!::!::!: :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

så lige at manden er ny så skal vi ikke lige se om han ikke kan gøre det bedrer næste gang han søger :!::!::!::!:

Forhåbentlig, for indlægget var oprindelig postet under 'Generel Debat'.

Helt ærligt, hvor svært kan det være at sætte sig ind i hvad de forskellige boards dækker, overskrifterne er da ret entydige. Og umiddelbart må man vel formode at nye medlemmer har fulgt med et stykke tid og er klar over den meget enkle og overskuelige struktur, der er på EG.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tja jeg kender hende desværre ikke. Det er der tilsyneladende heller ikke andre der gør, selv om der da er kommet en del indlæg i tråden?????

Men velkommen på boardet. Håber ikke du er skræmt af "velkomsten" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror næsten det er på djævleøen, de kan jo ikke finde ud af at skrive stedet i overskriften :roll::roll:

Self. er hun fra djævleøen, og ikke fra halvøen ovre vestpå :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja det er "Djævleøen".

Jeg er selv fra København, og er selv interesseret i at høre andres anmeldelser af hende.

Hold da kæft hvor blev jeg skuffet da jeg fandt ud af at de 7 svar på den her tråd drejede sig om "Djævleøen".. :cry:

Nu har jeg så selv bidraget til et 8ende ligegyldigt svar :cry:

Sorry guys...

(Jeg skal åbenbart selv ud på eventyr for at afklare hvordan hun er!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja det er "Djævleøen".

Jeg er selv fra København, og er selv interesseret i at høre andres anmeldelser af hende.

Hold da kæft hvor blev jeg skuffet da jeg fandt ud af at de 7 svar på den her tråd drejede sig om "Djævleøen".. :cry:

Nu har jeg så selv bidraget til et 8ende ligegyldigt svar :cry:

Sorry guys...

(Jeg skal åbenbart selv ud på eventyr for at afklare hvordan hun er!)

Enig... der burde være lidt mere fokus på det mest interessante emne - pigen :lol:

Hvis det kan hjælpe, så har jeg været i kontakt med hende og har det indtryk at hun er seriøs og helt nede på jorden som hun også giver udtryk for i sin annonce. Hun er ikke til noget "vildt" sex eller i den dur, men garanteret en god GFE. Ærgeligt der er så langt til KBH herfra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årh så slap dog af kællinger. Har i det så trist med jer selv at I skal ud med frustrationerne på andre mennesker? Indspiste fuckhoveder :D

Gok den af i kælderen og lad de søde gentlemens og damer være <3

hvor er jeg lykkelig over at man aldrig ser den arrogance når I er in action, det har i ikke nosserne til;-) i ved hvem i er ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Årh så slap dog af kællinger. Har i det så trist med jer selv at I skal ud med frustrationerne på andre mennesker? Indspiste fuckhoveder :D

Gok den af i kælderen og lad de søde gentlemens og damer være <3

hvor er jeg lykkelig over at man aldrig ser den arrogance når I er in action, det har i ikke nosserne til;-) i ved hvem i er ;-)

For helvede da også-jeg har ingen kælder. Hvad gør jeg så?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er "Djævleøen".

.

Hold da kæft hvor blev jeg skuffet da jeg fandt ud af at de 7 svar på den her tråd drejede sig om "Djævleøen".. :cry

Vås, du havde jo ingen anelse om hvem tråden handlede om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg fik besøg af hende og lavede også en anmeldelse. Den gang kalde hun sig Silke. Ganske udmærket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke en rapkæftet lille sag der er på tråden :D

Så bliver man jo nysgerrig :lol:

Hvor træffer man X- pigen ??? :oops:

Spørg hende selv :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...