exostar 379 Skrevet 19. Maj, 2022 Kan nogen berette at fotos er ægte/rimelig retvisende? Har en aftale med hende på de 2 sidste billeder idag https://annoncelight.dk/showad/343588 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 38 Skrevet 19. Maj, 2022 exostar skrev, 1 time siden: Slet ingen? Ro på du spørger igen efter 2 timer. Folk har andet at lave end at side her inde og venter på du spørger til de 2 piger. Jeg kunne forstå vis du havde spurgt om 2 dage. Det finder du ud af når du møder op. God tur og god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 19. Maj, 2022 Jooo skrev, for 1 minut siden: Ro på du spørger igen efter 2 timer. Folk har andet at lave end at side her inde og venter på du spørger til de 2 piger. Jeg kunne forstå vis du havde spurgt om 2 dage. Det finder du ud af når du møder op. God tur og god dag. @Jooo - nu har jeg været bruger herinde meget længere tid end dig og normalt plejer der at komme relativt hurtigt svar, grunden til at jeg skrev “slet ingen” var at over 400 havde kigget på den så bevar lige den fine tone herinde, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 19. Maj, 2022 Vi glæder os til at høre din oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 19. Maj, 2022 Jeg kørte derud, og kørte igen. Allerede udefra får man ikke lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 19. Maj, 2022 Det må du lige uddybe Så du pigerne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 19. Maj, 2022 Pepsimax 75 skrev, for 1 minut siden: Det må du lige uddybe Så du pigerne?? Nej men prøvede via sms at få dem til at bekræfte billederne, så blev der stille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 66 Skrevet 19. Maj, 2022 Var det i selve Nørager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 21. Maj, 2022 Hej nogle der har været på besøg???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 21. Maj, 2022 Pepsimax 75 skrev, for 12 minutter siden: Hej nogle der har været på besøg???? Tag en fra holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 121 Skrevet 24. Maj, 2022 Nogen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 24. Maj, 2022 Ridderlig skrev, for 14 minutter siden: Nogen der har været der? Tag en fra holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 24. Maj, 2022 Hejsa har været forbi Vil sige det er ikke nogle af de 2 piger på billederne De 2 piger som er på stedet er ca 35 år De er ikke græmme piger som er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 121 Skrevet 24. Maj, 2022 Fik du ikke “behandling”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 24. Maj, 2022 Jo Det var lidt plasken med olie ikke noget specielt karakter 4/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 358 Skrevet 24. Maj, 2022 Pepsimax 75 skrev, for 2 timer siden: Jo Det var lidt plasken med olie ikke noget specielt karakter 4/10 Var det virkelig så ringe at andre væsker ikke kunne komme i spil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg