Hop til indhold
johny

Candy hos Mansiongirls.dk

Recommended Posts

Her har i en pige der giver den bedste service.

Billederne er 100 % ægte, hun er sjov,venlig, smuk og har en mega flot krop.

Skal i prøve kvalitet skal i tage til mansiongirls.dk og prøve Candy

Der er en god atmosfære , det er muligt at tage bad før akten, lækre senge og rent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at betvivle Candys kvaliteter, vil jeg fremhæve Vanessas uovertrufne fransk kundskaber. Hendes vakuum fransk udføres ikke bedre, heller ikke med større lidenskab, hun står normalt ikke på vagtplanen, men ring eller spørg efter hende i huset, og få en oplevelse for livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at betvivle Candys kvaliteter, vil jeg fremhæve Vanessas uovertrufne fransk kundskaber. Hendes vakuum fransk udføres ikke bedre, heller ikke med større lidenskab, hun står normalt ikke på vagtplanen, men ring eller spørg efter hende i huset, og få en oplevelse for livet.

Hvordan ser vanessa ud? alder? bygning osv?

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg læser Johnys første og eneste post omkring Candy ville jeg også mistænke at der var tale om "reklame".

Hvis det altså ikke var fordi at jeg har besøgt skønheden før og jeg var der såmænd igen i dag.

Det er Candy på billederne og hun har en så stjerneflot krop som billederne antyder.

Og kun kan mere end bare se godt ud. Jeg fik en fin times GFE session med tungekys og superfransk. Hun snakker derudover ganske godt engelsk, så hun er nem at kommunikere med.

Nu er jeg jo FKK fan så jeg kan ikke lade være med at sammenligne. Den tur og service jeg fik i dag kunne godt have konkurreret med mange af pigerne på en AAA-klub. Bortset lige fra prisen, men nu slap jeg for rejseomkostninger til gengæld ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg jo FKK fan så jeg kan ikke lade være med at sammenligne. Den tur og service jeg fik i dag kunne godt have konkurreret med mange af pigerne på en AAA-klub. Bortset lige fra prisen, men nu slap jeg for rejseomkostninger til gengæld ;).

Jeg vil lige give en link til Candy: http://mansiongirls.dk/pige.php?id=158

Frej,

Bærer hun briller IRL eller de kun til pynt på billederne? Er hendes bryster ægte, mange piger på Mansion har hjulpet bryster, jeg vil ud fra billederne vurdere at Candy's er hjulpet ? Knald eller falsk ? :D

Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige give en link til Candy: http://mansiongirls.dk/pige.php?id=158

Frej,

Bærer hun briller IRL eller de kun til pynt på billederne? Er hendes bryster ægte, mange piger på Mansion har hjulpet bryster, jeg vil ud fra billederne vurdere at Candy's er hjulpet ? Knald eller falsk ? :D

Nille

Hun bærer ikke briller normalt - men jeg skal ikke kunne sige om hun har sekretær kostymet med, hvis man er til lidt "rollespil" - bestemt ikke utænkeligt.

Jeg kan bedst lide hende i Eva kostyme!

De 3 billeder længst til højre på siden ligner hende mest.

Hendes bryster har helt sikkert fået noget "hjælp" - men det generer ikke mig.

Hun er der vist stadig i morgen tirsdag. Og ellers kommer hun vist tilbage igen en gang i slutningen af oktober.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes bryster har helt sikkert fået noget "hjælp" - men det generer ikke mig.

Hun er der vist stadig i morgen tirsdag. Og ellers kommer hun vist tilbage igen en gang i slutningen af oktober.

Det generer heller ikke mig hvis de er flot udført :D

Pigerne på mansion er her i en uge af gangen, før de drager videre på Europa turné, de kommer tilbage med måneders mellemrum.

Mmmh, i slutningen af oktober er der Halloweenfest sydpå, mon ikke jeg skal på inspektionstur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe var også fordi i går, og kan bekræfte de beskrevne oplevelser :)

Brysterne har fået hjælp. Og på en skala fra 1 til 10, så vil jeg give den lægelige udførelse et 5-tal. Hendes bryster ER dejlige, meeen den læge der har gennemført udvidelsen, kunne godt have tænkt lidt mere over brystvoternes placering, da de på en unaturlig måde sidder for langt oppe på brysterne. Derudover er implantaterne for tunge/hårde, hvilket giver nogle mærkelige hudfolder omkring brysterne når hun ligger på siden.

Resten af Candy er derimod lige min smag. En petit/spinkel pige med flad mave... Hendes service/udførelse er også i top/professionelt udført.

Hun virker til at være en meget energisk (og glad/højt humør) pige. Da jeg mødte hende, virkede hun dog en anelse overgearet/kunne ikke slappe af. Jeg har en lille anelse om, at hun måske kunne finde på at tage et eller andet som holder hende kørende f.eks. speed/ecstasy ell. lign.

Jeg fik i øvrigt ud af hende, at hun har været i "gamet" i ca. 3 år. Hun arbejder også i Tyskland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe var også fordi i går, og kan bekræfte de beskrevne oplevelser :)

Jeg fik i øvrigt ud af hende, at hun har været i "gamet" i ca. 3 år. Hun arbejder også i Tyskland.

Tak Filosof, for at bekræfte min bryster spekulation hos Candy.

Sagde hun nærmere hvor i Tyskland evt. klub/sted ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hun har engang fortalt mig at det var i Frankfurt. Men jeg kender intet til den slags steder i Tyskland, så jeg ved intet andet end det. Som en stor Tysklandskender, Nille, finder du det sikkert hurtigt ;)

tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har engang fortalt mig at det var i Frankfurt. Men jeg kender intet til den slags steder i Tyskland, så jeg ved intet andet end det. Som en stor Tysklandskender, Nille, finder du det sikkert hurtigt ;)

tvr

Umiddelbart vil jeg gætte på dette sted i Frankfurt med lækre piger, men jeg kan ikke finde hende på billederne.

http://meine-perlen.com/en/girls/all

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...