Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi Anna efter lidt snak over sms. Der var bare et eller andet der fangende min nysgerrighed, trods jeg måtte nedjustere mine "ønsker" en smule, til noget mere standard pakke / pris. Ja, jo man kan jo til tider være røget i luksusfælden et andet steds og blevet lidt forventet af det.

Det var pigen på billederne. Alder formentligt lidt justeret, men køn petite-ish var hun. Nemt at snakke med. Afklaret i hvad hun tilbyder, så ikke noget med hun bare har "ja hatten" på, for bagefter løbe om hjørner.

Pigen: 9/10 (Faste bryster, hun er der cirka 1.md)
Sted: 7/10 (Nær Ouh, ikke det nemmeste i bil, bad)
Agten: 9/10

Jeg synes det var vældigt. Fik også lidt ekstra lækker afslutnings message, lige til at falde ned på.

Link: https://annoncelight.dk/showad/342615
Annoncen er netop blevet fjernet.

Redigeret af menor79

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har idag været forbi Anna. Hun er en lækker lille pige med sili bryster med dejlige bryst vorter. Hendes massage var heldigvis mere. End det olieplask som det nogen steder er. Hun gav et lækkert blow, hvor hun indimellem gik dybt så hun 'gaggede' lidt, super dejlig sex i flere stillinger. Manglede dog lidt kys, fik kun et som jeg 'stjal' mig til. Vidste godt på forhånd at hun ikke kyssede med tunge, men sex er nu bedst med kys, måske min ånde ikke var god. Kunne sagtens finde på at besøge hende igen. 

Tæt på Fakta på Nyborgvej

 

https://annoncelight.dk/showad/342615

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte denne dejlige pige i dag.    (  Annoncen er netop blevet fjernet )   Hun er nok taget til stranden som jeg foreslog hende :)

Kan klart slutte mig til de pæne ord om hende,  hun er rigtig sød er hun.    Havde bestilt en time med det hele.

Ønskede blid olie massage med masser af pirring de rigtige steder og så ville jeg gerne masseger  hende også til opvarmning, jamen det var da fint mente hun .  hun er for øvrigt nem at få til at grine hvis man pjatter/joker  lidt .     meget berørings venlig , var fornøjet med alle de stillinger jeg foreslog, ikke noget med at holde igen , hun var lækker i doggy ikke noget med at trække sig , afslutte med hende ridende og det gjorde hun super , med udsigt til hendes dejlig bryster , sveden løb ned af os begge og vi væltede om på siden og skulle lige havde pulsen ned igen, jeg var godt nok flad , det grinte vi lid af , da jeg sagde til hende at jeg var blevet for gammel til at tæske sådan af sted i sådan en varme .

nå men en herlig tur med anna.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Hvordan er det at komme ind hos hende? Det er mit indtryk at det er et rimeligt trafikeret sted.....

Det har du da fået at vide ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 21 timer siden:

Hvordan er det at komme ind hos hende? Det er mit indtryk at det er et rimeligt trafikeret sted.....

ja det er det, så det er en god ide at havde hende klar til at lukke op , hvis det er et problem at stå foran døren :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bootypassion skrev, for 2 timer siden:

Er det hende der er på billederne nu ?

Ja det er som hun ser ud i virkeligheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener jeg besøgte en Anna i Brylle for en del år siden. Er det den omtalte pige? Husker hun var en helt fantastisk sød pige.:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pollerik skrev, for 9 timer siden:

Mener jeg besøgte en Anna i Brylle for en del år siden. Er det den omtalte pige? Husker hun var en helt fantastisk sød pige.:x

Nej, den anna du taler om er hos 123 thaimassage , og ja hun er en super pige , både til massage og alt det andet, ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 21 minutter siden:

Nå men så kunne man måske dele et link der virker? :)

Det er lidt svært. Hun har kun annonce oppe når hun arbejder, og er en af de kloge piger som også husker at holde fri en gang i mellem. Link er tit aktivt, så du må have tålmodighed og tjekke en gang i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt hende her forleden dag. Min oplevelse stort set som Mr1time, bortset fra at jeg kun nåede 2 stillinger startende med missionæren. Bagefter red hun mig i cowgirl til udløsning ret hurtigt. 

Rigtig sød pige. Dejlig stram og dejlig fræk krop syns jeg. Det kræver vist snart et genbesøg ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Det er lidt svært. Hun har kun annonce oppe når hun arbejder, og er en af de kloge piger som også husker at holde fri en gang i mellem. Link er tit aktivt, så du må have tålmodighed og tjekke en gang i mellem.

Og det var det så nu :)

vidste faktisk ikke de kunne genbruge samme link

 

tak for det

 

men du mener hun vil kede sig hvis det kun er massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 2 timer siden:

Og det var det så nu :)

vidste faktisk ikke de kunne genbruge samme link

 

tak for det

 

men du mener hun vil kede sig hvis det kun er massage 

Nej det ved jeg ikke noget om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Nej det ved jeg ikke noget om

Det fandt jeg så selv ud af :)

 

Skrev og spurgte om pris på 1 times olie massage... svaret tilbage lød på en pris for "Sex and massage"

Så hun er desværre decideret luder

 

Må lede videre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søgte jo en der ville slikkes, men tiden var knap og liderligheden var enorm.

 

Så jeg bestilte tid hos Anna:

 

https://annoncelight.dk/showad/331149

 

Jeg har været forbi en del gange nu og jeg er der mest for sexdelen. Hun har en krop som er klasse efter min smag. God røv, rimeligt brede lår, store brystvorter og ok store bryster også. Dejligt.

 

Desværre var det sent på dagen og nu nogle dage inde i måneden, så hun virkede lidt træt og det gjorde tilsyneladende også lidt ondt i skeden, så jeg kunne ikke banke i gennem, som hun normalt tager pænt for eller kommer jeg ikke.Og det ødelægger lidt det hele. Hun var ellers naturligt våd da vi skulle til at kneppe. Slikke hende rundt om fissen imens jeg spillede den af måtte jeg heller ikke, selvom sexdelen var hæmmet.

En gæst kørte vist i øvrigt ud da jeg kom og døren stod åbent, så det forklarer jo i hvert fald noget.

Så alt i alt var det en lidt kedelig oplevelse med en super lækker moden thai. Godt jeg ikke gav meget for det, hvilket jeg ellers havde planlagt hjemmefra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, den 12.10.2022 at 18:56:

Jeg søgte jo en der ville slikkes, men tiden var knap og liderligheden var enorm.

 

Så jeg bestilte tid hos Anna:

 

https://annoncelight.dk/showad/331149

 

Jeg har været forbi en del gange nu og jeg er der mest for sexdelen. Hun har en krop som er klasse efter min smag. God røv, rimeligt brede lår, store brystvorter og ok store bryster også. Dejligt.

 

Desværre var det sent på dagen og nu nogle dage inde i måneden, så hun virkede lidt træt og det gjorde tilsyneladende også lidt ondt i skeden, så jeg kunne ikke banke i gennem, som hun normalt tager pænt for eller kommer jeg ikke.Og det ødelægger lidt det hele. Hun var ellers naturligt våd da vi skulle til at kneppe. Slikke hende rundt om fissen imens jeg spillede den af måtte jeg heller ikke, selvom sexdelen var hæmmet.

En gæst kørte vist i øvrigt ud da jeg kom og døren stod åbent, så det forklarer jo i hvert fald noget.

Så alt i alt var det en lidt kedelig oplevelse med en super lækker moden thai. Godt jeg ikke gav meget for det, hvilket jeg ellers havde planlagt hjemmefra.

Det er en helt forkert pige du omtaler i denne tråd. Overstående link er derfor også forkert ift. tråden.

Tråden omhandler en lille ung thaipige som også kalder sig Anna, og har annonce oppe nogle gange om ugen når hun er i Odense.

Forvirringen er ved at være total her.....

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...