junglebøffen 260 Skrevet 16. Maj, 2022 https://annoncelight.dk/showad/343032 Det tændte mig at prøve at bolle en pige i et solcenter, så jeg bestiller en tid. Pigen jeg møder er egentlig en sød pige, ikke lige min smag og det er ikke en kritik, for på hendes billeder kan man kun se kroppen og det passer fint med hvad man møder. Jeg havde godt læst at hun lugter lidt fra hendes bagindgang, men håbede at det ikke var så slemt eller at hun havde læst her og havde lært af det, men nej, da hun havde smidt tøjet og bukkede sig ind over armaturet kom der en meget styg lugt og jeg kunne se små rester af afføring ved anus og det var en meget effektiv potens dræber for mig, så jeg hverken kunne eller havde lyst til at stikke noget op i hende, så det blev kun et møde på et par min. Når jeg skal møde en GP eller en af mine 2 faste sugarbabe er jeg altid meget grundig med min hygiejne af respekt for hende jeg skal møde og jeg mener at det er mangel på respekt fra hende at møde op så uhygiejnisk. 2 5 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mugasaaa 21 Skrevet 16. Maj, 2022 Jeg oplevede desværre det samme. Det er synd. Hun kunne egentlig drive det vidt, hvis hun fin styr på et par småting. Hvordan var hendes reaktion på at du ikke havde lyst? Fik du dine penge igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HenzKit 14 Skrevet 16. Maj, 2022 Tak for god information. Har kigget på denne pige flere gange men jeg stiller også høje krav til hygiejne fra begge sider så springer over her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 16. Maj, 2022 Solcenter - frækt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 16. Maj, 2022 Karsteng skrev, for 34 minutter siden: Solcenter - frækt... Hvordan skal din kommentar opfattes? At det er frækt eller at det er til grin at synes det er frækt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 425 Skrevet 16. Maj, 2022 Tak til trådstarteren ! God hygiejne ! JA TAK ! Hvor svært kan det være især som GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 16. Maj, 2022 Jeg ville synes det var frækt, også hvis det ikke var aftalt. Til gengæld skriver hun i annoncen at hun ikke vil slikkes overhovedet, og det er et af mine få no-gos. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 16. Maj, 2022 AB455 skrev, 1 time siden: Hvordan skal din kommentar opfattes? At det er frækt eller at det er til grin at synes det er frækt? At det er frækt. Skulle meget gerne mødt hende i et solcenter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BearBodyBabyface 49 Skrevet 17. Maj, 2022 junglebøffen skrev, den 16.5.2022 at 05:03: https://annoncelight.dk/showad/343032 Det tændte mig at prøve at bolle en pige i et solcenter, så jeg bestiller en tid. Pigen jeg møder er egentlig en sød pige, ikke lige min smag og det er ikke en kritik, for på hendes billeder kan man kun se kroppen og det passer fint med hvad man møder. Jeg havde godt læst at hun lugter lidt fra hendes bagindgang, men håbede at det ikke var så slemt eller at hun havde læst her og havde lært af det, men nej, da hun havde smidt tøjet og bukkede sig ind over armaturet kom der en meget styg lugt og jeg kunne se små rester af afføring ved anus og det var en meget effektiv potens dræber for mig, så jeg hverken kunne eller havde lyst til at stikke noget op i hende, så det blev kun et møde på et par min. Når jeg skal møde en GP eller en af mine 2 faste sugarbabe er jeg altid meget grundig med min hygiejne af respekt for hende jeg skal møde og jeg mener at det er mangel på respekt fra hende at møde op så uhygiejnisk. Hvor er jeg glad indlægget. Og det er netop det som alt det her drejer sig om. At vi giver hinanden de ærlige indvendinger så man kan hjælpe hinanden med tvivl og ikke spilde penge. Fordi i sidste ende er det ens hårdt tjente penge man yder for en god service! Har fået så længe og overvejet et besøg. En af gangene var aftalen i hus! Men solcenteret i Virum vi skulle mødes ved var lukket. Og jeg orkede ikke at køre et andet sted, så vi rykkede det helt. Og det blev så aldrig til noget. Nu ved jeg at det er et 100 procent nej herfra og så kigger jeg ikke på den annonce igen ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 17. Maj, 2022 Lauersen skrev, den 16.5.2022 at 11:49: Jeg ville synes det var frækt, også hvis det ikke var aftalt. Til gengæld skriver hun i annoncen at hun ikke vil slikkes overhovedet, og det er et af mine få no-gos. Synes du at anmeldelsen giver en særlig lyst til at bruge tungen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 17. Maj, 2022 … And Justice for All skrev, for 53 minutter siden: Synes du at anmeldelsen giver en særlig lyst til at bruge tungen? ...det kan være du skal læse et par af mine anmeldelser. Jeg tænder sgu på en beskidt tøs, men det er vigtigt for mig at hun selv er med på legen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 17. Maj, 2022 Lauersen skrev, 1 time siden: ...det kan være du skal læse et par af mine anmeldelser. Jeg tænder sgu på en beskidt tøs, men det er vigtigt for mig at hun selv er med på legen. Det tror jeg ikke du skal regne med i dette tilfælde. Der ligger en række anmeldelser af hende. Alle tyder på at pigen desværre ikke har det godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 260 Skrevet 22. Maj, 2022 Mugasaaa skrev, den 16.5.2022 at 08:48: Hvordan var hendes reaktion på at du ikke havde lyst? Hun tager tøjet på og går. Mugasaaa skrev, den 16.5.2022 at 08:48: Fik du dine penge igen? Nej og jeg bad heller ikke om dem, jeg overlever nok de 500 kr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 2. Maj, 2023 https://annoncelight.dk/showad/370262 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 2. Maj, 2023 Man fristes til at spørge trådstarter om han ikke vil lave en fast ugentlig tjekker på om forholdene er ændret :)) det kan jo være vi er heldige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 2. Maj, 2023 Jeg havde besøg af hende her før påske og jeg oplevede ingen lugt eller rester Der er ikke meget kæreste sex over det - det er meget lige på og hun stønner rimeligt højt uden det virker fake Overvejer faktisk et besøg idag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 2. Maj, 2023 Skulle måske mødes med hende en dag på Nørrebro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 4. Maj, 2023 Mødte hende igår og prøvede virkelig at ligge mærke til noget men hun var fin og ren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 4. Maj, 2023 Hmm BJ kun med kondom gør at hun er uintressant for mig, god fornøjelse til jer der kan have den unge dame. Et BJ med kondom er ligegyldigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 5. Maj, 2023 Bødlen skrev, for 7 timer siden: Hmm BJ kun med kondom gør at hun er uintressant for mig, god fornøjelse til jer der kan have den unge dame. Et BJ med kondom er ligegyldigt. Hun sutter ikke - hverken med eller uden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
italianovero 20 Skrevet 5. Maj, 2023 Når man mødes på solcenter, altså solcenter, så er det klart at hygiejnen ikke er prioriteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 5. Maj, 2023 Ledelsen skrev, for 6 timer siden: Hun sutter ikke - hverken med eller uden Så har hun i min sexkøb verden, ingen berretigelse, som GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 5. Maj, 2023 italianovero skrev, for 6 timer siden: Når man mødes på solcenter, altså solcenter, så er det klart at hygiejnen ikke er prioriteret. Sikke noget sludder, kan du ikke lige uddybe din påstand?? hvis man har lavet en aftale om hvor man skal mødes, så er der da ikke noget der forhindre begge parter i at møde op nyvasket og velsoigneret! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hingsten 39 15 Skrevet 5. Maj, 2023 Ledelsen skrev, den 2.5.2023 at 16:52: Jeg havde besøg af hende her før påske og jeg oplevede ingen lugt eller rester Der er ikke meget kæreste sex over det - det er meget lige på og hun stønner rimeligt højt uden det virker fake Overvejer faktisk et besøg idag koster hun de 500 kr som der står for 30 min at få besøg af hende :) ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 5. Maj, 2023 Ledelsen skrev, for 11 timer siden: Hun sutter ikke - hverken med eller uden Uddrag fra hendes annonce "Jeg tilbyder ikke sex eller bj uden kondom" Men du hævder at hun SLET IKKE sutter?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg