Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der vil fortælle lidt om Pong og Sofi i Rønnede. 
Er de i samme “klinik”? 
Er Sofi som på billederne? Hun ser “godt i stand” ud, men har vist læst at hun har tabt sig? 
Er omgivelserne pæne og rene?
Er de et besøg værd? (Klar over at det er subjektivt)

Jeg besøgt Emi (i baggården)  sidste år, tror jeg. Det var ikke rigtigt noget at skrive hjem om. 
Sofi: https://annoncelight.dk/showad/343338

Pong: https://annoncelight.dk/showad/290280

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale Pong. Hun er både sød, pæn og altid smilende.og meget imødekommende. Hun giver en god massage og det ekstra er også i top. 

Sofi har jeg kun oplevet en enkelt gang. Hun er noget anderledes og for målrettet efter min smag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir

Jeg har besøgt begge - talrige gange. Sofi har jeg kendt vel ca. 4 år.

Pong giver massage og helst det. Da Sofi var på længere ferie, gav hun dog gladeligt fuld pakke - og kan godt lide at man har "power".

Er det sex, der er det primære, vil jeg klart anbefale Sofi. Hun har væsentligt bedre former (meloner, numse og sidebens-bacon) og har ikke travlt på nogen måde. Jeg har med stor succes slikket hende og hun virker ret "forsømt" på det punkt.

Begge piger har bedste anbefalinger herfra. Parkering ved Kirken og så er der 100 meter til et på ingen måde diskret hus. Men har man en aftale er de hurtige med at åbne.

Go tur !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har besøgt begge - talrige gange. Sofi har jeg kendt vel ca. 4 år.

Det var egentlig også dine anmeldelser der ansporede min lyst til et besøg hos dem. 
Sofi er måske en anelse mere polstret, end jeg normalt går efter, men hendes “ydeevne” kan selvfølgelig kompensere for det. 

Pong ser nydelig ud. Er hendes 800 kr. inkl. Bum Bum,, eller kun massage + HJ (virker så lidt pebret)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir
Dinner_at_the_y skrev, for 1 time siden:

Pong ser nydelig ud. Er hendes 800 kr. inkl. Bum Bum,, eller kun massage + HJ (virker så lidt pebret)

Det er incl. bum bum - som jeg altid starter med, da det er det primære for mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 14 minutter siden:

Det er incl. bum bum - som jeg altid starter med, da det er det primære for mig :-)

Super, tak. 
Må hellere besøge dem begge i nær fremtid. Kan jo ikke snyde den ene for oplevelsen. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilket nr skal jeg skrive/ringe på for at få fat i Sofi. Har nu prøvet et par gang uden at hun har set mine beskeder eller taget telefonen når jeg har ringet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Sofi's annonce har ikke været aktiv siden før jul så er nok på ferie.

Pong var på mellem jul og nytår så den kommer nok på snart, så ring til hende og spørg.

Eller vent til Sofi's annonce kommer på igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir
Hr.Jul skrev, for 13 timer siden:

Hvilket nr skal jeg skrive/ringe på for at få fat i Sofi. Har nu prøvet et par gang uden at hun har set mine beskeder eller taget telefonen når jeg har ringet.

Sofi er på ferie og Pong er lige begyndt igen :-)

Verden er så uretfærdig - jeg har oplevet at Sofi ringer eller skriver til mig, når nu mangler selskab, penge eller pik .... går lige an, når status p.t. er "singel" ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...