Hop til indhold

risiko ved super fransk?

Featured Replies

Skrevet

Forleden var jeg forbi en thai Klinik og fik aftalt massage + happy end i forventning om en hånder, som jeg har prøvet det et par gange før.

Da det så kom til stykket tog hun pludselig sjoveren i munden. Det var jo som sådan en meget behagelig overraskelse, men alligevel noget, der har gjort mig nervøs i de efterfølgende dage.

Er der mon nogen herinde der ved, om jeg reelt har noget at være bekymret for? Google synes jeg ikke man bliver meget klogere af.

Skrevet

Der er altid noget at være bekymret for i det øjeblik du lader et anden menneske røre ved dig, jo mere i rør ved hinanden og jo længere tid, jo mere stiger risikoen. er der slimhindekontakt eller åbne sår (dvs kropsvæsker fra det andet menneske kommer ind i din organisme) så stiger risikoen yderligere. men fordi du har sex eller får blowjob af en smittet person,  er ikke ensbetydende med du også bliver smittet. der skal de helt rigtig forhold til. Du kan sagtens blive smittet med kønssygdomme ved et simpelt handjob, hvis giveren er syg og umiddelbart inden har rørt sig selv i skridtet. (men igen der skal være de helt rigtige forhold før det sker)
Er du usikker på at du er blevet smittet, så hold "pikken" i bukserne de næste par uger (ca 2-3 uger, så du ikke smitter videre) og gå op til lægen og få lavet en test, kommer der symptomer på sygdom, så sig det til lægen.

min vurdering ud fra egen erfaring, du er ikke blevet smittet. men mærker du noget uvant/symptomer, så er det op til lægen med det samme

Redigeret af next

Skrevet

Det må vel være det samme, hvis jeg giver en oral tur til en gp?

Skrevet
next skrev, for 2 timer siden:

gå op til lægen og få lavet en test,

Og gør det under alle omstændigheder en gang imellem alt efter hvor tit du har seksuelt samvær med forskellige personer. Både for din egen skyld og dine medmennesker.

Det tager to minutter at aflevere en urinprøve.

Redigeret af AB455

Skrevet

Namphet i Herlev. Pænt sted og hun er meget imødekommende.

Men altså lidt rigeligt når man er lidt hypokonder!

Redigeret af nyigamet92

Skrevet
nyigamet92 skrev, for 3 timer siden:

Forleden var jeg forbi en thai Klinik og fik aftalt massage + happy end i forventning om en hånder, som jeg har prøvet det et par gange før.

Da det så kom til stykket tog hun pludselig sjoveren i munden. Det var jo som sådan en meget behagelig overraskelse, men alligevel noget, der har gjort mig nervøs i de efterfølgende dage.

Er der mon nogen herinde der ved, om jeg reelt har noget at være bekymret for? Google synes jeg ikke man bliver meget klogere af.

Kan man få en kønssygdom, når man kun har dyrket oralsex?

Der er lidt delte meninger om emnet. Her fra Bispebjerg Hospitals Veneriske klinik, af lidt nyere dato  Oralsex

Skrevet
nyigamet92 skrev, for 4 timer siden:

Den nervøsitet, som du oplever, er vi mange, som også havde efter de første par gange med fransk uden kondom. I den første uges tid er man ekstremt opmærksom og synes måske ovenikøbet, at pikken fx. er en smule mere rød end ellers eller noget andet, som man er bange for er et symptom. Heldigvis er det i langt de fleste tilfælde ens egne bekymringer, som tynger, snarere end at du er blevet smittet med noget.

Som jeg læser og hører det, skal du være utrolig uheldig, hvis du har raget noget til dig. Men det kan selvfølgelig ske.

Hvis din uro ikke falder ned i løbet af de næste par dage, eller hvis du oplever rigtige symptomer, så få lavet en test. Husk dog, at der først kan testes vistnok ca tre uger efter din potentielle smittedato. Se Bispebjergs hjemmeside, den forklarer det meget godt, og de er i øvrigt flinke og professionelle, hvis du ønsker at få foretaget en test anonymt.

Skrevet
next skrev, for 5 timer siden:

min vurdering ud fra egen erfaring, du er ikke blevet smittet. men mærker du noget uvant/symptomer, så er det op til lægen med det samme

TS skal dog være opmærksom på at der kan være meget psyko med i billedet. Er man bange for at have fået en gunnar kan man faktisk "se" symtomerne. Jeg har selv været der.

Skrevet
Rikkitikkitavi skrev, for 10 minutter siden:

TS skal dog være opmærksom på at der kan være meget psyko med i billedet. Er man bange for at have fået en gunnar kan man faktisk "se" symtomerne. Jeg har selv været der.

Det har jeg også, så en tur til lægen, og den er afklaret.

Skrevet
nyigamet92 skrev, for 2 timer siden:

Namphet i Herlev. Pænt sted og hun er meget imødekommende.

Men altså lidt rigeligt når man er lidt hypokonder!

Ja, så kan meget være besværligt.

Hvad er hendes ca. alder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.