Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj I stuen. 

Jeg tilstår at være bruger af forummet og sjældent anmelder. Normalt besøger jeg piger som får positive anmeldelser, så det virker unødvendigt med flere anmeldelser. 

Det gør sig også gældende denne gang, hvor jeg i torsdags besøgte Emilly, men denne gang må jeg komme med min oplevelse. Det var ganske enkelt bare godt.

Efter at først at have set annoncen og det absolut gode tilbud om 1/2 time inkl.  megafransk, samt ikke mindst de gode billeder af en fræk lille sag med en fantastisk røv, så var jeg klar. 

Som altid tjekkede jeg lige forummet og her var flere gode anmeldelser. 

Sms om aftale gik nemt, dog er Emilly ikke morgenmenneske, så forvent ikke svar før op ad formiddagen. 

Jeg mødte op på adressen til den aftalte tid og blev lukket ind med det samme. Selvom adressen ligger ud til en befærdet vej, så var det nemt at finde parkering næsten lige ved døren og det var ganske ugenert at blive lukket ind. 

Lejligheden, som hun deler med en anden velanmeldt GP, er ikke noget fancy, men helt i orden og ren. Det samme gælder værelset, som blandt andet indeholder en stor og tilpas fast seng, og et par strategisk placerede spejle. Sidstnævnte vender jeg tilbage til. 

Emilly er præcist som hun beskriver sig selv i annoncen og som vist på billederne. En fræk lille sag, med en god røv og frække bryster, og smilende med et glimt i øjet. 

Nå, men tilbage til oplevelsen. Emilly lukkede op iført rød lingeri, hvilket sad perfekt på hendes dejlige krop, og førte mig indenfor på værelset. 

Efter lidt smalltalk og hurtig betaling for den aftalte 1/2 time, måtte jeg lige låne det lille hus og hælde vandet fra kartoflerne. Tilbage på værelset 3 min senere blev jeg mødt af en smilende og nøgen Emilly, som bad mig tage tøjet af.

Jeg smed tøjet så hurtigt jeg kunne og fulgte Emmilys anvisning, da hun klappede på sengen og bad mig lægge mig. 

Så snart jeg havde lagt mig blev jeg mødt af en varm Emilly, som lænede sig ind over mig og pressede sin krop mod min. Hendes hænder begyndte at kæle for min krop og hendes mund fandt mine brystvorter, som blev kysset og slikket. Stadig med hendes varme krop mod min bevægede hendes mund sig nedover min krop og fandt frem til min halve rejsning, som forsvandt i hendes mund. Emilly lagde sig så jeg kunne mærke hendes bryster mod min krop og mine hænder kunne nå hendes dejlige røv og glatbarberede fisse. Imens hun skiftevis suttede min pik og slikkede skaft og boller nød jeg at kæle for hendes røv, og lege med hendes fisse med mine fingre. Også hendes bageste hul blev kælet for, hvilket hun virkede til at nyde (eller lod mig nyde).  Under blowjobbet sørgede Emilly for at holde god øjenkontakt, hvilket jeg syntes er forbandet frækt, og hun var god til at skifte mellem et krævende blowjob og en legende tunge, så jeg kunne holde til det uden at være ved at komme. 

Så vendte hun sig og placerede sin fisse over mit ansigt og vi fik en god 69’er. Fissen smagte godt og mine fingre måtte lege både med fisse og røv. 

Efter samlet ca. 10 min var jeg helt klar til kamp og gummiet blev sat på (med munden). Emilly stillede sig i sengen over mig, vendte sig om og satte sig langsomt ned og placerede min nu meget stive pik i hendes fisse og gled ned over mig i en reverse cowgirl. Langsomt bevægede hun sin fisse op og ned på mig, og jeg nød bare synet af hendes røv og fissen som slugte min pik. 

I spejlene, som jeg nævnte tidligere, kunne jeg se Emilly og hendes dejlige frække bryster og igen havde vi god øjenkontakt. 

Og på samme måde som med blowjobbet holdte hun øje med mig og skiftede mellem at kneppe mig hårdt og grundigt - og at glide langsomt frem og tilbage. Så hoppede hun af og bad mig tage hende. Hun lagde sig på ryggen og spredte benene, så jeg kunne trænge op i hende. 

Jeg stak pikken i hende og kneppede så godt jeg kunne. Dog måtte jeg holde nogle pauser undervejs for ikke at komme. Det var rart og der var ikke noget hastværk. 

Jeg måtte også lige ned og slikke fissen lidt igen og kunne denne gang rigtigt få mine fingre ind i hendes huller. 

Efter at have kneppet lidt mere, så bad hun om at blive taget bagfra. Mig om bag ved hende og i med pikken. Der var lækkert at tage hende bagfra og give hende finger i det bagerste hul. Der gik ikke lang tid før jeg igen var ved at komme. 

Efter lidt start og stop måtte jeg trække mig ud for ikke at eksplodere. 

Emilly grinede lidt, vendte sig om og trak gummiet af. Så bøjede hun sig ned og tog mig i munden igen, helt til roden. 

Hun suttede grådigt og så kunne jeg ikke mere og måtte overgive mig. Jeg sprøjtede hele ledningen i munden på hende og hun blev ved med at sutte ind til der ikke var mere. 

Efterfølgende snakkede vi imens vi fik tøj på og jeg fik et kram og kys med på vejen ud. 

Det hele tog knap en halv time og jeg var meget tilfreds. 

Jeg har sjældent oplevet en GP virke så naturlig og samtidigt have godt styr på sagerne. Der var ingen hastværk og jeg fik lov til at nyde hende - og det virkede til hun selv nød legen. 

Kommer jeg igen? Det er der vist ingen tvivl om!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theone skrev, for 1 minut siden:

Det lyder godt nok lokkende! Var det 30 min for 500 kr. Eller den mere luksus til 1500 kr. (Mener jeg) 

Det var det alm. tilbud til 500. 
Måske man skulle prøve et udvidet tilbud næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder sgu næsten for godt! ;)

Jeg må lige få booket en tid snart. Har også luret en del på hende nemlig, og fulgt de gode anmeldelser.

Jessica ser også helt fornuftig ud! Del gerne hvis du prøver hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theone skrev, for 1 time siden:

Lyder sgu næsten for godt! ;)

Jeg må lige få booket en tid snart. Har også luret en del på hende nemlig, og fulgt de gode anmeldelser.

Jessica ser også helt fornuftig ud! Del gerne hvis du prøver hende. 

Hmm…. Indlægget er også skrevet imens jeg stadig var høj på oplevelsen. Misforstå mig ikke, for det var en virkelig god oplevelse, men i retrospekt kan jeg godt finde lidt minusser. Det er dog mindre ting og jeg syntes i første omgang ikke de betød noget i den store sammenhæng. 

but here goes:

- stønnen kunne godt lyde lidt mekanisk til tider. 
- baggrundsmusikken var ikke min smag og lød som om det kom fra en dåse. 
- trafikstøj fra gaden

Jeg kan stadig ikke finde noget negativt om selve oplevelsen. 

Jeg skal nok sige til hvis jeg besøger hendes roommate. Men jeg tror (læs:ved) at mit næste besøg på adressen også bliver Emilly..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 4 minutter siden:

but here goes:

- stønnen kunne godt lyde lidt mekanisk til tider. 
- baggrundsmusikken var ikke min smag og lød som om det kom fra en dåse. 
- trafikstøj fra gaden

Når baggrundsmusik og trafikstøj er de største minusser, så har det været et godt besøg. Tak for en super anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, 1 time siden:

- stønnen kunne godt lyde lidt mekanisk til tider. 

Jeg oplevede det på præcis samme måde. Det var allerede, da vi lagde ud med, at hun suttede min pik, at hun lød som om, hun var på orgasmens rand. Jeg trak hendes ansigt op til mig, gav hende et dybt tungekys og bad hende hviskende om at være stille. Hun grinede sødt, min pik kom tilbage i munden på hende, og så var der stille, hvad mekanisk støn angår - der var dog stadig lyd på hende.

Emilly var faktisk fuldstændig fantastisk, og jeg fatter egentlig ikke rigtig, hvorfor jeg ikke har besøgt hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 18 minutter siden:

Det var allerede, da vi lagde ud med, at hun suttede min pik, at hun lød som om, hun var på orgasmens rand. 

Jeg oplevede det nu ikke helt så ekstremt. Bare sådan lidt mekanisk i starten.

Senere bildte jeg mig selv ind, at den nydelse jeg kunne høre hende give udtryk for skyldtes mine fantastiske evner… (Jeg kunne i hvert fald ikke høre at hendes stønnen og piv skulle være falske). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...