Guest Miley4pleasure Skrevet 13. Maj, 2022 Hej allesammen jeg leder efter en dygtig fotograf på Sjælland. Du skal være professionel (ingen amatør fotografer tak) og NYTÆNKENDE. Du behøver ikke nødvendigvis have erfaring med at tage billeder indenfor sex branchen men det kan selvfølgelig være et plus. God aften til jer alle Kys fra Miley Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 13. Maj, 2022 Læste lige i Politiken:https://politiken.dk/ibyen/art8758565/Med-Petra-Kleis-fotografi-har-nøgenhed-fået-et-nyt-udtryk Har INGEN ide om hun vil... Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 13. Maj, 2022 Miley4pleasure skrev, for 1 time siden: Hej allesammen jeg leder efter en dygtig fotograf på Sjælland. Du skal være professionel (ingen amatør fotografer tak) og NYTÆNKENDE. Du behøver ikke nødvendigvis have erfaring med at tage billeder indenfor sex branchen men det kan selvfølgelig være et plus. God aften til jer alle Kys fra Miley Du finder det nok ikke her her sitet. https://www.fotografoversigt.dk/fotograf-sjaelland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 13. Maj, 2022 Min fotograf er muligvis ikke super nytænkende, men han er sød, han lytter til mine ønsker og er hurtig til at sende billederne. Skriv privat hvis du vil i kontakt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 13. Maj, 2022 Liv skrev, for 47 minutter siden: Min fotograf er muligvis ikke super nytænkende, men han er sød, han lytter til mine ønsker og er hurtig til at sende billederne. Skriv privat hvis du vil i kontakt. Jeg er også sød og lytter til ønsker. Og har masser af kameraer. Og bemæstrer Photoshop. Nytænkende... ved jeg vel ikke? Men nok kunne jeg gøre noget andet med dig end det du har lige nu. Og jeg er megasød. Og lytter til ønsker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 13. Maj, 2022 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Jeg er også sød og lytter til ønsker. Og har masser af kameraer. Og bemæstrer Photoshop. Nytænkende... ved jeg vel ikke? Men nok kunne jeg gøre noget andet med dig end det du har lige nu. Og jeg er megasød. Og lytter til ønsker. Kære Bananas! Du behøver ingen kameraer eller photoshop, hvis du dog bare ville indfinde dig på min matrikel, eller møde mig hvor som helst du kunne tænke dig. Det er faktisk mit eneste ønske, når det kommer til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 13. Maj, 2022 Liv skrev, for 2 minutter siden: Kære Bananas! Du behøver ingen kameraer eller photoshop, hvis du dog bare ville indfinde dig på min matrikel, eller møde mig hvor som helst du kunne tænke dig. Det er faktisk mit eneste ønske, når det kommer til dig Skal jeg også ... så snart jeg er klar med mit livs største udfordring nogensinde. Siden skal jeg drikke, spise, svømme, sove, kigge på Netflix ... og indfinde mig noget sted i nærheden av dig. Jeg giver lyd når jeg er der. Jeg er vistnok megasød, men jeg tror næsten du er sødere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg