Hop til indhold
Guest Miley4pleasure

Fotograf

Recommended Posts

Guest Miley4pleasure

Hej allesammen <3

jeg leder efter en dygtig fotograf på Sjælland. Du skal være professionel (ingen amatør fotografer tak) og NYTÆNKENDE. Du behøver ikke nødvendigvis have erfaring med at tage billeder indenfor sex branchen men det kan selvfølgelig være et plus.

God aften til jer alle :wub:

Kys fra Miley 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Miley4pleasure skrev, for 1 time siden:

Hej allesammen <3

jeg leder efter en dygtig fotograf på Sjælland. Du skal være professionel (ingen amatør fotografer tak) og NYTÆNKENDE. Du behøver ikke nødvendigvis have erfaring med at tage billeder indenfor sex branchen men det kan selvfølgelig være et plus.

God aften til jer alle :wub:

Kys fra Miley 

Du finder det nok ikke her her sitet.

https://www.fotografoversigt.dk/fotograf-sjaelland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 47 minutter siden:

Min fotograf er muligvis ikke super nytænkende, men han er sød, han lytter til mine ønsker og er hurtig til at sende billederne. Skriv privat hvis du vil i kontakt. 

Jeg er også sød og lytter til ønsker. Og har masser af kameraer. Og bemæstrer Photoshop. Nytænkende... ved jeg vel ikke? Men nok kunne jeg gøre noget andet med dig end det du har lige nu.

Og jeg er megasød. Og lytter til ønsker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er også sød og lytter til ønsker. Og har masser af kameraer. Og bemæstrer Photoshop. Nytænkende... ved jeg vel ikke? Men nok kunne jeg gøre noget andet med dig end det du har lige nu.

Og jeg er megasød. Og lytter til ønsker.

Kære Bananas! Du behøver ingen kameraer eller photoshop, hvis du dog bare ville indfinde dig på min matrikel, eller møde mig hvor som helst du kunne tænke dig. Det er faktisk mit eneste ønske, når det kommer til dig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Kære Bananas! Du behøver ingen kameraer eller photoshop, hvis du dog bare ville indfinde dig på min matrikel, eller møde mig hvor som helst du kunne tænke dig. Det er faktisk mit eneste ønske, når det kommer til dig :wub:

Skal jeg også ... så snart jeg er klar med mit livs største udfordring nogensinde. Siden skal jeg drikke, spise, svømme, sove, kigge på Netflix ... og indfinde mig noget sted i nærheden av dig. Jeg giver lyd når jeg er der.

Jeg er vistnok megasød, men jeg tror næsten du er sødere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...