Hop til indhold

Modellen - skønne sweet Jenny

Featured Replies

Skrevet
Kaptajn Haddock skrev, den 6.7.2022 at 21:17:

Der bliver skrevet, at hun er høj. Hvor høj ca. Nogen bud ? :)

Kaptajn Haddock skrev, den 6.7.2022 at 21:17:

Der bliver skrevet, at hun er høj. Hvor høj ca. Nogen bud ? :)

Samme højde som mig. ca. 1,78. Jeg var der til en skøn time med sensuel erotik i søndags. Hun er simpelt hen sød i ordets helt bogstavelige forstand. Elsker forspil og blid, pirrende sex. Jeg har allerede aftalt vores næste møde, når hun kommer tilbage efter ferien i midten af august. Anbefaling herfra.

Skrevet
TheLion skrev, for 20 timer siden:

Det ved jeg faktisk er direkte løgn, da der har været flere henvendelser på det.

Hvad er direkte løgn? Og hvad mener du med "der har været flere henvendelser på det"? Du er utroligt upræcis i det du skriver, så jeg ved ikke rigtig, hvad det er jeg skal forsvare mig imod, når du citerer et helt afsnit, hvor jeg skriver:

1. Hænder er kilde til smittespredning
  2. Jenny var tidligere kendt for at være hysterisk med hygiejne
  3. Nina kræver håndvask af kunderne (det er min personlige oplevelse)

Så skriver du:

TheLion skrev, for 20 timer siden:

(men sandt, at der også har været flere ting om det med Jenny og hygiejnen tidligere).

Ja, så det må være punkt 1 eller 3, du mener er løgn? Vil du lige præcisere, så skal jeg nok svare.

Skrevet
  • Author
Sleins skrev, for 9 timer siden:

Du har da fuldstændig ret i sammenligning .

Det var bestemt ikke ment på den måde -_-

Stå dog fast på, hvad du selv siger mand. Og det er sgu ikke mig du skal undskylde til. I couldn’t care less. Mere pigerne. Er bare træt af at høre piger blive omtalt som i et bilmagasin ;)

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 6 timer siden:

Hvad er direkte løgn? Og hvad mener du med "der har været flere henvendelser på det"? Du er utroligt upræcis i det du skriver, så jeg ved ikke rigtig, hvad det er jeg skal forsvare mig imod, når du citerer et helt afsnit, hvor jeg skriver:

1. Hænder er kilde til smittespredning
  2. Jenny var tidligere kendt for at være hysterisk med hygiejne
  3. Nina kræver håndvask af kunderne (det er min personlige oplevelse)

Så skriver du:

Ja, så det må være punkt 1 eller 3, du mener er løgn? Vil du lige præcisere, så skal jeg nok svare.

Hvis ikke du forstår, hvad jeg har skrevet, så tror jeg ikke, at der er nogen, der vil kunne hjælpe dig. Og nu skal du passe på ikke at passe på at bytte om på tingene igen med, hvem det var der skød folk andre ting i skoene (forsvar/ angreb). Folk får det indtryk, de nu gør. Så må du føle, hvad du gør. Og nej, jeg er ikke ude i en sundhedsfaglig Corona-debat - den må du tage med mor-Mette. Om man så skal bade før et møde med en pige. Det er en anden snak ;)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 6 timer siden:

Samme højde som mig. ca. 1,78. Jeg var der til en skøn time med sensuel erotik i søndags. Hun er simpelt hen sød i ordets helt bogstavelige forstand. Elsker forspil og blid, pirrende sex. Jeg har allerede aftalt vores næste møde, når hun kommer tilbage efter ferien i midten af august. Anbefaling herfra.

Tak for information om ferie. Lyder skønt, hun blev sendt afsted med blomster, tror jeg alle vi nyder ;)

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 8 timer siden:

*Det var da for øvrigt godt nok langt ude i fremtiden med den booking, men hver mand sin smag ;)

Skrevet
TheLion skrev, for 26 minutter siden:

*Det var da for øvrigt godt nok langt ude i fremtiden med den booking, men hver mand sin smag ;)

Nemlig.

Hver mand, og pige,  sin smag og sin metode. Jeg bygger connections/ wipe/karma/ nærhed med de piger, som jeg holder af. Og  bliver belønnet, rørende belønnet.

Skrevet
TheLion skrev, for 3 timer siden:

Stå dog fast på, hvad du selv siger mand. Og det er sgu ikke mig du skal undskylde til. I couldn’t care less. Mere pigerne. Er bare træt af at høre piger blive omtalt som i et bilmagasin ;)

Jeg læser ingen steder jeg undskylder til dig ? 
Blev såmænd bare opmærksom på, jeg havde formuleret mig på en uheldig måde .

God aften ..

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, for 22 timer siden:

Tak for information om ferie. Lyder skønt, hun blev sendt afsted med blomster, tror jeg alle vi nyder ;)

And she is back ;)

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 20 timer siden:

Nemlig.

Hver mand, og pige,  sin smag og sin metode. Jeg bygger connections/ wipe/karma/ nærhed med de piger, som jeg holder af. Og  bliver belønnet, rørende belønnet.

Skønt, al held og lykke ;)

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
mrjames skrev, for 23 timer siden:

men hvordan er hendes priser?

Det er blevet diskuteret tidligere i samme tråd:

“ Pigen har ikke skrevet hendes priser/menu i sin annonce, så jeg har været meget i tvivl, om jeg skal oplyse dem eller ej, da jeg synes, at der jo både skal være respekt for pigens valg, men også os brugere. Jeg vil derfor sige det sådan, at de er i den lidt højere ende, men at det jo til gengæld også er en lækker pige.” 

Er en generel debat, der også er blevet diskuteret tidligere.

:)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.