Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
ThePlug skrev, for 51 minutter siden:

Ikke langt væk fra centrum men tilpas diskret rolig vej og overhovedet ikke befærdet. Jeg var i bil og parkering var intet problem

Vil skyde på det ligger 5 min gang væk fra stationen, retning mod Lidl

Angående deepthroat så tog hun mine cm nemt og uden besvær, hun kørte endda op og ned nogen gange mens den var i bund. 
Kan kun tale ud fra min egen erfaring, måske var jeg heldig, måske var hun helt vild med min pik og syntes den skulle forkæles?

Kys er ikke noget jeg som sådan går efter, men fik et par tante-farvel-kys

Hendes fisse havde nogen læber jeg var mere interesseret i 

Vil lige sige 1000 tak til dem der bakker mig op og godt kan se min anmeldelse er reel. 

Det er en smule irriterende at, når man endelig, bidrager til forummet så kommer der et par detektiver ud af busken og ser spøgelser overalt. 
Jeg håber hverken Eliz eller andre søde kvinder skal besværes med at møde disse mistroiske typer :D

God weekend til jer alle og specielt Eliz <3 

SÅ fik vi hele ‘Flytteanmeldelsen’ på plads, tilmed af en meget lokalkendt (Lidl, afstand til station osv) ;) og kan komme videre :)

Lurede på Eliz da hun var på Østerbro. Virker ret lækker og lidt frækt med det norske sprog…:rolleyes:

Videre…måske til Lyngby :)

Skrevet
AB455 skrev, den 12.5.2022 at 19:41:

Eneste anden tråd jeg kunne finde var i øvrigt denne...

Der er også denne som er meget positiv:

… jeg læser også lidt blandet om hende, synes ville være interessant med flere anmeldelser - og ved godt jeg jo bare burde undersøge sagen “hands on”:) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.