Petermann 34 Skrevet 12. Maj, 2022 Hej jeg var i Kruså i dag nu er der 2 piger på Sønderborgvej 7. Jeg fik massage af den nye jeg fik ikke hendens navn lille på 150 cm sød kvinde på Ca 30 med dejlige bryste og rigtig god til massage. Fik en håndtrold hun sagde at hun var der fra kl 9,00 til 24,00 jeg kommer igen inden jeg skal hjem igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 12. Maj, 2022 Petermann skrev, for 2 timer siden: jeg kommer igen inden jeg skal hjem igen. Det var da ellers en beslutning som er til at ta og føle på, ja ikk udsætte til imorgen hva man formår idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 34 Skrevet 12. Maj, 2022 Mortenkok skrev, for 28 minutter siden: Det var da ellers en beslutning som er til at ta og føle på, ja ikk udsætte til imorgen hva man formår idag Jeg er på arbejde i Sønderjylland i denne uge og næste uge. Jeg skal til Rømø og holde bededagsferien er der nogen thaimassage i nærheden. Så skal jeg besøge Sønderborgvej 7 i næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 13. Maj, 2022 Er der noget link eller et tlfnr. til dette sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 34 Skrevet 13. Maj, 2022 knold skrev, for 4 timer siden: Er der noget link eller et tlfnr. til dette sted? Hej der er ingen link men et tlf nr 91884621 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 13. Maj, 2022 Petermann skrev, for 7 minutter siden: Hej der er ingen link men et tlf nr 91884621 mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 34 Skrevet 26. Maj, 2022 Mortenkok skrev, den 12.5.2022 at 19:26: Det var da ellers en beslutning som er til at ta og føle på, ja ikk udsætte til imorgen hva man formår idag Hej så var jeg forbi Sønderborgvej 7 Kruså på vej hjem fra 14 dage i det sønderjyske. Jeg fik massage af henne den nye jeg tror at hun hedder Nen eller sådan noget det var rigtig god massage hun er en af de bedste jeg har prøvet det er godt at jeg ikke bor i nærheden så var jeg kommet 1 gang om ugen. Nu går det et par måneder inden jeg kommer igen men jeg glæder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
joenne01 10 Skrevet 27. Maj, 2022 Hej. Nogen der ved om den nye er til andet og mere end massage og en håndtrold ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 30. Maj, 2022 Hej. Var forbi igår og fik massage og hj af Nen. Super massage og hj. Eneste minus er at hun ikke er nøgen under massagen. Hun viser kun bryster ved hj. Hun giver ikke blow eller sex. Men god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MS56 2 Skrevet 9. Juli, 2022 Hej. Jeg skal en tur syd på i næste uge. Vil lige høre om der stædigvæk er åbent Michael Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 34 Skrevet 9. Juli, 2022 MS56 skrev, for 4 timer siden: Hej. Jeg skal en tur syd på i næste uge. Vil lige høre om der stædigvæk er åbent Michael Hej det har hun har snakket med hende i dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 12. Juli, 2022 kommer forbi i næste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg