Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle som ved om Nana hun er stoppet med at give thaimassage m.m. eller om hun har fået nyt tlfnr eller bare er på en meget lang ferie?

Hun har ikke reageret på sms'er og kører man forbi er skiltet med "lukket" konstant i vinduet, men jeg kan se at der er aktivitet der, da der er forskellige ting som læner sig op af facadedøren og som flyttes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntersen skrev, den 12.5.2022 at 12:48:

Er der nogle som ved om Nana hun er stoppet med at give thaimassage m.m. eller om hun har fået nyt tlfnr eller bare er på en meget lang ferie?

Hun har ikke reageret på sms'er og kører man forbi er skiltet med "lukket" konstant i vinduet, men jeg kan se at der er aktivitet der, da der er forskellige ting som læner sig op af facadedøren og som flyttes.

Jeg har heller ikke kunnet få fat i hende i hende de sidste par måneder. Hun har jo lige fået renoveret biksen, så det kan vel ikke være det hun har gang i igen. Håber hun kommer på banen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gik forbi forleden

Jeg kunne se ind gennem hendes gardiner i massagerummrt, det ser ud til, at der er tomt i butikken. Det er øv hvis hun er rejst. Hun var rigtig god til hård massage og det efter og tiden blev der aldrig snydt med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimbj skrev, for 16 timer siden:

Jeg gik forbi forleden

Jeg kunne se ind gennem hendes gardiner i massagerummrt, det ser ud til, at der er tomt i butikken. Det er øv hvis hun er rejst. Hun var rigtig god til hård massage og det efter og tiden blev der aldrig snydt med

Må sige jeg synes det er nemt at finde massage der er betydeligt bedre end hos Nana.....men det er jo selvfølgelig smag og behag. Derforuden var jeg noget skuffet over det efterfølgende sidst jeg var der(vel ca.4 mdr. siden)  ikke særlig indlevende og synes heller ikke hun duftede for godt bagtil:?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samba skrev, for 2 timer siden:

Må sige jeg synes det er nemt at finde massage der er betydeligt bedre end hos Nana.....men det er jo selvfølgelig smag og behag. Derforuden var jeg noget skuffet over det efterfølgende sidst jeg var der(vel ca.4 mdr. siden)  ikke særlig indlevende og synes heller ikke hun duftede for godt bagtil:?

Hun er altid nyvasket når jeg har været der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimbj skrev, den 4.6.2022 at 06:58:

Jeg gik forbi forleden

Jeg kunne se ind gennem hendes gardiner i massagerummrt, det ser ud til, at der er tomt i butikken. Det er øv hvis hun er rejst. Hun var rigtig god til hård massage og det efter og tiden blev der aldrig snydt med

Håber hun bare er ved at flytte sit behandlersted længere ind i butikken. Det synes jeg hun snakkede om på et tidspunkt.

Ja, hun har altid givet mig en god hård massage og aldrig snydt med tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samba skrev, for 11 timer siden:

Må sige jeg synes det er nemt at finde massage der er betydeligt bedre end hos Nana.....men det er jo selvfølgelig smag og behag. Derforuden var jeg noget skuffet over det efterfølgende sidst jeg var der(vel ca.4 mdr. siden)  ikke særlig indlevende og synes heller ikke hun duftede for godt bagtil:?

Synes det er svært at finde en god hård massage i Randers med ekstra bagefter. Hvor plejer du at få en god hård massage?

Jeg har kun kendskab til at Bua og Prantchip giver god hård massage, men ingen ekstra, hvad jeg ved af.

Kan godt følge dig i den manglende indlevelse. Startede for mit vedkommende for ca et år siden, hvilket gjorde at jeg ofte valgte ekstra fra.

Måske er hun blevet slidt og har taget konsekvensen af det og er stoppet. Under coronaen har hun jo heller ikke været på sin årlige ferie i Thailand såååå..... men håber nu alligevel at hun fortsætter og bare er ved at møblere rundt. Men underligt at man ikke kan komme i kontakt med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntersen skrev, for 4 timer siden:

Synes det er svært at finde en god hård massage i Randers med ekstra bagefter. Hvor plejer du at få en god hård massage?

Jeg har kun kendskab til at Bua og Prantchip giver god hård massage, men ingen ekstra, hvad jeg ved af.

Kan godt følge dig i den manglende indlevelse. Startede for mit vedkommende for ca et år siden, hvilket gjorde at jeg ofte valgte ekstra fra.

Måske er hun blevet slidt og har taget konsekvensen af det og er stoppet. Under coronaen har hun jo heller ikke været på sin årlige ferie i Thailand såååå..... men håber nu alligevel at hun fortsætter og bare er ved at møblere rundt. Men underligt at man ikke kan komme i kontakt med hende.

 

Huntersen skrev, for 4 timer siden:

Synes det er svært at finde en god hård massage i Randers med ekstra bagefter. Hvor plejer du at få en god hård massage?

Jeg har kun kendskab til at Bua og Prantchip giver god hård massage, men ingen ekstra, hvad jeg ved af.

Kan godt følge dig i den manglende indlevelse. Startede for mit vedkommende for ca et år siden, hvilket gjorde at jeg ofte valgte ekstra fra.

Måske er hun blevet slidt og har taget konsekvensen af det og er stoppet. Under coronaen har hun jo heller ikke været på sin årlige ferie i Thailand såååå..... men håber nu alligevel at hun fortsætter og bare er ved at møblere rundt. Men underligt at man ikke kan komme i kontakt med hende.

Har ikke det store kendskab til Randers udover Nana, som jeg efter at have læst gode anmeldelser  af blev nødt til at prøve. Når jeg skal have god hård massage tager jeg til Viborg, hvor der er flere gode massører feks. Suree hos Oriental, Ann i Skottenborg, her kan du godt nok ikke få fp, hvis det er et must. Hvis det må være et grønt sted kan jeg anbefale Watunya.....hold nu kæft der får man en god behandling, og hun er bestemt ikke nærig med tiden, har flere gange fået over tyve minutter ekstra, men så giver jeg hende også nogle gange lidt ekstra for den gode behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimbj skrev, den 4.6.2022 at 06:58:

Jeg gik forbi forleden

Jeg kunne se ind gennem hendes gardiner i massagerummrt, det ser ud til, at der er tomt i butikken. Det er øv hvis hun er rejst. Hun var rigtig god til hård massage og det efter og tiden blev der aldrig snydt med

Øv, øv, øv og atter øv hvis hun har lukket biksen. Kommer til at savne både massage og det efterfølgende, og hendes behaglige væsen og tidsfornemmelse er jo ikke sådan lige til at finde andre steder.

Samba skrev, den 4.6.2022 at 23:48:

Må sige jeg synes det er nemt at finde massage der er betydeligt bedre end hos Nana.....men det er jo selvfølgelig smag og behag. Derforuden var jeg noget skuffet over det efterfølgende sidst jeg var der(vel ca.4 mdr. siden)  ikke særlig indlevende og synes heller ikke hun duftede for godt bagtil:?

Jeg har aldrig savnet indlevelse når jeg har besøgt hende. Mislugte har jeg heller aldrig stødt på, og jeg mener da at have givet hende nogle grundigte tjek.

Her skal så lige siges, at jeg ikke har besøgt hende i år, tider har ikke passet, og til sidst manglende svar.

Huntersen skrev, den 5.6.2022 at 11:30:

Måske er hun blevet slidt og har taget konsekvensen af det og er stoppet. Under coronaen har hun jo heller ikke været på sin årlige ferie i Thailand såååå..... men håber nu alligevel at hun fortsætter og bare er ved at møblere rundt. Men underligt at man ikke kan komme i kontakt med hende.

Hun har til tider klaget over benene, så måske har hun fundet en anden levevej. Men det ville da have været fint, hvis en eller anden havde fået et hint om hendes planer. Vi må nok bare væbne os med tålmodighed, og så se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige hørt, at Nana er hos en anden på Mariagervej. Jeg synes det lyder underligt, og måske er det kun rygter. Det skulle jo så være hos Lanna, Lie eller Anny. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 15 cm

Der er vel også denne på mariagervej:

https://www.thongonnmassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lige hørt, at Nana er hos en anden på Mariagervej. Jeg synes det lyder underligt, og måske er det kun rygter. Det skulle jo så være hos Lanna, Lie eller Anny. 

Ja, jeg synes også at det lyder underligt. I såfald, ville hun så ikke tage sin tlf/svare tilbage på sms for at lokke sine faste kunder til?

Hvor pålidelig er din kilde?

I en anden anledning kom jeg fornylig forbi gården, hvor hendes bagindgang er og der stod bagdøren vidt åben, men skiltet med lukket var stadig i ruden foran, så der foregår et eller andet.

Redigeret af Huntersen
glemte et ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntersen skrev, den 12.5.2022 at 12:48:

Er der nogle som ved om Nana hun er stoppet med at give thaimassage m.m. eller om hun har fået nyt tlfnr eller bare er på en meget lang ferie?

Hun har ikke reageret på sms'er og kører man forbi er skiltet med "lukket" konstant i vinduet, men jeg kan se at der er aktivitet der, da der er forskellige ting som læner sig op af facadedøren og som flyttes.

Nana er endelig tilbage efter en laaaannng ferie i Thailand. Har nydt hendes dejlige massage i dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntersen skrev, den 6.9.2022 at 16:07:

Nana er endelig tilbage efter en laaaannng ferie i Thailand. Har nydt hendes dejlige massage i dag ;-)

Fedt, skrev du til hende for at få tid eller dukkede du bare op. Har forsøgt at fange hende på nummeret men ingen held :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...