Den_glade_amatør 5639 Skrevet 10. Maj, 2022 Mange piger oplyser i deres annoncer, hvad det koster at besøge dem. Andre gør det ikke, og så må man jo spørge dem, hvis man vil vide det. Men så igen: Er det ok at spørge pigen om en pris på et 30/60 minutters besøg, selvom man godt ved, at man uanset prisniveauet ikke har mulighed for at booke en tid her og nu? Altså med andre om: Kan man altid spørge om priser, eller bør man kun gøre det, hvis man rent faktisk har tænkt sig at booke, hvis ellers man finder prisen acceptabel, og man kan finde et passende tidspunkt? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 377 Skrevet 10. Maj, 2022 Jeg ved, at pigerne er møgtrætte af opringninger om priser, fra mænd som ikke har tænkt sig at komme på besøg. Forstår dem sgu godt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14463 Skrevet 10. Maj, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 48 minutter siden: Kan man altid spørge om priser, eller bør man kun gøre det, hvis man rent faktisk har tænkt sig at booke, hvis ellers man finder prisen acceptabel, og man kan finde et passende tidspunkt? Man kan vel altid spørge om prisen, skriv fx Jeg overvejer et besøg hos dig snarest / i næste uge / når det passer ind, hvad koster hhv. 30 og 60 min? 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 11. Maj, 2022 Hvis ikke prisen er annonceret, er det vel ok at man spørger ind til den så man ikke først kender den, når man står der og måske finder ud af at det er for dyrt. Det må værre endnu være for pigerne, hvis nogen af den grund vender om og går igen 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 11. Maj, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden: Mange piger oplyser i deres annoncer, hvad det koster at besøge dem. Andre gør det ikke, og så må man jo spørge dem, hvis man vil vide det. Men så igen: Er det ok at spørge pigen om en pris på et 30/60 minutters besøg, selvom man godt ved, at man uanset prisniveauet ikke har mulighed for at booke en tid her og nu? Altså med andre om: Kan man altid spørge om priser, eller bør man kun gøre det, hvis man rent faktisk har tænkt sig at booke, hvis ellers man finder prisen acceptabel, og man kan finde et passende tidspunkt? Det dilemma kan jeg nikke genkendende til. Skriver derfor til pigen jeg ønsker at besøge: Kan du I forbindelse med en booking hjælpe mig med dine priser på......osv. ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 11. Maj, 2022 Ja, det er efter min mening klart i orden, at spørge efter prisen, selvom man ikke er klar til at booke. Det ligger jo i det med at undersøge markedet og prisen er yderst relevant for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 11. Maj, 2022 Fedtøre skrev, for 6 timer siden: Jeg ved, at pigerne er møgtrætte af opringninger om priser, fra mænd som ikke har tænkt sig at komme på besøg. Forstår dem sgu godt. Jo jo, men det er vel en anden situation. I det her tilfælde er der jo ikke tale om, at man ikke har tænkt sig at komme/booke tid, man vil bare ikke booke tid i forbindelse med, at man spørger om priserne. Men før man kan vide, om pigen er relevant er vi nogle der gerne vil vide prisen først. Som jeg skrev i en anden kommentar, så er det en del at det med at undersøge markedet. Piger og andre der har valgt at sælge sex må været indforstået med, at prisen er relevant og har de ikke skrevet priser i annoncen, så må de kune tåle, at de bliver spurgt ind til den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1067 Skrevet 11. Maj, 2022 jeg finder det helt naturligt at spørge om priserne, da der kan være stor forskel på dem men, hvis du ikke har planer om at besøge en gp hvordan gider du så undersøge marked for priser - for gør du først alvor ud af at besøge en 3 mdr. senere, kan du ikke regne med de priser du fik, da det sikkert heller ikke er de samme piger - der er på marked, eller de har justeret prisen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 11. Maj, 2022 (edited) Fedtøre skrev, for 8 timer siden: Jeg ved, at pigerne er møgtrætte af opringninger om priser, fra mænd som ikke har tænkt sig at komme på besøg. Forstår dem sgu godt. Ja. Men er det ikke lidt deres egen skyld? Hvis pigerne nu brugte ægte, rimelig opdaterede selfiebilleder taget med deres egen mobil (selfie-stang kan vist stadig købes?) og skrev en udførlig menu med tilhørende priser og DO og helt sikkert DON'T's så er der vel ikke noget at tage fejl af...? Det skal ikke være en gættekonkurence og det gælder vel for pigerne om at tjene nogle penge? Redigeret 11. Maj, 2022 af ppd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3119 Skrevet 11. Maj, 2022 fræk6 skrev, for 56 minutter siden: ...for gør du først alvor ud af at besøge en 3 mdr. senere, kan du ikke regne med de priser du fik, da det sikkert heller ikke er de samme piger - der er på marked, eller de har justeret prisen Jeg når sjældent at besøge en gennemrejsende GP den første gang hun er forbi. Men derfor vil jeg gerne kende prisniveauet. Justeringer kan der jo altid komme, men det er væsentligt at vide om hun har lagt sig i 1500 kr segmentet eller 3000. Hvis en GP ikke har priser på annoncen, så må hun jo forvente der kommer nogle forespørgsler. Men skriv gerne at det ikke er her og nu at det er aktuelt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14188 Skrevet 11. Maj, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 8 timer siden: Andre gør det ikke, og så må man jo spørge dem, hvis man vil vide det De piger, der ikke oplyser noget så fundamentalt som prisen på en ½ time, gider jeg sjældent at ringe til, da det er min erfaring - at oplyses prisen ikke - så er den ofte for høj - desuden er jeg ret genert og vil ikke udlejlige pigen og spilde hendes og min tid - så hun går glip af et besøg, jeg sparer mine penge til nogle som har gjort sig den ulejlighed at sætte priser på, så man ved hvor man er henne og man bare kan ringe og bestille tid uden at behøve spørge ind til trivialiteter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18223 Skrevet 11. Maj, 2022 Jeg har valgt at have prisen stående i annoncen.. Men jeg modtager stadig DAGLIGT beskeder der spørger efter prisen.. Så føler man virkelig det kan være ligegyldigt overhoved at skrive andet end "jeg har en fisse og babser".. Men jeg modtager så også tit beskeder omkring mine ydelser osv hvor gæsten skriver at de ikke tænker at besøge mig den dag og jeg må ærligt sige at sådan nogle beskeder kommer sidst på prioritetslisten især hvis de sendes en dag jeg er på vagt.. Så det vil altid, for mig, være bedst om man i de tilfælde skrev en mail da jeg ellers ikke få svaret før jeg ikke bryder mig om at svarer.. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 11. Maj, 2022 fræk6 skrev, for 3 timer siden: jeg finder det helt naturligt at spørge om priserne, da der kan være stor forskel på dem men, hvis du ikke har planer om at besøge en gp hvordan gider du så undersøge marked for priser - for gør du først alvor ud af at besøge en 3 mdr. senere, kan du ikke regne med de priser du fik, da det sikkert heller ikke er de samme piger - der er på marked, eller de har justeret prisen Er det mig du spørger? Hvis ja, så er det ganske almindelig for mig, at hvis jeg f.eks. i dag eller i morgen vil besøge en GP, så skriver jeg eller ringer rundt til de her 4-5 piger, som vil være et rigtig godt bud. Derfor kan jeg godt finde på at ringe og spørge om prisen inden jeg har besluttet mig for om det skal være hende eller en anden. Derfor er det en del af det, at undersøge markedet. Når jeg så jeg har dannet mig et godt grundlag, hvor alt fra pris, fotos, anmeldelse og annoncetekst spiller ind, så udvælger jeg en af de 4-5 mulige og booker en tid hos hende. Så kan det godt være, at de 3-4 piger det så ikke blev en aftale med, synes at det har været spild af tid at snakke eller skrive med mig, men sådan må det være og min fremgangsmåde er medvirkende til, at jeg meget sjældent render ind i en fusker. Har det f.eks. bedst med, at tale kort med pigen i telefonen inden jeg booker, fordi min erfaring så viser, at risikoen for at rende ind i en pige, der ikke kan formulere en sætning på engelsk ikke er så stor. I øvrigt så giver en kort samtale med pigen en rigtig god fornemmelse af, hvordan hun er. Når jeg får sådan et “gab - jeg lyder så demotiveret” svar tilmed med Østeuropæisk accent, så sløjfer jeg straks vedkommende fra listen fordi min erfaring ganske enkelt viser mig, at jeg vil møde en meget uengageret pige. Snakker jeg omvendt med en pige, hvis stemmeføring skriger af energi og indlevelse, så er jeg straks på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 11. Maj, 2022 (edited) Prisen er vel for de fleste et af kardinalpunkterne for et besøg. Når jeg "undersøger markedet" for noget der koster lidt, så undgår jeg faktisk også at ringe eller skrive til de steder der ikke skriver priser. Det kan f.eks. være skønhedsbehandlinger eller lign. hvor prisen på samme ydelse kan variere med op til 3-400% Seneste friske eksempel er "sugar waxing" som ikke ret mange tilbyder i København. De måske 8 steder jeg fandt frem til, annoncerede kun 5 med priser. Så jeg undgik bare de 3 resterende. Tænker også at "hvis det er så hemmeligt, så er det nok i den dyre ende". Selvfølgelig er det i orden at spørge til prisen. Det kan måske være en god idé rent taktisk at gøre opmærksom på at man er i "planlægnings-fasen" som andre også nævner. Som køber skal man jo have både lyst, tid og råd for at kunne beslutte sig. Altså medmindre man har meget dybe lommer og et stort overskud på luksus-kontoen. Spørg direkte, men måske ikke som det første. Det er en god idé at samle alle spørgsmål i samme sms/besked. Som @JenniferRomantica nævner er det i øvrigt ofte at mænd der ringer eller skriver bare ytrer sig med noget i retning af "kan du ikke bare lige svare fordi det er nemmere for mig end at læse annoncen igen". Når man sidder i den anden ende tænker man naturligvis "Nej... fordi der er sikkert masser af andet du heller ikke har læst eller forstået, så" og/eller "er du overhovedet klar over hvem jeg er ud af de 12 du er i dialog med?" Spredhagls-beskeder kommer nederst i prioritetsbunken. "Har du tid nu? Hvad koster det? Hilsen Peter/Thomas/Jan" er sådan set de beskeder man får flest af hvis man bare smider nummeret direkte på f.eks. Annoncelight. God onsdag til alle Kærligst, Eva Redigeret 11. Maj, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18223 Skrevet 11. Maj, 2022 Fremgangsmåden med at "undersøge markedet" gør at alle os andre, der modtager beskeder og opkald, men ikke få et besøg bliver pisse trætte og irriteret @Søren A.. Din oplevelse med bookingen, hvis du endelig engang beslutter at booke, vil nok være en pige der er irriteret og lyder som du siger "demotiveret" eller en pige der siger som jeg "nu har vi snakket og skrevet sammen flere gange og jeg tror simpelthen ikke du er seriøs".. Så måske det er typer der bruger samme fremgangsmåde der er skyld i de piger du synes virker "demotiveret".. Jeg har faktisk præsteret at sidde på en vagt i indre København og have 35 sms samtaler OG 15 opkald.... Men et enkelt besøg.. Jeg tænker de fleste kan forestille sig hvor træt af sådan noget crap man bliver.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 11. Maj, 2022 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Fremgangsmåden med at "undersøge markedet" gør at alle os andre, der modtager beskeder og opkald, men ikke få et besøg bliver pisse trætte og irriteret @Søren A.. Din oplevelse med bookingen, hvis du endelig engang beslutter at booke, vil nok være en pige der er irriteret og lyder som du siger "demotiveret" eller en pige der siger som jeg "nu har vi snakket og skrevet sammen flere gange og jeg tror simpelthen ikke du er seriøs".. Så måske det er typer der bruger samme fremgangsmåde der er skyld i de piger du synes virker "demotiveret".. Jeg skal ikke kunne sige, om mange opkald og beskeder gør pigerne demotiverede. Jeg ved blot, at jeg sjældent møder en demotiveret pige når jeg møder op, ganske enkelt fordi jeg gør mig nogle overvejelser og undersøger markedet inden jeg booker. Det er mig der betaler for en ydelse, og derfor må jeg vel have love til at undersøge, og på den måde gøre hvad jeg kan for at sikre mig, at der er størst mulig chance for, at få en god oplevelse ved et besøg. Hvis en GP ikke vil gøre mig noget så simpelt, som at svare mig på et par få spørgsmål, så finder jeg det ganske enkelt ikke relevant at besøge hende fordi det fortælle mig, at hendes serviceniveau ligger på et meget lavt sted. På den måde misser jeg måske muligheden for at møde kvinder, som ellers ville have ydet en god service, ligesom nogle kvinder misser muligheden for at møde mig fordi de anser mig som useriøs fordi jeg har stillet et spørgsmål eller to, uden at vide at efter spørgsmål nummer to var jeg klar til at booke en tid, men i og med der aldrig kom et svar, så nåede vi aldrig så langt. Der er en chance som begge parter tager. Jeg ved bare, at jeg ikke længere gider at booke tid, før jeg har lavet lidt indledende arbejde, ganske enkelt fordi det har givet alt, alt for mange besøg hos piger, som aldrig burde have arbejdet som GP, af den ene eller anden grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18223 Skrevet 11. Maj, 2022 Søren A skrev, for 11 minutter siden: ganske enkelt fordi jeg gør mig nogle overvejelser og undersøger markedet inden jeg booker Jeg siger heller ikke du skal ændre noget.. Jeg siger bare at nogengange bliver der skabt en ond cirkel.. Desværre.. Jeg tænker ikke du er et af de ekstreme tilfælde, ligeledes tænker jeg heller ikke du spørger om ting du kunne finde i annoncen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 11. Maj, 2022 JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden: Fremgangsmåden med at "undersøge markedet" gør at alle os andre, der modtager beskeder og opkald, men ikke få et besøg bliver pisse trætte og irriteret @Søren A.. Din oplevelse med bookingen, hvis du endelig engang beslutter at booke, vil nok være en pige der er irriteret og lyder som du siger "demotiveret" eller en pige der siger som jeg "nu har vi snakket og skrevet sammen flere gange og jeg tror simpelthen ikke du er seriøs".. Så måske det er typer der bruger samme fremgangsmåde der er skyld i de piger du synes virker "demotiveret".. Jeg har faktisk præsteret at sidde på en vagt i indre København og have 35 sms samtaler OG 15 opkald.... Men et enkelt besøg.. Jeg tænker de fleste kan forestille sig hvor træt af sådan noget crap man bliver.. For meget snak om priser ødelægger stemningen - og oplevelsen. Og det synes jeg gælder generelt i livet. Venlig hilsen Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 11. Maj, 2022 Mr. Sensual skrev, for 11 minutter siden: For meget snak om priser ødelægger stemningen - og oplevelsen. Og det synes jeg gælder generelt i livet. Venlig hilsen Mr. Sensual Der er tale om et måske to spørgsmål om prisen når nu, det ikke fremgår af annoncen. Det kan du vil se fornuften i, selvom penge måske ikke er en udfordring for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3119 Skrevet 11. Maj, 2022 Mr. Sensual skrev, for 15 minutter siden: For meget snak om priser ødelægger stemningen - og oplevelsen. For meget, ja. Men hvor meget er for meget? Du bestiller vel heller ikke en ny hækkeklipper eller udestue uden at kende prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 11. Maj, 2022 Søren A skrev, for 11 minutter siden: Der er tale om et måske to spørgsmål om prisen når nu, det ikke fremgår af annoncen. Det kan du vil se fornuften i, selvom penge måske ikke er en udfordring for dig. Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 11. Maj, 2022 AB455 skrev, for 10 minutter siden: For meget, ja. Men hvor meget er for meget? Du bestiller vel heller ikke en ny hækkeklipper eller udestue uden at kende prisen? 1) Nej til spørgsmålet om hækkeklipper og udestuer. 2) Vedrørende oplevelser, herunder piger. Jeg tror, du ved, hvad jeg mener med "for meget snak om priser". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3119 Skrevet 11. Maj, 2022 Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden: 2) Vedrørende oplevelser, herunder piger. Jeg tror, du ved, hvad jeg mener med "for meget snak om priser". Jeg kan måske gætte, men det bliver jeg jo ikke så meget klogere af. Synes du det er det for meget at spørge til priser hvis man overvejer et besøg hos en der ikke har priser i annoncen? Mht. mit gæt, eller rettere en af mine mange holdninger, så er for meget at spørge om fx rabat eller lign. Det ville - ud over at være uforskammet - også en naturlig dræber af et hyggeligt møde. Hvis jeg synes noget er for dyrt i forhold til det jeg efterspørger, så er det bare ikke for mig. Og det gælder i øvrigt også generelt i livet, eller rettere - mit liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 11. Maj, 2022 AB455 skrev, for 13 minutter siden: Jeg kan måske gætte, men det bliver jeg jo ikke så meget klogere af. Synes du det er det for meget at spørge til priser hvis man overvejer et besøg hos en der ikke har priser i annoncen? Mht. mit gæt, eller rettere en af mine mange holdninger, så er for meget at spørge om fx rabat eller lign. Det ville - ud over at være uforskammet - også en naturlig dræber af et hyggeligt møde. Hvis jeg synes noget er for dyrt i forhold til det jeg efterspørger, så er det bare ikke for mig. Og det gælder i øvrigt også generelt i livet, eller rettere - mit liv Selvfølgelig spørger man, hvis der ikke står en pris i annoncen. Men for det meste vælger jeg de piger fra, der ikke har en tydelig pris. Helt enig med resten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 646 Skrevet 11. Maj, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 14 timer siden: Mange piger oplyser i deres annoncer, hvad det koster at besøge dem. Andre gør det ikke, og så må man jo spørge dem, hvis man vil vide det. Men så igen: Er det ok at spørge pigen om en pris på et 30/60 minutters besøg, selvom man godt ved, at man uanset prisniveauet ikke har mulighed for at booke en tid her og nu? Altså med andre om: Kan man altid spørge om priser, eller bør man kun gøre det, hvis man rent faktisk har tænkt sig at booke, hvis ellers man finder prisen acceptabel, og man kan finde et passende tidspunkt? Det er bestemt i orden at spørge ind til prisen HVIS den ikke er nævnt i annoncen/profilen Men problemet er som @JenniferRomantica også beskrevet, at selvom det er oplyst så skriver kunden alligevel og spørger om prisen, og generelt bliver der spurgt ind til ALT - lige fra højde, vægt, alder og lokation - selvom det vel og mærke allerede står beskrevet! Mit svar vil altid være ''Læs min annonce/hjemmeside'' og så sender jeg selve linket. Det er virkelig som om at mænd ikke kan læse (eller ikke VIL læse?!! ) Det tager max 5min at læse en annonce, og alligevel vil personen hellere skrive en besked/mail for at spørge. Jeg begriber det simpelthen ikke. Hvorfor spilde man hinandens tid på denne måde. Det er en trist tendens der hersker. Redigeret 11. Maj, 2022 af Annika.Sofia.A 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg