Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Anal orgasme - fup eller fakta

Recommended Posts

Guest … And Justice for All
Den lille frøken skrev, for 20 timer siden:

Du glemte at nævne urinrørs orgasmer. For de findes også :wub:

Kan du ikke lave et kursus for os mænd, så vi kan oplæres i dette univers? For en urinrørs-orgasme er aldeles nyt for mig! Og hvor ligger den på skalaen for intensitet i forhold til de øvrige orgasmer? Og er sprøjte-orgasme ikke blot en effekt af G-punkts orgasmen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, den 9.5.2022 at 20:04:

Ok - jeg har i privat regi oplevet en - og kun én - pige, som fik de bedste orgasmer ved analsex, men hun skulle samtidig stimuleres i missen. Selv har jeg prøvet prostata massage og ja, det kan være godt, men kun når også pikken stimuleres. I modsat fald føles det bare irriterende. Så det store spørgsmål; er anal orgasme blot en myte, eller findes den virkelig derude et sted?

Ja det  er  oplevet  et  par  gange, kræver  dog  at der  bliver  leget  med  klitten  op  til.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, den 25.2.2023 at 16:52:

Ja det  er  oplevet  et  par  gange, kræver  dog  at der  bliver  leget  med  klitten  op  til.  

Jeg har ofte oplevet en orgasme, når jeg var godt igang med at give hende den analt, uden at lege med hendes klit... Altså min egen orgasme..:mrgreen:

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, den 27.2.2023 at 15:47:

Jeg har ofte oplevet en orgasme, når jeg var godt igang med at give hende den analt, uden at lege med hendes klit... Altså min egen orgasme..:mrgreen:

/Francois

Det  kan  også  noget  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...