Hop til indhold

Anal orgasme - fup eller fakta

Featured Replies

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 20 timer siden:

Du glemte at nævne urinrørs orgasmer. For de findes også :wub:

Kan du ikke lave et kursus for os mænd, så vi kan oplæres i dette univers? For en urinrørs-orgasme er aldeles nyt for mig! Og hvor ligger den på skalaen for intensitet i forhold til de øvrige orgasmer? Og er sprøjte-orgasme ikke blot en effekt af G-punkts orgasmen?

• 1 month later...
  • Svar 53
  • Visninger 13.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Eva Nadine
    Eva Nadine

Brugervenlig info om noget jeg desværre ikke selv er i stand til at praktisere, men er grundigt "uddannet" i. Derfor kan jeg kun bidrage med erfaringer, viden og tips, og ikke service. https://ww

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Når jeg privat har analsex - hvilket er det eneste jeg har det - så få jeg meget hurtigere en orgasme men det er, som du skriver, også kun ved samtidig stimulation af klitoris.. Jeg tror ikke som såda

• Madame-elisabeht(TV)
    Madame-elisabeht(TV)

Anal Orgasme er kommet for at blive, og jeg oplever flere og flere mænd som der er bevidst op at det er det findes:-) Ved Electro stimulans  af prosta er der en del som kan få udløsning / Oragsme

Skrevet
… And Justice for All skrev, den 9.5.2022 at 20:04:

Ok - jeg har i privat regi oplevet en - og kun én - pige, som fik de bedste orgasmer ved analsex, men hun skulle samtidig stimuleres i missen. Selv har jeg prøvet prostata massage og ja, det kan være godt, men kun når også pikken stimuleres. I modsat fald føles det bare irriterende. Så det store spørgsmål; er anal orgasme blot en myte, eller findes den virkelig derude et sted?

Ja det  er  oplevet  et  par  gange, kræver  dog  at der  bliver  leget  med  klitten  op  til.  

Skrevet
lejogbrug skrev, den 25.2.2023 at 16:52:

Ja det  er  oplevet  et  par  gange, kræver  dog  at der  bliver  leget  med  klitten  op  til.  

Jeg har ofte oplevet en orgasme, når jeg var godt igang med at give hende den analt, uden at lege med hendes klit... Altså min egen orgasme..:mrgreen:

/Francois

Skrevet
Francois skrev, den 27.2.2023 at 15:47:

Jeg har ofte oplevet en orgasme, når jeg var godt igang med at give hende den analt, uden at lege med hendes klit... Altså min egen orgasme..:mrgreen:

/Francois

Det  kan  også  noget  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.