Hop til indhold

Afstemning om analsex

Afstemning om analsex - præference og privat/GP-regi 169 medlemmer har stemt

1. 1. Har du erfaring med analsex?

• Nej, analsex er ikke noget for mig
      5%
      10
    • Nej, men måske vil jeg gerne prøve det på et tidspunkt
      3%
      6
    • Nej, ikke endnu, men jeg vil gerne og mangler bare at få det gjort
      5%
      10
    • Ja, det er prøvet, men analsex ikke noget, som jeg vil opsøge igen
      14%
      24
    • Ja, analsex er noget, som jeg ind imellem gerne opsøger eller er med på
      49%
      83
    • Ja, det er en stærk præference, at analsex indgår i sexlivet så ofte som muligt
      21%
      36
  2. 2. I hvilken sammenhæng har du haft analsex?

• Jeg har ikke prøvet analsex
      14%
      24
    • Jeg har dyrket analsex i privat regi, men ikke i forbindelse med købesex-oplevelser
      20%
      35
    • Jeg har dyrket analsex med en GP/massør, men ikke i privat regi
      23%
      39
    • Jeg har dyrket analsex både i privaten og sammen med en GP/massør
      42%
      71

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Analsex er langt fra så tabuiseret, som det var engang, men det kan være svært at vurdere, hvor almindeligt det er blevet. Enten som at have prøvet det, eller som at nyde analsex på jævnlig basis. Er du frisk på at dele din præference og/eller erfaringsnivesu, så deltag gerne i denne uformelle afstemning. Begge køn er selvfølgelig velkommen til at deltage.

Analsex er i denne sammenhæng defineret som pik-i-røv. Altså ikke kun fingerlege, buttplugs osv.

Redigeret af Den_glade_amatør

Skrevet
  • Author
sn57 skrev, for 1 minut siden:

Måske en afklaring om man er giver eller modtager af analsex

Se det som ligegyldigt. Det var tænkt som en mand boller en kvinde bagi, men mand-boller-anden-mand er jo også analsex for dem begge. Kvinde-med-strapon-boller-mand gælder ikke som analsex i denne lille undersøgelse.

Skrevet

Tak for afklaringen. Jeg betragter nemlig også det at blive tage af en kvinde med strapon som analsex

Bør tilføje at det er fantastisk at blive taget af en kvinde

Redigeret af sn57

Skrevet

Jeg fåggede det op... kom til at klikke på "Nej, analsex er ikke noget for mig" før jeg så der også var "Ja, det er prøvet, men analsex ikke noget, som jeg vil opsøge igen":
Det var røv-hamrende dårligt klikket af mig (høhø)

Jeg undlader at stemme med mere end een profil :D 

Fedt initiativ! 
Flere afstemninger, tak. De er sjove og gode og korte når man lige venter på at skulle ned i vaskekælderen igen en søndag aften. 
Måske et fast indslag hver søndag @Den_glade_amatør ? ;)

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author

Tak for rosen. Det bliver nok ikke lige på fast ugebasis, men jeg kunne godt finde på at skyde lidt flere afstemninger ud. Men så skal du også love at læse mere end en tredjedel af svarmulighederne, @Eva Nadine;-)

Skrevet

Har stemt og anal er for mig fantastisk. (Er logisk nok modtager af analsex).

Skrevet

Når næsten 64% i undersøgelsen er glad for analsex, er det mig en gåde at det ikke tilbydes mere hos GP'erne.

Der burde vel ligge en mer-indtjening netop lige her? 

Skrevet

En af mine daværende GP spurgte engang om jeg ikke havde lyst til at tage hende bagi, for det havde jeg jo aldrig gjort. Det var selvfølgelig på huset.

Jeg erklærede min totale uerfaring, så hun tog glædeligt styringen. Der skulle noget smøring til, så pikken kom i fissen uden gummi!

Under tidligere pillow talk havde hun fortalt, at hun skulle i fertilitetsbehandling, hvis hun skulle have nogen børn. Så da pikken var i fissen, foreslog jeg at vi fortsatte med det. Jo, helt ok!

Så jeg er stadig anal jomfru.

Og ja, hun blev gravid 3 md senere. En senere privat DNA, da hendes ven skulle smides ud, viste heldigvis at det var ham, der var faren. Eller sådan har de i hvert fald fortolket resultatet.

Har senere været SD for hende i et par perioder…

Selv om det hele startede 15+ år siden, og hun er forlængst stoppet, kommer der ingen navne.

Skjold.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

Jeg fåggede det op... kom til at klikke på "Nej, analsex er ikke noget for mig" før jeg så der også var "Ja, det er prøvet, men analsex ikke noget, som jeg vil opsøge igen":
Det var røv-hamrende dårligt klikket af mig (høhø)

Jeg undlader at stemme med mere end een profil :D 

Fedt initiativ! 
Flere afstemninger, tak. De er sjove og gode og korte når man lige venter på at skulle ned i vaskekælderen igen en søndag aften. 
Måske et fast indslag hver søndag @Den_glade_amatør ? ;)

Fågg....

Hvor mange variationer af det benyttede ord "fuck" kan du finde på...... min sjove, meget kommenterende og også meget vidende Eva Nadine?

Kunne være sjovt at se en liste. Du har en krøllet fantasi, som morer mig.....jævnfør mit nylige besøg hvor vi snakkede, ping-pongede langt mere end vi fåggede.....som du husker.

Skrevet

Min numse er fredet, så jeg har stemt at analsex ikke er noget for mig, selvom jeg er vild med analsex og dyrker masser af det, med mig som giver ;) 

Skrevet
ppd skrev, for 4 timer siden:

Når næsten 64% i undersøgelsen er glad for analsex, er det mig en gåde at det ikke tilbydes mere hos GP'erne.

Her er det vel primært mænd, der er stemt at de er vilde med analsex, det betyder ikke at kvinderne også er det. Penge er ikke alt…..

Skrevet
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Min numse er fredet, så jeg har stemt at analsex ikke er noget for mig, selvom jeg er vild med analsex og dyrker masser af det, med mig som giver ;) 

@niskanen Du skal være velkommen til at spørge, hvis der er noget der virkede uklart for dig?

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Fågg....

Hvor mange variationer af det benyttede ord "fuck" kan du finde på...... min sjove, meget kommenterende og også meget vidende Eva Nadine?

Kunne være sjovt at se en liste. Du har en krøllet fantasi, som morer mig.....jævnfør mit nylige besøg hvor vi snakkede, ping-pongede langt mere end vi fåggede.....som du husker.

JA, det var en god dag :wub:
Selvom det eneste jeg rigtigt kunne brillere med var mine evner udi elitært kaffesnobberi sådan på nydelses-barometret i hvert fald :D 

Fåååårk! 
FÅG ... Fåggit! 
F*CK-in F*ckup! 
Jeg er på godt og ondt præget af min amerikanske karriere. De har ikke Å, men på dansk MÅ det da skulle staves med Å... eller hvad? 
Staver altså også pik med ø hvis det skal batte lidt... PØØØK! 
Det er sjovest fordi jeg er sådan lidt påtaget havne-arbejderagtig sprogligt, hvis jeg kan slippe afsted med det ;) 
Jeg kan godt li' at snobbe nedad, og er fuldt ud bevidst om at det også skræmmer nogle væk. Men ikke dig. Du er et hit og har selvironien intakt i virkelighedens verden. Det ved jeg jo <3 

Der er frisk kaffe på matriklen en dag du trænger til dét... tag blomster med - snik-snakken er på husets regning næste gang ;) 
Skal du lige ha' en mere "fra havnen" som er særligt relevant for os to? 

Bim Bam Busse... kom forbi og få noget... KAFFE! :D 

Puste-krammer@Mr. Sensual :) 

Liv skrev, for 40 minutter siden:

Det kan jeg genkende. Jeg plejer at sige "min røv er exit only".
Jeg har ganske enkelt givet fortabt i forsøget på at komme til at elske det. Mine brændpunkter krøller en anden vej. Sådan er det jo bare, øv. Jeg kan godt fornemme at jeg formentlig går glip af noget. Dem der er glade for det er jo helt vildt stjerneglade! (høhø) 

Gramse-krammer@Liv

/Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 7 minutter siden:

JA, det var en god dag :wub:
Selvom det eneste jeg rigtigt kunne brillere med var mine evner udi elitært kaffesnobberi sådan på nydelses-barometret i hvert fald :D 

Fåååårk! 
FÅG ... Fåggit! 
F*CK-in F*ckup! 
Jeg er på godt og ondt præget af min amerikanske karriere. De har ikke Å, men på dansk MÅ det da skulle staves med Å... eller hvad? 
Staver altså også pik med ø hvis det skal batte lidt... PØØØK! 
Det er sjovest fordi jeg er sådan lidt påtaget havne-arbejderagtig sprogligt, hvis jeg kan slippe afsted med det ;) 
Jeg kan godt li' at snobbe nedad, og er fuldt ud bevidst om at det også skræmmer nogle væk. Men ikke dig. Du er et hit og har selvironien intakt i virkelighedens verden. Det ved jeg jo <3 

Der er frisk kaffe på matriklen en dag du trænger til dét... tag blomster med - snik-snakken er på husets regning næste gang ;) 
Skal du lige ha' en mere "fra havnen" som er særligt relevant for os to? 

Pustekrammer, 
Eva <3

Som du dog kan. Jeg morer mig - og kommer snart forbi til........elitær kaffe og smil. 

Røde hjerter (enhver kan jo tydeligt se dem), fra Mr. Sensual

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 11 minutter siden:

Pustekrammer, 
Eva <3

Jeg elsker... KAFFE! 

Deltager I kaffe-slabberas så ofte det er muligt. 

/North 

Skrevet

@North Det er så morsomt at jeg kom til at tisse lidt fordi jeg har siddet for længe ved skærmen :D Det ER jo lige præcis hvad det er - slabberas i den frække ende! Hvorfor har jeg aldrig tænkt på det selv? Det er genialt. Intet mindre :) 
Hvor er @underdog40 når der endelig er nogen der er underspillet morsom på den dér måde hvor ikke alle forstår det, ligesom han selv er det?

Nåmenøeh... tilbage til det med analsex. 
Kan nogen rime om dét? 
Bim Bam Busse... ka' du bedre li' røv end KAFFE? Ej veller? Det er altså ilde. Sorry... Det kan nogen gøre bedre. Ik'? 
Hvad rimer på måsen andet end dåsen?

Hvor er @Gabbana når der er brug for ham? Han har mange ord for analsex og fra en generation hvor det allerede var blevet "det nye sort" og moderne da han blev kønsmoden ;) 

/Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 27 minutter siden:

Han har mange ord for analsex og fra en generation hvor det allerede var blevet "det nye sort" og moderne da han blev kønsmoden ;) 

Han er lige her. jeg har flere som jeg aldrig ville bruge overfor en kvinde men i dette tilfælde synes jeg de er passende når nu at sex i det brune punktum er på tale. <3

1 munkes i skideren

2 der skal dyrkes numsebilliard

3munkes i møllen

4 do you wanna get monked in the stinker ?

Hold nu kæft jeg er ucharmerende :wacko:

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Har aldrig prøvet anal sex i privat regi. Men nogle få gange hos GP-er.

Ingen fare for gentagelse. Syntes det var tamt. :(

Skrevet
ppd skrev, for 6 timer siden:

Det er mit indtryk at der er flere ting der ligger til hinder for en større udbredelse af analsex (som hed græsk i gamle dage) blandt glædespiger og er medvirkende til at det ikke er på menu'en så ofte. 

For nogle af de kolleger jeg har kendt og været på vagt med igennem årene, så har det bl.a. handlet om at det er "reserveret til VIPs". 
Det jeg har hørt fra sådan folk der dyrker analsex generelt, og ikke blot i branchen, er også at facon, hårdhed, længde, og i særdeleshed omkreds på pikkemanden er afgørende. Størrelsesforskellen på hovedet og skaftet også. Nogle mænd har næsten sådan en lige "pile-pik" hvor der er en næsten ikke mærkbar krans omkring hovedet. Andre mænd har sådan nærmest champignon-agtig facon og helt op til halve cm. forskel på krans og skaft. Det vil nødvendigvis skabe en slags hmm... vakuum? også selvom et kondom udjævner det lidt. 
Skal den "hældes ind" kan det være svært med analsex, altså hvis hårdheden ikke er så brugervenlig til den formentlig i de flestes tilfælde noget strammere indgang i måsen end i skeden. 

Den eneste gang jeg har sådan tilnærmelsesvist nydt det var med en gut (i privaten) der havde en forholdsvist lang og tynd pik, med netop "pile-facon" og en ret hård rejsning. 
Så måske det bare er fordi det er en slags udvidet "ved kemi" lidt ligesom f.eks. kys - men pga. udformningen af udstyret, at der ikke rigtigt kan reklameres med det som en ydelse hun ønsker at tilbyde til alle? 
Det kan også være fordi det er ret intimt og kvinder der nyder analsex ligesom "slipper" sig selv lidt mere fordi de synes det er intenst. Nogle glædespiger har ikke lyst til at "give slip" som sexarbejdere og vil gerne gemme et eller andet til privaten. 

Der kan være mange årsager. 
For mit eget vedkommende er det (desværre) fordi jeg bare ikke nyder det. 
Men ligesom @Liv vil jeg gerne lege med hans anale åbning... især hvis jeg tænder særligt hårdt på ham på den dér "nu æder jeg dig råt"-agtige måde som jo ikke er den eneste måde man kan være tiltrukket af en sexpartner på. Dem hvor det er mere sensuelt og kælende, der ligger det ikke lige så naturligt på ønskelisten for mig.
Forskellige mennesker tænder forskellige ting. Har man det (eller andet) på menu'en så er der bestemt en forventning om at sexkøbere ikke ønsker at blive negativt forskelsbehandlet, hvilket jo er forståeligt nok.

Jeg vil tro at mange glædespiger måske vil sige ja hvis de bliver spurgt og det er en fast genganger. Altså hvis de har lyst til det.
Det ligger måske bare ikke sådan lige til højrebenet at det er hende der spørger eller foreslår det. Især fordi det vel som oftest er noget der koster en del ekstra.
Nogle mænd af-tænder også på det, og der kan være fare for at hun "skyder sig selv i foden" ved at bringe det på bane til de forkerte.

Det er vist ikke så enkelt, er mit bedste gæt. 
Men måske tråde som denne kan være med til at nogle glædespiger får øjnene op for det?

Kærligst, 
Exit-Only-Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Jeg er vild med pigenumser og er fræk nok til lige at teste nuggahullet med en tommel når hun bolles i doggie, en gang i mellem er der bonus og jeg får lov selvom det ikke fremgår af servicelisten. 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 29 minutter siden:

Jeg vil tro at mange glædespiger måske vil sige ja hvis de bliver spurgt og det er en fast genganger

Jeg skal ikke kunne sige hvordan forskellige glædespiger har det med analsex. Nogle er helt pjattet med det, og så er der nogle der ikke er.

Jeg besøgt engang en gp der ikke tilbød kys /gfe. Men efter at have besøgt hende nogle gange og kemien blev bedre så kyssede hun mig sgu. Og det var ikke mig der lagde op til det. Ja nu var det ikke lige analsex men det jeg bare ville fortælle var at med god kemi og så videre så tilbyder de måske mere end ved første besøg. For eksempel med hende jeg besøgte som kyssede mig. 

Jeg personlig elsker analsex og har heller intet imod at slikke en kvinde  bagfra (så længe der er rent)

Jeg tror også som du siger at hvis kemien er god eller hvis det er en kunde der  kommer  fast og pigen er tryg ved kunden så er hun måske villig til at prøve analsex eller noget andet.

Igen kommer du med et yderst dejligt input så tak for det <3

Redigeret af Gabbana

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.