Hop til indhold

Frækt hos fiskehandleren

Featured Replies

Skrevet

Det var sommer. Det var sol. Og der var mange mennesker i havnen.

Også hos fiskehandleren var der travlt. Midt i køen opdagede jeg en solbrændt mand, der klappede og aede sin kone lystigt bagi, og nu og da lod en finger massere kanal 2. Smukt og frækt at se på, mens man lod som om, man ikke så.

Da han vendte sig imod hendes venstre øre for at hviske et eller andet, opdagede han, at det ikke var hans kone eller kæreste, der stod lige til højre for ham, men en anden mands blondine, som åbenbart lignede hans kvinde meget.

Manden blev fuldkommen forfjamsket, desværre. Hånden fløj ned i lommen. Den anden op til munden, mumlende en eller anden form for undskyldning.

Men kvinden?

Hun sagde:

- Tak. Det var dejligt!

Venlig hilsen fra Mr. Sensual

Skrevet

fad01b4ea7128aef45c34ae515409df5008ba746e83b26aefe8f35f0cb384c4f.jpg

Skrevet
next skrev, for 3 minutter siden:

fad01b4ea7128aef45c34ae515409df5008ba746e83b26aefe8f35f0cb384c4f.jpg

Jamen dog....

Skrevet

Ja, det sker jo af og til at man forveksler ens kone med andre kvinder. Jeg er også begyndt at sige til konen: “How much for 30 minutes?” eller “Do you want the money now or after?” 

Skrevet
udinaturen skrev, for 1 minut siden:

Ja, det sker jo af og til at man forveksler ens kone med andre kvinder. Jeg er også begyndt at sige til konen: “How much for 30 minutes?” eller “Do you want the money now or after?” 

Herligt. Gode vitaminer.

Skrevet

Det var godt konen ikke så ham :lol: jeg tror hun ville undre sig meget over hvorfor hendes partner går og piller andre damer i nummergøjen.

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, Lige nu:

Det var godt konen ikke så ham :lol: jeg tror hun ville undre sig meget over hvorfor hendes partner går og piller andre damer i nummergøjen.

Det er bare venlighed. Jeg stiller også min penis til rådighed for andre damer af mit hjertes godhed. Tænk på alle de kvinder, som hver aften går i seng uden at have en penis ved siden af sig?

Skrevet
udinaturen skrev, for 1 minut siden:

Jeg stiller også min penis til rådighed for andre damer af mit hjertes godhed

Det er en smuk tankegang. 

udinaturen skrev, for 2 minutter siden:

Tænk på alle de kvinder, som hver aften går i seng uden at have en penis ved siden af sig?

Jamen det kan vi jo ikke have. 

Skrevet

Lyder til at det kan have været min eks-kone.

I det fald forstår jeg hvorfor hun absolut skulle købe fisk i Danmark hver uge.

"Dansk fisk er meget bedre en svensk, sagde hun" ordnede den lille kjolen omkring numsen og susede i vej - i min bil.

"Fisk har ikke nogen nationalitet", råbte jeg efter hende, men hun hørte intet.

Redigeret af Bananas

Skrevet
Bananas skrev, for 17 minutter siden:

Lyder til at det kan have været min eks-kone.

I det fald forstår jeg hvorfor hun absolut skulle købe fisk i Danmark hver uge.

"Dansk fisk er meget bedre en svensk, sagde hun" ordnede den lille kjolen omkring numsen og susede i vej - i min bil.

"Fisk har ikke nogen nationalitet", råbte jeg efter hende, men hun hørte intet.

Sletten, Helsingør, Hornbæk, Gilleleje?

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan i al verden skal jeg vide det? Jeg stod jo alene kvar hjemme på gården. 

Skrevet
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Hvordan i al verden skal jeg vide det? Jeg stod jo alene kvar hjemme på gården. 

Øv. Fortalte hun aldrig om de havnebyer i Danmark, hun besøgte?

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Øv. Fortalte hun aldrig om de havnebyer i Danmark, hun besøgte?

"Danmark" var ordet hun brugte. Og det er jo et så lille land, så jeg tænkte aldrig over at der måske fandtes forskellige byer der. 

Det var i øvrigt sådan vi mødtes en gang - ikke hos en fiskehandler, men på et andet sted, hvor jeg af en fejltagelse kærtegnede hendes numse. 

Livet er fuldt af numser - og fejltagelser.

Skrevet

Den historie lige så opdigtet som den som jeg leverer her;

Et meget ungt par er i biografen og ser en lidt saftig film. Pigen sidder lidt urolig og hvisker til sin kæreste der sidder til højre for hende; “Ham fyren der sidder på den anden side af mig, han sidder altså og onanerer” pigens fyr hvisker tilbage; “Lad ham da bare, han er jo ikke så heldig som mig, at have en så sød, ung, smuk og utrolig lækker kæreste”. Pigen hvisker tilbage; “Men han bruger min hånd”.

Skrevet
Æ´Synderjyde skrev, for 12 minutter siden:

Den historie lige så opdigtet som den som jeg leverer her;

Et meget ungt par er i biografen og ser en lidt saftig film. Pigen sidder lidt urolig og hvisker til sin kæreste der sidder til højre for hende; “Ham fyren der sidder på den anden side af mig, han sidder altså og onanerer” pigens fyr hvisker tilbage; “Lad ham da bare, han er jo ikke så heldig som mig, at have en så sød, ung, smuk og utrolig lækker kæreste”. Pigen hvisker tilbage; “Men han bruger min hånd”.

Imponerende konstatering, men du glemmer en lille detalje. Jeg så det selv. Stod halvanden meter fra "gerningsstedet". Mens du var i Sønderjylland. Virkeligheden overgår også din fantasi.

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 10 timer siden:

Dragør .

Skrevet

Og når det står her, i eb eller de grå sider, så er det rigtigt :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.