Hop til indhold

Horny Jessy på Amager?

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet

@curious deltager & @LilleSkutt

Pigen er præcis som på billederne, intet fake overhovedet. Hun er virkelig flot og har de flotteste former og har snakker godt engelsk (Spanier) 

Hun er velskabt fra vor herre ^^ 

Dog vil jeg ikke anbefale at tilvælge extras som superfransk & kyss. 
Superfransk leverer hun, men med 3-4 sut også lige tørre tunge, og det føles som om munden er lidt for åben, så man ikke kan mærke læberne ordentligt. Når man tilbyder denne ydelse, så må man forvente lidt præ sæd i munden.
Gik bedre med kondom på ^^

Kys siger hun er som man gerne vil, men er med en meget spids tunge, og ikke ude af munden. 

Og ikke noget nær den der 'BEST GIRLFRIEND EXPERIENCE' :) 

Også ender besøget i at selvom der er 10-15min tilbage, kan man ikke lige nå en omgang mere, havde som sådan ikke behøvet at komme. Men den del trækker ned. 
Synes ihvert fald at der er andre piger, der leverer meget bedre GFE.

Jeg ville personligt ikke vælge 1 time, hvis jeg besøget hende igen. Hvilket jeg nok kommer til, da jeg er en sucker for en god røv. :ph34r:

• 6 months later...
Skrevet

Jeg havde en god oplevelse med hende for et par uger siden og kan også bekræfte at billederne er retvisende. Min oplevelse var at hun også var fin at snakke med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.