Hop til indhold

Kender i det? Bare at være træt...?

Featured Replies

Skrevet

Af at være inde i en dårlig stime... 3 fredage i træk.. Trimmes forskellige steder, et langt grundig bad... Læse den udvalgte annonce rigtig mange gange, savle over de lækre billeder af pigen, møder op, og ja.... Så er det ikke hende man har fantaseret om. I stedet møder man en helt anden slidt pige i døren som ikke, SLET ikke er hende i annoncen, så man må vende om og bare være.... træt, ked, sur og skuffet....

Ved ikke om det bare er mig, eller om andre "nøjes"?

Det er jo muligt at det kunne blive rigtig godt. Men når man nu bliver skuffet i døren, så er det vel bedst at gå igen, når man slet ikke synes vedkommende er "lækker" pga af falske billeder?

Skrevet

Æv æv for dig.

Men sådan føles det når de mange gæster der booker udbliver. Bruger en hulens masser af tid på forberedelse mm. Vi spare så ikke men mister vores indtægt. 
Nok den største grund til at mange dejlige danske piger stopper i branchen.

Bruger du ikke sitet her til at tjekke op på din udvalgte?

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 28 minutter siden:

Men sådan føles det når de mange gæster der booker udbliver. Bruger en hulens masser af tid på forberedelse mm. Vi spare så ikke men mister vores indtægt. 

Det har det intet med mit indlæg at gøre?  Jeg møder altid op, og kan man må vel forvente at miste lidt indtægt, hvis man vælger at bruge misvisende billeder..

Og jo, jeg scanner altid EG, men sjældent gevinst. Min målgruppe er yngre piger som er på gennemrejse. Og ikke de etableret modne piger som oftes findes anmeldelser på herinde.

Skrevet
John41 skrev, for 15 minutter siden:

Det har det intet med mit indlæg at gøre?  Jeg møder altid op, og kan man må vel forvente at miste lidt indtægt, hvis man vælger at bruge misvisende billeder..

Og jo, jeg scanner altid EG, men sjældent gevinst. Min målgruppe er yngre piger som er på gennemrejse. Og ikke de etableret modne piger som oftes findes anmeldelser på herinde.

Følelsen er nok den samme og det er det jeg referere til. Jeg bliver også træt mm når gæsterne ( ikke dig ) er uærlige .

Tænker du må vide at det er en satsning når du vælger den målgruppe du gør. De er på gennemrejse og der handler det KUN om at få så mange gæster som muligt igennem . De mindre kloge bliver og de modsatte smutter igen når der pyntes med lånte fjer.

Håber det lykkes for dig at finde guldet for enden af regnbuen.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 48 minutter siden:

Æv æv for dig.

Tror du rammer helt ved siden af skiven, det du skriver har intet med TS beretning at gøre . Hvorfor blander du tid, gæster der ikke dukker op og etablerede danske piger ind i det, når Ts beskriver at det er en anden person en billederne viser når han kommer til adressen  ( fake foto ) ? 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Æv æv for dig.

Back to meeeeeeee….

Læser du hvad manden skriver?
Det har jo INTET at gøre med at andre ikke overholder dine aftaler. Det har I GP’ere oprettet masser af tråde omkring… så det får da i den grad opmærksom uden at du behøver at smide det ind uopfordret i andre tråde.

Jeg iøvrigt helt enig med trådstarter… hvis man, når døren åbner, ikke mødes med det man forventer, så er det bedre at fortrække med det samme.
Jeg har heldigvis kun meget sjældent været i den situation, men kender bestemt følelsen….

Redigeret af Kubrick

Skrevet
Kubrick skrev, for 3 minutter siden:

Back to meeeeeeee….

Læser du hvad manden skriver?
Det har jo INTET at gøre med at andre ikke overholder dine aftaler. Det har I GP’ere oprettet masser af tråde omkring…

Ja, og hver gang der oprettes en tråd om dette, så er der en bunke mænd som svarer: " ja, men det svarer til at GP'ere ikke overholder aftaler", "GP'ere som snyder med billeder er værre" etc etc etc.

Er det noget som alle kan genkende i den her verden - mand som kvinde - så er det frustrationen i at blive snydt. Den er universel, og kedelig for alle.

Formentlig derfor mange bryder ind med sine personlige erfaringer, selv om det ikke altid rammer trådens fokus.

Skrevet
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Formentlig derfor mange bryder ind med sine personlige erfaringer, selv om det ikke altid rammer trådens fokus.

Ja, enig.. Det ved du jo et godt eksempel på :rolleyes:

Skrevet
John41 skrev, for 1 minut siden:

Ja, enig.. Det ved du jo et godt eksempel på :rolleyes:

Det er de fleste gode eksempel på.

Skrevet
Bananas skrev, Lige nu:

Det er de fleste gode eksempel på.

Så brug ordet "vi" ;)

Skrevet
John41 skrev, for 1 minut siden:

Så brug ordet "vi" ;)

"Mange" duer godt.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

"Mange" duer godt.

Dejligt.... Du knepper både kvinder og fluer :P

Skrevet
John41 skrev, for 9 minutter siden:

Dejligt.... Du knepper både kvinder og fluer :P

Ja, det kan blive lidt travlt indimellem, men det går ....

Redigeret af Bananas

Skrevet

@John41 Jo, jeg oplever det som kunde i øjeblikket faktisk.

Jeg svarer ikke for at få reklame her... det ville være super skørt da jeg stresser lidt over presset allerede. 

Som massagekøber på Thai klinikker og lejlighedsvist også med massører der har "outcalls" har jeg haft 4 og en halv skuffelser på 3 uger. 
For nogle lørdage siden havde jeg booket tid på en Thai klinik jeg har frekventeret før. De har døgnåbent. Det resulterede i en hmm... lunken oplevelse, der både var skør og som varede i 3 timer selvom jeg kun betalte for halvanden. Det trak ud fordi der mildest talt var manglende fokus på service af mig. De andre gange jeg har været der har det været godt. Der er dog andre massører på stedet nu end der var før Pandemien.
Udover at telefonen skulle passes, og der skulle lukkes folk ind og ud og andre årsager til ufrivillige pauser, så skulle der også pludselig bruges tid på en kunde der kun kunne betale med mobilepay og massøsen spurgte om jeg kunne hjælpe. Det skulle jeg ha' sagt nej til. Jeg skulle også have undgået at sige "Det er ok. Jeg er ikke så genert" da hun åbnede døren ud til gangen på vid gab. Han blev så lukket helt ind i rummet til mig - som lå splitternøgen med et fleecetæppe der kun lige dækkede det meste af min kæmpe store røv (sammenlignet med Thai-numser i hvert fald), og det endte naturligvis helt galt for både mig og den stakkels mand der var snotforvirret og ikke forstod om jeg var kunde eller massør og hvad jeg kostede og kunne han bare springe på nu eller hvad?
Det var fandme en and :D Jeg fik håndteret situationen HELT uden hjælp fra den - atter - fraværende massør. Manden var for genert til at  indrømme at han gerne ville have for 200kr. ekstra hos pigen han endte med, selvom jeg forsikrede ham om at jeg syntes det var da skørt ikke at få det hele med. Helt skævt i kysen var situationen og manden blev ligesom præsenteret for en nøgen Vikinge-kvinde på 82 kilo på et Thai-bordel hvilket i sig selv jo er sådan nærmest tragikomisk og muligvis potentielt traumatiserende, havde det ikke lige været ham!
Da Thai-massøren med de sindsygt aggressive knoer, meget spidse albuer og lidt skarpe negle kom tilbage var jeg slået relativt hårdt ud af kurs, og staklen med mobilepay havde nu ligesom fået tanken om en Vikinge-kvinde ind i hovedet og var mildest talt tenniskamp-forvirret. 
Massagen i sig selv var altså både afbrudt og ikke god. Den sidste halve time havde jeg købt fodmassage. Der fik en anden telefonen, og det var overstået på ca. 20 minutter. Det var så godt som det eneste ved det besøg, bortset fra underholdningsværdien sådan dagen derpå og siden.  

Ugen efter havde jeg bestilt tid samme sted også i halvanden time, men med en anden massør, også på en lørdag. Da jeg kom frem endda lidt i god tid, var der pludselig kun tid til en halv time, og kun med den samme ikke spor fantastiske massør som sidst fordi "min veninde er blevet træt". Jeg ringede før jeg kørte hjemmefra 15-20 minutter forinden, for at bekræfte min aftale. 
DOH... jeg gik igen. 
Forsøgte at få en anden aftale i stand sådan akut, før jeg kørte fra P-pladsen og fik "JA! Du ka'kom'om 20 minutter, ok?" af damen i telefonen. 
Dukker op på stedet, og først bliver jeg ikke lukket ind. Da jeg endelig gør, så siger massøren at hun har ikke fået besked, da det er en anden dame der har taget telefonen. Hun  har en kunde på vej om 45 minutter. Jeg spørger om jeg så kan nøjes med 30. Nej... hun skal spise. 
Godtså... Jeg giver fortabt og kører hjem. 
Jeg ringer til telefondamen og spørger om der evt. er tid senere når kunden der er på vej er gået. Hun siger "JA. Kan jeg lige ringe tilbage til dig om lidt? Det' ok? Ok?". Hun ringer aldrig. 
Jeg ringer dagen efter igen til klinikken som ligger tæt på min bopæl. Jeg booker tid. Jeg dukker op som aftalt. Jeg får at vide at hun er træt om jeg kan komme igen i morgen. 

Min faste udkørende hjemme-massør er flyttet fra København. 
Jeg har i den sidste måneds tid prøvet at få en aftale i stand med flere forskellige. Det lykkedes tre gange men med to massager som resultat.
Første: Da massøren kommer frem første gang er det IKKE massøren jeg har booket, men en afløser... af et andet køn! Han blev sendt hjem. 
Den anden udkørende var rimelig, men så liiige 300kr dyrere end opgivet ved bookingen. Den tredje var tydeligvis på ingen måde uddannet massør. Det virkede nærmest som om nogen bare havde sendt en eller anden tilfældigt forbipasserende fra gaden. Det gjorde ondt og gjorde nærmest skade. Som massør kan man heldigvis beskytte sig selv når man kan mærke at nogen gør noget der er decideret usundt for kroppen. Til gengæld var en time (måske heldigvis) kun 40 minutter på "massørens" ur, og det var billigt :rolleyes:

I dag ville jeg rigtigt ekstra meget gerne have haft en massage, da jeg har ret ømme balder og baglår efter en fysisk krævende dag i går. Men... jeg har ligesom ramt "muren" og er nok nødt til at indse at skal jeg ha' massage så skal jeg tage penge for det i stedet for at købe mig til det efterhånden. 
Det er jo helt skørt! 

Så ja... min "dårlige stime" har så mest været lørdage og ikke fredage som din @John41 
Falsk markedsføring, tomme løfter, sære vikarer og en masse spildtid... og stadig ømme baglår, og penge der brænder i lommen.
Til gengæld går det strygende på andre fronter, og jeg har travlt med alt muligt. Hurra og heldigvis... men det er jo måske netop derfor at "købere" som os har særligt brug for at koble af og købe os lidt forkælelses-service? Så er det ligesom ekstra frustrerende at rende ind i "stimen" eller "den onde cirkel", er det ik'?

Må ind at se om der er kommet nye nat-åbne Thai-steder i løbet af ugen... jeg tvivler dog på projektet sådan på den korte bane :wub:
Det vender! Det skal det og det gør det. Vi må ondulere os selv indtil der atter er medvind ;)  
Eller vi kan finde et par fluer at kneppe i mellemtiden :D Måske med lidt held og støtte, kan vi få tid og råd til det hele.

God jagt og god fornøjelse! 

I bedste mening som altid, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Godt du vender om i døren.

Det har jeg ikke gjort endnu, da jeg ikke har mødt falske billeder endnu på incalls.

Men har prøvet det ved outcall og der har jeg altid fortrudt at jeg lukkede dem ind, og ikke bare smækkede døren.

Men det hang nu sammen med at deres ansigter lignede billederne, dog var krop og service altid ad helvede til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.