Hop til indhold

Recommended Posts

Først linket

https://annoncelight.dk/showad/325716

Besøgte stedet med Sofia og den anden pige. Kom uanmeldt og blev lukket ind af pigen. Hun sagde at Sofia var optaget men hun havde da tid. Ind på værelset og hun præsenterede sig som Natty, tror jeg nok, men det kan både være med i, y eller noget lignende. Valgte 40 min. fp.

Hun er en lille pige på nok 1.55-60 og nogle rigtig store og helt naturlige bryster. Dejlig lille numse men måske lige rigeligt på maven. Hun er super super sød, snakker rigtig godt engelsk og lidt dansk. Bor vist i Sverige..

Hun var næsten klar med det samme, så smed tøjet og op på briksen på maven. Havde sagt at lidt massage var ok, men fokus på sexen. 6-8 min ok massage uden pirring, men så……. Hun startede pludselig med en meget intens og dejlig berøring/massage af anus, bollerne og dilleren som jeg altid sørger for vender bagud. Varede nok 5 min og mon ikke jeg var tændt. Turn og på med dutten med det samme. Hun steg op og begyndte at ride. Meget intens øjenkontakt og dejligt med de store bryster indenfor rækkevidde. Lagde hende ned på briksen og gav hende en slikketur. Hun har en del behåring, dejlig våd og velduftende. Tog hende stående og hun var fin stram og meget våd. Så på klokken og da der stadig var fin tid tilbage, fik hun den med lange, langsomme stød helt i bund. Skiftede mellem langsom og så hurtigt. Ud fra lyde og grimasser tror jeg hun kunne lide det. Jeg var ved at være klar og lagde mig ned, spurgte om hun ikke lige ville give noget super… jo da, om end det kun lige var et par minutter. Kraftig cum og var tilfreds.  
Gik i bad og lutter smil fra hende bagefter. Sofia sad i stuen og sagde,  next time I will fuck you nice and hard. Gisp, hvis jeg kunne ville jeg springe på med det samme. 
Såvidt jeg kan se er der ikke noget billede af Natty men kun Sofia.

Absolut et godkendt besøg på velkendt klinik i Vejle og med standard priser.

Go aften og kamp. Viva Real…….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del7100 skrev, den 4.5.2022 at 21:45:

Turn og på med dutten med det samme.

Tak for en fin anmeldelse. Du fik slet ikke fransk?

Redigeret af stein

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din meget fine anmeldelse.  Vi læsere under thaiområdet Jylland  værdsætter den stigende kvalitet her på det sidste. Det er tydeligt at der bruges tid på at skrive gode anmeldelser efterhånden.

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 7 timer siden:

Tak for en fin anmeldelse. Du fik slet ikke fransk?

Jo, til sidst efter opfordring. Ved ikke om det er noget hun synes om, men de andre gode ting opvejede det lidt sparsomme franske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del7100 skrev, for 9 timer siden:

Jo, til sidst efter opfordring. Ved ikke om det er noget hun synes om, men de andre gode ting opvejede det lidt sparsomme franske.

Nå ja det skriver du jo også

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen

Kunne ikke helt holde mig væk efter Sofias kommentar fra sidst så kom uanmeldt forleden.

Sofia lukkede op og hun var klar. 30 minutter med sjovt blev bestilt. Lidt massage først og allerede et par minutter senere begyndte det sjove. Hun har en teknik hvor hun med begge hænder begynder ved røven, bevæger dem i bløde bevægelser ned over kuglerne og til sidst rundt om pikken. Forestil jer det med en del olie, og afvekslende med en finger op i røven. Det varede i ca 5 minutter og hold da op det var behageligt. Turn, og hun smed tøjet. Fin krop, tror brysterne var hjulpet lidt, men helt ærligt kunne det også være natural. Med store brystvorter som let blev hårde. En næsten glat mis med en clit som også kunne vokse under behandling. Hun startede med det samme at tungekysse, hvilket jeg synes er super fint. Fik SF hvilket er godkendt. Fik en slags pussyslide og så ellers hende ned og fik smagt på varerne. De kan jo snyde, men tror oprigtigt hun blev opstemt, for hun var godt nok våd og klar til sexen. Var ved at være klar og afsluttede hvor jeg ville.

Et lille bad og fik hjælp til påklædning bagefter. De er sku så søde….. En cola under armen og gik glad der fra….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun sagde, da jeg var der i maj, at hun skulle hjem men ville vende tilbage for at arbejde i en nyoprettet shop… Kunne det måske være den nye i Havnegade ??

Har nogen måske besøgt den og kan berette om pigerne, indretning og om der er en bagdør, så man ikke skal hilse på alle fra Aldi.??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtjyskmassage25 skrev, den 1.8.2022 at 16:21:

Jeg har lige været forbi en ny forretning:

https://annoncelight.dk/showad/348795

Sophia har startet forretningen og laver kun alm massage

Natty er stadig dygtig

Underligt - i annoncen står der mange erotiske tilbud - men Sophia tilbyder ikke dette? Hvad med de andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder godt at Natty har en god standard. Er hun stadig åben for alt ?  Nogen som har prøvet de andre 2 og om Sophia kun holder sig til massage ? Havde sku et par gode runder med hende på Vardevej….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtjyskmassage25 skrev, den 1.8.2022 at 16:21:

Jeg har lige været forbi en ny forretning:

https://annoncelight.dk/showad/348795

Sophia har startet forretningen og laver kun alm massage

Natty er stadig dygtig

I ser ikke mere til @Midtjyskmassage25 

Han er smidt ud for falske anmeldelser. 

Venligst se bort fra disse indlæg. 

Bryan Mills

Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...