Hop til indhold
Æ´Synderjyde

[email protected] / FAKE og plattenslager

Recommended Posts

For nogle uger siden, fik jeg en lang næse og blev lettet for 2 af de lange i tegnebogen.

Havde skrevet med en som kaldte sig Jennifer og som sendte nogle billeder af en meget tiltalende mulatpige. Godt nok lidt kvabset og med nogle tatoveringer spredt på både arme og overkrop.

Hun skrev hun var fra Fredericia og havde hårdt brug for 2000,- kr til aat betale huslejen og mad til sit barn med. Og selvom jeg ikke specielt er til buttede og tatoverede piger, syntes jeg alligevel hun så lidt fræk og forførende ud, store brune øjne og mørk i huden.

Vi aftalte at mødes i Fredericia en aften ved 20.30 tiden. Herefter skulle vi såfremt der var kemi, til hendes lejlighed og hygge et par timer.

Vi mødtes på hjørnet af Fynsgade / Norgesgade. Og talte sammen et minuts tid. Hvorefter de 2000,- skiftede hænder.

Sammen fuldtes vi til nummer XX i Norgesgade og sammen gik vil ind af en smøge. Pludselig forsvandt pigen om hjørnet inde i gården. Og da der lå en masse legetøj i smøgen gik der nok 15 sekunder inden jeg var inde i gården/bagsiden af huset. Og væk var hun. Der var en dør ind i huset, hvor der var mørkt, men også en sti som forsvandt udi næste gade.

og syntes jeg genkendte mailadressen. Googlede mailadressen og fandt disse tre forskellige med næsten enslydende annoncer.

https://annoncelight.dk/annonce/69152/quicky-med-kondom

https://annoncelight.dk/annonce/73555/bytte-laan

https://annoncelight.dk/annonce/69136/pe ... rende-help

Men kan se hun søger også medicin i bytte for sex. Skulle ikke undre mig, om hun kunne være en narkopige som bare platter folk.

Skulle nogen få held til at mødes med hende og virkelig komme i bukserne på hende, så tag endelig også for mine 2 K også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja, de kloge narrer de mindre kloge/liderlige, men som man reder ligeså ligger man.

Det er sgu da utroligt at folk ikke bliver klogere.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

I har jo så ganske ret.

Men alligevel vil jeg sige, at jeg som udgangspunkt ikke mistænker folk for at være plattenslagere og derfor så sker sådan jo ind imellem.

Jeg begræder såmænd heller ikke de tabte 2000 men advarer blot andre imod hende. Jeg håber da bare, at hun virkelig har et barn som så får lidt ud af pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det fremgår jo ganske tydeligt at teksten, at hendes bevæggrunde for hendes paniske valg, skyldes sociale problemer.

Det lyder hård, men man bør holde sig fra piger, hvis bevæggrunde ikke tager afsæt i et 100% frit valg.

I øvrigt forstår jeg så heller ikke at pengene skal falde før, man går ind i lejligheden, med mindre årsagen er som beskrevet i hændelsesforløbet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåårh trådstarter. Kender halv din følelse. Køber selvfølgelig ikke sex selv men er så naiv og dumhjælpsom at jeg faktisk selv skrev til hende for et par uger siden. Da annoncen med pengenød til på fik jeg enormt ondt af hende (har jo (doooh) børn selv) og ville hade selv at mangle penge eller gøre det af pengenød. Så skrev og sagde jeg gerne ville donere lidt. Hun virkede enormt glad men meeeget nervøs over alt det med sex for penge og virkede ikke tryg. Nåede aldrig at sende hende penge heldigvis.

Det her er nok det dummeste spørgsmål du får. Men du har vel slrevet til hende efter? Woooow et sus af blondine farede igennem knolden på mig der med det spørgsmål hahaha.

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal så skære det tydligere udi pap:

Ovenstående er bestemt ikke skrevet for at klynke, slet ikke. Kan sagtens i bakspejlet se min egen fejltagelse og jeg overlever såmænd sagtens de mistede 2 K. Men det kunne jo være, at hun forsøgte sig med flere, som måske ikke tager det at miste 2 K så afslappet som jeg selv. Jeg håbede bare i mit stille sind, at det var en engangs forestilling fra hendes side, i dyb desperation efter penge til mad etc.

Jeg kunne formentlig ret nemt lave en ny aftale med hende, men med hvilket formål, hun har jo formentlig ikke de 2 K mere og kan aflevere dem tilbage.

At hun fik de 2000,- på gaden var af den simple grund, at hun bad om at se jeg havde pengene, hvilket jo i sig selv ikke er unaturligt. Så kunne hun jo ligeså godt få dem ved samme lejlighed. Jeg mistror ikke folk på forhånd, så ja det var lidt dumt, at give hende pengene forlods.

Det er først efterfølgende, hvor jeg flere gange har set hende fortsat annoncerer men med nye grunde for at sælge sig selv, at jeg besluttede mig for at skrive denne advarsel. Inden da, googlede jeg så også hende mailadresse og faldt over annoncen hvori hun søgte efter medicin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se hun igen annoncerer på Annoncelight.dk - Denne gang med penge til medicin.

HOLD JER LANGT VÆK FRA HENDE, hun stjæler og lyver mere end en hest kan rende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se hun igen annoncerer på Annoncelight.dk - Denne gang med penge til medicin.

HOLD JER LANGT VÆK FRA HENDE, hun stjæler og lyver mere end en hest kan rende.

Ja og hvis jeg skulle spille på heste, så ved jeg helt sikkert hvem jeg skulle satse på, der ville være gevinst hver gang. :lol::lol::lol:

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ja og hvis jeg skulle spille på heste, så ved jeg helt sikkert hvem jeg skulle satse på, der ville være gevinst hver gang. :lol::lol::lol:
Tarok er da død for længst :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes da i lige skulle prøve og behandle han indslag ordenligt og ikke side og pisse på manden som i gøre.

Ved godt det måske ikke lige falder i god jord. Tænk på hvis der var selv og der sad nogle og fortale jer hvor dumme I var. Det kunne jeg lige høre og ser.

Behandle andre som i også selv behandles.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her må jeg give Lovebuen helt ret.

Min landsmand beretter om sin oplevelse i en træls situation, vi, med mindre man er helt følelseskold, vist alle kunne komme til at stå i.

Han skriver sit indlæg, som han holder i et helt sagligt sprog, for at advare andre herinde mod at hoppe i den samme fælde.

Og som svar herpå bliver han så latterliggjort. :(

Ingen god karma.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved godt det er en gammel tråd men hvor bliver trådstarter nedgjort? Tror ikke de få kommentarer der (på trods af drilskheden i sproget) er skrevet er ment nedladende eller noget.

Men måske jeg bare føler mig lidt truffet:) mente i hvert fald ikke selv mine ord nedgørende.

Knuus:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...