Hop til indhold

Må man stadig være med i legen

Featured Replies

Skrevet

For lidt tid siden  tog jeg delvist den beslutning om at jeg ville stoppe med at betale for sex. Det blev lidt små dyrt i længden og jeg er godt på vej til at spare sammen til en lejlighed i en anden by og så hænger købekærlighed i en time  og opsparing ikke ret godt sammen.  

men så sad jeg og tænkte om man nu er velkommen på Eroguide længere når man  ikke er sexkunde længere. Der står jo “Eroguide Danmarks største Forum for sexkunder” og det kan jeg jo ikke rigtig kalde mig selv længere. Eller okay der var lige en smutter i påsken men der skulle jeg også lige grave lidt dybt. Jeg synes egentlig Eroguide er et spændende Forum hvor man kan snakke om ting og dele ting med andre man ikke lige kan et andet sted.

Er man noget så uinteressant hvis man ikke skriver anmeldelser om de flotte kvinder  ? Altså jeg kunne jo skrive en anmeldelse om noget andet for eksempel en kæreste og skrive om hvor godt et ØKO blow hun gav mig og om hendes fantastiske service som er fuldstændig gratis eller om hvor petit hun er. Jeg underlader nok et link til hendes annonce fordi den findes nok ikke og så vil man nok gerne beholde hende for sig selv. 

(Skulle jeg dele hende med andre kan man jo dele sin partner på scor.dk)

Så altså jeg håber da man er velkommen. Der er jo så meget andet man kan dele eller skrive om. Det skal jo heller ikke handle om sex  og store og små bryster det hele eller ?

meget har jeg oplevet og mange penge brugt. Men jeg fortryder da slet ikke jeg begav mig ind i dette frække univers men alt skal jo have en ende på et eller andet tidspunkt det skal jo også stoppe mens legen er god eller hvad man nu siger. 

jeg håber da man stadig må være med i legen og jeg håber da ikke folk tænker “nej ad fyr for fanden du er ikke med mere” 

Nå men i må Holde jer muntre der er kun 3 dage til det er weekend ^_^ 

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Tillykke med din beslutning, den har jeg taget mange gange, men det er faktisk ikke lykkedes for mig at holde den ret længeB)

for min skyld er du velkommen til at blive, men pas nu på du ikke bliver fristet over evne;)

Skrevet
nordjyde_34 skrev, for 5 minutter siden:

Tillykke med din beslutning, den har jeg taget mange gange, men det er faktisk ikke lykkedes for mig at holde den ret længeB)

Thanks ^_^ men nogle gange må man jo prioritere hvad der er vigtigst og for mit vedkommende er det en lejlighed væk fra den by jeg bor i :)

nordjyde_34 skrev, for 5 minutter siden:

for min skyld er du velkommen til at blive, men pas nu på du ikke bliver fristet over evne;)

Jamen det er dejligt at vide man stadig er velkommen. Det kunne jo godt være der var en eller anden regl om at man skal være sex kunde :)

Skrevet

Hvis jeg stopper med betalingsbesøg, vil jeg melde mig ud her. 

Ellers svarer det lidt til at ludomanen sidder og drikker kaffe i Spillehallen , eller alkoholikeren sidder og drikker en vand på værtshuset.

Skrevet

Tror efterhånden, at der er flere der ikke køber sex på siden her, end der køber sex. 

Tager jeg fejl, så skriver rigtig mange i hvert fald ikke om deres oplevelser. Så det skal i hvert fald ikke være derfor du smutter. 

Men tænk over, at hvis du helt og aldeles vil stoppe med at købe sex, så vil der være rigtig mange fristelser ved at læse med her. 

Skrevet
Søren A skrev, for 1 minut siden:

Tror efterhånden, at der er flere der ikke køber sex på siden her, end der køber sex. 

Kan sagtens være, i hvert fald er vi nogen der gør det et sted mellem sjældent og aldrig. Altså som i: Ingen aktiv beslutning om at stoppe, har bare ikke haft lyst til at købe noget på traditionel vis i meget lang tid. Så kun fkk, måske en gang om året. 

Kan ikke se hvorfor man ikke skulle have lov til at være her uden et vist påkrævet aktivitetsniveau? Man kan jo bidrage på andre måder end med anmeldelser. 

Skrevet
slip skrev, for 1 minut siden:

Kan ikke se hvorfor man ikke skulle have lov til at være her uden et vist påkrævet aktivitetsniveau? Man kan jo bidrage på andre måder end med anmeldelser. 

Det mener jeg også, at man skal have lov til! 

Skrevet

@Pophair og @Søren A 

Jeg kan godt se hvad i mener og jeg er også enig med  det i skriver det er lidt at lege med ilden i know. Ja jeg havde en smutter i påsken men lysten og tiden har ikke været der siden. Og jeg føler jeg har godt styr på det. Efter “smutteren” tog jeg godt fat i kronjuvelerne og sagde til mig selv at nu var det også det. Slut prut finale.

Ja man kan sige at der er mange fristelser og det vil svare til at en eks alkoholiker bliver fristet til at tage en enkelt øl. Men jeg synes bare eroguide er for spændende til at lade det ligge. Måske aktivitets niveauet bliver lavere men jeg synes nu også eroguide er så meget andet end bare et sex Forum. Jeg synes også det er Nice at man kan rådgive andre anonymt eller snakke om ting man ikke kan dele på f.eks Facebook eller what ever.

Skrevet

Selvfølgelig kan man være her uden at være aktiv køber.  Dog ser jeg ikke helt nogen grund til at du deler private oplevelser. Det kan da være hyggeligt, men eftersom det er et Forum for oplevelser man kan købe, giver det ikke så meget mening for mig. 

For mig er det her ikke bare en side om sex. Dem findes der mange andre af, og derfor værdsætter jeg også til hver en tide brugere der rent faktisk bidrager med det siden er lavet til. 

Redigeret af Jogge

Skrevet

Jeg læste med længe inden jeg turde tage springet - så selvfølgelig er man da velkommen her, uanset om deler sine besøg, eller bare nyder alle de gode skriv om de smukke GP'er.

Skrevet
Pophair skrev, 1 time siden:

Hvis jeg stopper med betalingsbesøg, vil jeg melde mig ud her. 

Ellers svarer det lidt til at ludomanen sidder og drikker kaffe i Spillehallen , eller alkoholikeren sidder og drikker en vand på værtshuset.

Ikke helt enig...

Vil mene at der bør være plads til alle som på den ene eller anden måde er tilknyttet denne verden (om det så er hardcore brugere af GP'er eller bare almindelig nysgerrighed).  

Og tvivler også på at størstedelen af brugerne herinde overhovedet har skrevet en anmeldelse og at det derfor kan betragtes som en valid hovedgrund til at være bruger herinde.. 

Skrevet
Blækspruttemanden skrev, for 52 minutter siden:

Ikke helt enig...

Vil mene at der bør være plads til alle som på den ene eller anden måde er tilknyttet denne verden (om det så er hardcore brugere af GP'er eller bare almindelig nysgerrighed).  

Og tvivler også på at størstedelen af brugerne herinde overhovedet har skrevet en anmeldelse og at det derfor kan betragtes som en valid hovedgrund til at være bruger herinde.. 

Jeg skriver ikke noget om at der ikke er plads, selv om man ikke betaler for sex.

Vil man stoppe med betalingssex af den ene eller anden grund som tråden handler om), så er det da direkte dumt at bevæge sig rundt på et site, der netop omhandler (på det meste af sitet) sex mod betaling.

Redigeret af Pophair

Skrevet

Hvorfor skulle man ikke måtte være her af den grund?

Jeg bliver egentlig lidt trist over at læse, at folk sammenligner det at gå til gp’er med det at være alkoholiker…:mellow: Hvis TS har en problem med sine besøg, ja, så kan jeg da godt se problemet. Men hvis jeg nu stopper med at drikke øl af en eller anden grund, så må jeg vel stadig være medlem på de sider, hvor man diskuterer øl (og alt muligt andet, som også her…). Jeg vil nærmere sammenligne mine besøg med det at drikke en god øl for nydelsens skyld, end med alkoholisme… 

Måske bliver han fristet, men gør det noget; det lyder “bare” til, at det primært handler om at skære ned på et for stort forbrug ift andre prioriteringer, og ikke som noget, der skader ham. 

Du er velkommen for min skyld:)

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor skulle man ikke måtte være her af den grund?

Jeg tænker  det samme. Jeg kan heller ikke se hvorfor man ikke skulle være velkommen fordi man ikke er sexkunde længere.

Jeg bliver egentlig lidt trist over at læse, at folk sammenligner det at gå til gp’er med det at være alkoholiker…:mellow:

Ja det var nok en lidt dum samligning de to ting kan ikke rigtig samlignes for jeg ser jo det at besøge gp’er  som noget godt og ikke noget dårligt så jo det var nok ikke den bedste ting at samligne med.

Måske bliver han fristet, men gør det noget; det lyder “bare” til, at det primært handler om at skære ned på et for stort forbrug ift andre prioriteringer, og ikke som noget, der skader ham. 

Du er velkommen for min skyld:)

Jeg kunne faktisk ikke have sagt det bedre selv. Du forklare min situation meget godt  så tak for det ^_^ som du selv nævner er det pga andre prioriteringer som F.eks flytning og andre ting jeg vil jo også gerne have lidt nyt tøj på kroppen eller tage en tur i byen eller  ud og spise med gutterne (eller en sød pige). Ting jeg ikke altid lige havde råd til når man brugte penge på at besøge pigerne.

Jeg har heller ikke haft det store behov for at besøge flere nye piger hele tiden nej der holdte jeg mig til dem jeg kender og skulle jeg nu have tid eller lysten til et besøg igen så forbliver det hos dem jeg kender. 

Du får lige et tak igen du forklaret det faktisk ganske fint :)

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Jogge skrev, for 17 timer siden:

Dog ser jeg ikke helt nogen grund til at du deler private oplevelser

Det bliver jo heller ikke nødvendigvis lige det jeg vil dele :) det var ment som en lille joke eller ment med et glimt i øjet.

Jeg ved jo godt at dette Forum er til at snakke om det der høre til denne verden  synes nu bare godt man kan snakke om andet også 

og skulle jeg nu få lyst til at besøg så kommer der nok en anmeldelse for jeg synes mange af de piger jeg besøgte har fået nogle gode ord med på deres vej.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.