Hop til indhold
Sanne

GB i det midtjyske

Recommended Posts

Altså jeg kunne forstå fra en SMS, at de 1.500 kun dækker 2 timer....så er tilbuddet ikke videre attraktivt med op til 25 deltagere....har det ændret sig?

/S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhhhh nu kommer der for mange spørgsmål. Men nej, jeg deltager ikke selv og derfor kender jeg heller ikke til alle planerne. Men skriv til KontorPernille som har profil herinde, hun er en af pigerne der deltager ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er der ikke respons på mail eller PM, så ikke særlig salgsminded !

Virker det mon overraskende for nogen.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Virker det mon overraskende for nogen.

Venligst

Ja det gør det da. Jeg er nu heller aldrig blevet snydt på nogen måde af danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har først lige oprettet profil herinde, så giv hende lige en chance. Det er en dag siden jeg henviste til hendes profilnavn og jeg VED at hun altså også er et ganske almindeligt menneske med familieliv ved siden af, så muligvis omstændighederne ikke lige har været passende til at hun kunne svare tilbage. ;)

Desuden kan det jo være at hun er i tvivl om hvordan tingene skal foregå og derfor lige skal have afklaret med hende der har stedet og afholder GB.

Ellers undersøger jeg gerne i løbet af imorgen hvad planerne nøjagtig er med GB. ;)

I er altså nogle utålmodige bæster en gang imellem :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...