Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Du ved simpelt hen hvornår hun har sidste dage. 
som du skrev den 24/5. 

og nu ved du hun er tilbage sidste uge i august. 

sgu dejligt du er så vel informeret. 
du kan sgu noget med de piger 

Og herligt du kan holde os informeret om pigens  kalender 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 14 minutter siden:

Du ved simpelt hen hvornår hun har sidste dage. 
som du skrev den 24/5. 

og nu ved du hun er tilbage sidste uge i august. 

sgu dejligt du er så vel informeret. 
du kan sgu noget med de piger 

Og herligt du kan holde os informeret om pigens  kalender 

Tak men det er ikke mig du skal takke.

Det er pigen selv som heldigvis informerer os i deres annoncer/opdaterer hendes annonce inden hun drager væk. Ønsker bare at folk tager forbi og glædeligt giver hende hvad hun vil have og samtidig får I allesammen forhåbentlig et smil på læben.

Nu når det er så svært at finde attraktive piger som tager den i 2'eren ....Selvom hendes priser er steget noget siden hun startede.

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 4 minutter siden:

Tak men det er ikke mig du skal takke.

Det er pigen selv som heldigvis informerer os i deres annoncer/opdaterer hendes annonce inden hun drager væk. Ønsker bare at folk tager forbi og glædeligt giver hende hvad hun vil have og samtidig får I allesammen forhåbentlig et smil på læben.

Nu når det er så svært at finde attraktive piger som tager den i 2'eren ....Selvom hendes priser er steget noget siden hun startede.

Hvis pigen selv skriver det i annonce med mere. 

hvilken interesse skulle du så have i at skrive de samme ting. Som du siger vi selv kan finde. 

virker som reklame. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 26 minutter siden:

hvilken interesse skulle du så have i at skrive de samme ting. Som du siger vi selv kan finde. 

virker som reklame. 

Kald det reklame, hvis du vil.

Jeg kalder det service.
Ofte kommer der et spørgsmål fra brugere om hvem der yder hvad altså en efterlysning på det.

- OG nu er der ikke så mange der tager den, med følelse, i numsen mere (Slet ikke danske piger omkring Kate's alder, men jeg vil da glædeligt også reklamere for dem)

Redigeret af ppd

Skrevet
Den ærlige skrev, for 31 minutter siden:

virker som reklame. 

Kald det reklame, hvis du vil.

Jeg kalder det service.
Ofte kommer der et spørgsmål fra brugere om hvem der yder hvad altså en efterlysning på det.

- OG nu er der ikke så mange der tager den, med følelse, i numsen mere (Slet ikke danske piger, men jeg vil da glædeligt også reklamere for dem.

Så meget det er gået tilbage for branchen og lysthusene der er forsvundet de sidste 6-8 år betyder måske at "Anal til pigen/Græsk til hende" er en saga blot om få år. Hvem ved ?

Så nyd det og de piger der har den ydelse, mens du kan.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.