Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
the latin lover skrev, for 20 minutter siden:

Hej. 

Nogen der kan anbefale en fræk GP'er i Københavns området til " en gang sport i 2'eren" ? 

Der bliver DESVÆRRE færre og færre danske piger under 30' som synes "sport i 2'eren" er spændende og en mulighed for at udfordre sig selv.

Det er en Yderst bekymrende udvikling som mange af os håber på nogle vil gøre noget højere oppe så udviklingen vendes...

Hvad skal der til for at danske piger igen finder det sjovt og en potentiel ekstra indtægtskilde?

Så ingen anbefalinger herfra men norske Chloé har det på menuen og da jeg var sammen med hende (dog ikke prøvet græsk til hende) var det en ok oplevelse og en personlighed ( og det norske sprog) som gør at jeg kommer igen.

Du kan altid ringe og forhøre og få en  samtale om hvordan jeres møde skal foregå når i står ansigt til ansigt. Chloé kysser ikke

https://70210026.dk/chloé

Redigeret af ppd

Skrevet
the latin lover skrev, 1 time siden:

Hej. 

Nogen der kan anbefale en fræk GP'er i Københavns området til " en gang sport i 2'eren" ? 

Curley Mary

Skrevet
ppd skrev, for 4 timer siden:

Det er en Yderst bekymrende udvikling

Hysterisk, much? :D

Skrevet
Morabito skrev, 1 time siden:

Hysterisk, much? :D

No..Just very bekymret og forurolig.:mellow:

The future doesn't look bright.

Skrevet

Jeg kan klart anbefale Jessica hos Pussy Galores, hun har den mest sexede og velformede numse jeg har trængt op i  meget længe.

Har lige haft vagt i dag, men er der igen om 14 dage.

Skrevet
Pus skrev, 1 time siden:

Jeg kan klart anbefale Jessica hos Pussy Galores, hun har den mest sexede og velformede numse jeg har trængt op i  meget længe.

Har lige haft vagt i dag, men er der igen om 14 dage.

Tak!!

Lidt sjovt med teksten på profilerne hos, måske, Danmarks Bedste Lysthus. 

Nogle steder står pigernes menu meget udspecificeret øverst i profilen. Andre steder nederst i profilen og nogle steder står der blot "elsker frække lege" eller "åben for forslag"..Er det feks. "Græsk til hende"(med følelse og forsigtighed)?

Redigeret af ppd

Skrevet

Tag fat i Kay 

Hun reklamere ikke med det, men gør du hende tændt nok så er hun med på det hele og er virkelig fræk og en oplevelse i særklasse! 

Varmeste anbefalinger herfra hvad angår hende! 

Skrevet
Liderligungkarl skrev, for 19 minutter siden:

Tag fat i Kay 

Hun reklamere ikke med det, men gør du hende tændt nok så er hun med på det hele og er virkelig fræk og en oplevelse i særklasse! 

Varmeste anbefalinger herfra hvad angår hende! 

Link? :)

Skrevet
Liderligungkarl skrev, for 21 minutter siden:

Dejligt :)

Med hensyn til pris, så tager man det lidt som det kommer og måske hvor liderlig hun er, siden der ikke står ekstra ydelser og udspecificert pris ?

Aftaler det over sms eller skal hun lige se en an først?

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 4 timer siden:

Dejligt :)

Med hensyn til pris, så tager man det lidt som det kommer og måske hvor liderlig hun er, siden der ikke står ekstra ydelser og udspecificert pris ?

Aftaler det over sms eller skal hun lige se en an først?

Hun har en pris, og de gange jeg har besøgt hende har vi taget snakken om anal når jeg har været der. 

Bliver hun rigtig tændt er hun vitterligt med på alt, hvilket er virkelig frækt! 

Skrevet
ppd skrev, den 30.4.2022 at 11:56:

Der bliver DESVÆRRE færre og færre danske piger under 30' som synes "sport i 2'eren" er spændende og en mulighed for at udfordre sig selv.

Det er en Yderst bekymrende udvikling som mange af os håber på nogle vil gøre noget højere oppe så udviklingen vendes...

Hvad skal der til for at danske piger igen finder det sjovt og en potentiel ekstra indtægtskilde?

Så ingen anbefalinger herfra men norske Chloé har det på menuen og da jeg var sammen med hende (dog ikke prøvet græsk til hende) var det en ok oplevelse og en personlighed ( og det norske sprog) som gør at jeg kommer igen.

Du kan altid ringe og forhøre og få en  samtale om hvordan jeres møde skal foregå når i står ansigt til ansigt. Chloé kysser ikke

https://70210026.dk/chloé

Hej,

Ser ikke at Chloe har det på menuen (græsk til henne)....Eller?

Men en annen som er så deilig å være med, og tar græsk til henne, er Lærke ! 

https://70210026.dk/lærke

Skrevet
martin4me skrev, for 8 minutter siden:

Hej,

Ser ikke at Chloe har det på menuen (græsk til henne)....Eller?

Men en annen som er så deilig å være med, og tar græsk til henne, er Lærke ! 

https://70210026.dk/lærke

Er Lærke en af de “dyre” ved Seductiongirls? Nogle tager 1500 for en halv time, andre tager 1200 - nogen der ved hvordan Lærke ligger:)?

Skrevet
Qwertyy skrev, for 41 minutter siden:

Er Lærke en af de “dyre” ved Seductiongirls? Nogle tager 1500 for en halv time, andre tager 1200 - nogen der ved hvordan Lærke ligger:)?

Lærke er ved det bedste lysthus i København. Pussygalores. Men ved ikke hvad hun tager ekstra for fornøjelsen?. Bare folk sørger for hun har det godt og bliver tilfredsstillet. En pæn pige som der desværre er alt for få af i disse år. 

Skrevet
ppd skrev, for 8 minutter siden:

Lærke er ved det bedste lysthus i København. Pussygalores. Men ved ikke hvad hun tager ekstra for fornøjelsen?. Bare folk sørger for hun har det godt og bliver tilfredsstillet. En pæn pige som der desværre er alt for få af i disse år. 

Ja Lærke jobber ved PG og Eventyrpigerne, og en sjelden dag ved Vojens dreams. Jeg mener jeg hadde betalt 2000,- for 30 minutter inkl græsk. Hun er kjempeflott, og man må ta vare på henne.

Ppd: du skrivet at Chloe har også græsk på menuen...men det finner jeg ikke? Hun tilbyr det?

Skrevet
martin4me skrev, for 34 minutter siden:

Ppd: du skrivet at Chloe også græsk på menuen...men det finner jeg ikke? Hun tilbyr det?

Hmm..

Jeg mener da bestemt at hun fik en tur på et tidspunkt for laaang tid siden, men måske husker jeg forkert? :mellow:.

1000 Takk for pris med græsk med Lærke. Det kan godt bruges.

Chloé kysser ikke, så meget kan jeg huske. Men måske man skal ringe og forhøre sig, for hvad dækker "frække forslag" over..?

Her må PG godt være lidt mere specifik. Jo mere uspecificeret menu ( "Do" og "Don't" samt "Maybe, if price is right") Jo færre spørgsmål fra gæsterne.

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 13 minutter siden:

Hmm..

Jeg mener da bestemt at hun fik en tur på et tidspunkt for laaang tid siden, men måske husker jeg forkert? :mellow:.

1000 Takk for pris med græsk med Lærke. Det kan godt bruges.

Chloé kysser ikke, så meget kan jeg huske. Men måske man skal ringe og forhøre sig, for hvad dækker "frække forslag" over..?

Her må PG godt være lidt mere specifik. Jo mere uspecificeret menu ( "Do" og "Don't" samt "Maybe, if price is right") Jo færre spørgsmål fra gæsterne.

Seduction girls er litt mere specifik. Men enig, de skulle alle være litt mer eskplisitt i hva de tilbyr eller Not...

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Kate skulle vidst være tilbage i den sidste uge af august, hvis man snart trænger til at penetrere en pige i 2'eren...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.