Hop til indhold

Sex det er fandme godt

Featured Replies

Skrevet

Jeg læste lige en blog af en eller anden amerikansk kvinde der fortalte om hende og hendes mand og deres sex liv og hvad sex gør ved dem.

Kort fortalt så forklare hun at hun elsker sex og hende og hendes mand eksperimentere meget i sengen og sex får hende til at føle sig lækker og elsket når hun har sex med sin mand

Jeg kan sgu egentlig godt følge hende må jeg sige.

Som overskriften lyder så er sex jo det bedste ihvertfald i mine øjne.

for mig er sex ikke bare noget der skal overståes. Et godt forspil i form af kys, kram nusse, pille forskellige steder eller en fræk massage er noget der er et kæmpe turn on i min bog. Men okay jeg er ikke skabt til at være en af de mænd der får en udløsning efter 2 minutter så der er tid til ren og skær lidenskab.

For mit vedkommende er der intet der slår den ægte vare. Det at man finder en kvinde man elsker og der i sandhed begære en og hvor det slår gnister i kroppen når man knalder eller se lidenskaben brande  i begges øjne som var man en stor lidenskabelig ildebrand.

Sex er ligesom det hende kvinden beskriver er at man bekræfter hinanden. Og det er da det fedeste når det er to mennesker der elsker hinanden. The real deal eller den ægte vare som man siger på dansk. 

Den dag jeg finder en kæreste og det gør jeg. Ellers må jeg ønske en i fødselsdags gave eller julegave. Så håber jeg hun er ligeså glad for sex som jeg er og vil eksperimentere i sengen. Jeg håber lidt at hun har et ligeså stort sex drive som mig og ville knalde 3 gange om dagen. Det ville da være lækkert.

sex er godt, sex er sundt og bør dyrkes hele året rundt. 

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, for 8 minutter siden:

Jeg læste lige en blog af en eller anden amerikansk kvinde der fortalte om hende og hendes mand og deres sex liv og hvad sex gør ved dem.

Kort fortalt så forklare hun at hun elsker sex og hende og hendes mand eksperimentere meget i sengen og sex får hende til at føle sig lækker og elsket når hun har sex med sin mand

for mig er sex ikke bare noget der skal overståes. Et godt forspil i form af kys, kram nusse, pille forskellige steder eller en fræk massage er noget der er et kæmpe turn on i min bog. Men okay jeg er ikke skabt til at være en af de mænd der får en udløsning efter 2 minutter så der er tid til ren og skær lidenskab.

For mit vedkommende er der intet der slår den ægte vare. Det at man finder en kvinde man elsker og b

der i sandhed begære en og hvor det slår gnister i kroppen eller se lidenskaben brande  i begges øjne som var man en stor lidenskabelig ildebrand.

Sex er ligesom det hende kvinden beskriver er at man bekræfter hinanden. Og det er da det fedeste når det er to mennesker der elsker hinanden. The real deal eller den ægte vare som man siger på dansk. 

Den dag jeg finder en kæreste og det gør jeg. Ellers må jeg ønske en i fødselsdags gave eller julegave. Så håber jeg hun er ligeså glad for sex som jeg er og vil eksperimentere i sengen. Jeg håber lidt at hun har et ligeså stort sex drive som mig og ville knalde 3 gange om dagen. Det ville da være lækkert.

Der kan man bare se.
Og her går jeg og funderer på at helt holde op med det der lort. Sex har givet mig en masse børn som jeg er glad for - og børnebørn - men også en masse problemer, skuffelser og omkostninger som jeg er mindre glad for.
Tænker at jeg måske skal købe mig en sådan der Fleshlight, og så lægge min sidste tid og mine penge på hunde i stedet for. Der har vi nogle varelser som er så ægte som noget kan blive og som ikke snyder.
Siger som Paulus: Jeg, Bananas, skal aldrig mere knalde. Honest truth.

Eller ikke ....

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 minut siden:

men nu kan det jo ikke være hor det hele :D 

Jeg må godt -_-

Skrevet

Jeg vil egentlig ikke trække dit indlæg ned for det emmer jo af lidenskab og passion. Hold fast i det og jeg er sikker på at du finder din soulmate <3

Nu er jeg jo en gammel skiderik og jeg gætter på at du er ung/yngre. Jeg tror ikke der er ret mange der planlægger et liv uden sex, men nogen gange så sker det bare at livet rammer en. Det betyder ikke at sex ikke længere er vigtigt, men sex er lidt som en luksus gode man kan tilsidesætte når andre ting presset sig på fx børn, karriere, sygdom og dødsfald.

Men det er et skråplan og det kan være hamrende svært at vende skuden. Sex og intimitet kræver en indsats og hvis overskuddet ikke er der, så starter den ulykkelige spiral.

Hold fast! Knep, hor, kys og kram alt det du kan komme til. Gi den gas og giv ikke slip, for når du gør...

De bedste ønsker fra ham med "tennis"albuen ^_^

Skrevet
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Sex har givet mig en masse børn som jeg er glad for - og børnebørn -

Der er jeg ikke lige kommet til endnu, men på et eller andet tidspunkt sker det nok.

Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Tænker at jeg måske skal købe mig en sådan der Fleshlight

Sådan en har jeg prøvet en gang det var herre grineren at prøve en gang men så blev det sådan lidt som at knalde en død sovepose.

Pointe: i mine øjne er sex lidt ligesom en god og kold protein Shake….. jeg kan godt lide det.

Skrevet
AB455 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg vil egentlig ikke trække dit indlæg ned for det emmer jo af lidenskab og passion. Hold fast i det og jeg er sikker på at du finder din soulmate <3

Det synes jeg nu heller ikke at du gør. Jeg fortæller bare hvad sex gør ved mig. Og hvad jeg mener sex står for ^_^ jo tak jeg tænker da hun banker på min dør en dag.

og jeg gætter på at du er ung/yngre.

Det er ikke helt ved siden af.

Jeg tror ikke der er ret mange der planlægger et liv uden sex, men nogen gange så sker det bare at livet rammer en. Det betyder ikke at sex ikke længere er vigtigt, men sex er lidt som en luksus gode man kan tilsidesætte når andre ting presset sig på fx børn, karriere, sygdom og dødsfald.

Det er selvfølgelig noget du har helt ret i. Man kan risikere at rende ind i en stop klods. Og som du nævner Kan der af forskellige årsager komme i vejen for sexlivet og der må man jo også kunne se ud over sin egen næsetip hvis nu årsagen er syg dom eller noget der gør at man ikke kan overskue det.

men mit skriv var nu ment som en positiv beskrivelse af hvad sex kan gøre ved et andet menneske :)

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Hold fast! Knep, hor, kys og kram alt det du kan komme til. Gi den gas og giv ikke slip, for når du gør...

De bedste ønsker fra ham med "tennis"albuen ^_^

Uha det kan du tro jeg også har i sinde at gøre og gerne af flere omgange. :wub:

Skrevet

@Gabbana
Under den hviiide broo... sejled' en båååd med tooooo... :D 
Du er jo snotforelsket, Honey. Indrøm det nu bare ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Gabbana skrev, for 2 timer siden:

For mit vedkommende er der intet der slår den ægte vare. Det at man finder en kvinde man elsker og der i sandhed begære en og hvor det slår gnister i kroppen når man knalder eller se lidenskaben brande  i begges øjne som var man en stor lidenskabelig ildebrand.

Der er da forhåbentlig også andre ting i verden?

God aften :)

Skrevet
TheLion skrev, for 24 minutter siden:

Der er da forhåbentlig også andre ting i verden?

Jo det er der da. Familie, venner og de fritidsinteresser jeg nu ellers har. Jeg holder da også af en god lang gåtur eller en tur i fitness ^_^

Skrevet
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

@Gabbana
Under den hviiide broo... sejled' en båååd med tooooo... :D 
Du er jo snotforelsket, Honey. Indrøm det nu bare ;) 

Ja i mit lokale fitness center :wub:

Skrevet

-Dream on... Alting er større og bedre i Guds eget land...ggg Lyn hurtigt bliver det hverdag -og vupti op på hamstrehjulet... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.