Hop til indhold
Sweex2

Lækre Sienna på amager

Recommended Posts

Så blev det næsten weekend igen og tid til et nyt eventyr. 

Da arbejdet førte mig til Amager, faldt beslutningen på dette ubeskrevet, men lækre pigebarn. 

https://nympho.dk/n7514/2699/new-sienna-sex-luv-and-tantra-a-new-state-of-bliss/

Sienna er fra Spanien og er lige så lækker som på billederne(som er ægte) . Hun har den lækreste sovekammer stemme og en sexet udstråling. Hendes lækre bagdel og bryster har fået hjælp, men er absolut i den gode ende. Øjnene er store og brune, ligesom jeg elsker det:wub:

Hun startede med at kigge på mig, bide sig i underlæben og sige på den mest sexet spansk-engelske måde, at hun syntes jeg var lækker:wub:

Der kan godt gå år imellem jeg får det at vide, så jeg var ligesom solgt der. Resten af tiden gik med lækker sex og søde grin. Hun er ikke gfe, men mere over i pse. Det må godt gå lidt hård for sig og der er ingen restriktioner med at røre og slikke. Dog ingen fingre i fissen. Hun nød meget at blive slikket og hun sutter selv rigtig lækkert. Jeg gav 1500 kr. For 45 min. Med SF og cob. 

Selvsagt så var det en god omgang for mig, der manglede dog lige tungekys, men det ødelægger ikke det store billede. 

Hun er her til på onsdag. Se at få besøgt hende, så hun kommer tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 13 timer siden:

Hendes lækre bagdel og bryster har fået hjælp, men er absolut i den gode ende. 

Tak for deleren. Var det Både hendes bryster og bagdel der har fået hjælp?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 19 timer siden:

Selvsagt så var det en god omgang for mig, der manglede dog lige tungekys, men det ødelægger ikke det store billede. 

Hun skriver ellers "French kissing" som en af ydelserne. Men det er måske ekstra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PrøverMan skrev, for 13 timer siden:

Hvor høj var hun ca. og var SF OG COB extra?

Ca. 160 cm. 

Ja, cob og SF var ekstra. Jeg betalte 300 mere end de 1200 for 45 min. Og for det fik jeg SF og cob. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, for 7 timer siden:

Tak for deleren. Var det Både hendes bryster og bagdel der har fået hjælp?

Ja, begge dele. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
zombie skrev, for 1 time siden:

Hun skriver ellers "French kissing" som en af ydelserne. Men det er måske ekstra?

Ja, jeg tror desværre en del ting er ekstra. Jeg skulle have spurgt, men havde ikke flere penge med, så det gav ingen mening at spørge alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...