Hop til indhold
Filosoffen

Michella Naturella fra Seduction Girls

Recommended Posts

Her en lille anmeldelse af Michella Naturella fra Seduction Girls.

Var forleden forbi en tirsdag aften hos SG, da jeg i et stykke tid havde luret lidt på Michella. Jeg kom uanmeldt, og måtte derfor - desværre - vente i en god times tid. Tlf. pigen sagde 30-40 minutter, men min erfaring har tidligere lært mig, at man ikke altid kan stole på tlf. pigernes tidsregning :o , så jeg væbnede mig med stor tålmodighed.

Men ventetiden var da heldigvis det værd.

Michella er en skøn ungmø med fynske aner. Bordel-årene siger 22, hvilket vil sige et sted i midten af tyverne. Vægt og billeder passer fint. Ingen retoucheringer af tatoveringer mv. Ansigt er på "naboens datter" niveau.. sødt og charmerende, men nok ikke en vinderkandidat i en miss-universe konkurrence. Det eneste minus der er at sige om Michella, er hendes trang/last til cigaretten. Dette giver jo desværre sig udslag i tildels askebægre-ånde og misfarvning af smilet/tænder. Heldigvis var Michella så nærværende, at da hun bemærkede mit ubehag ved dette, sprang hun straks ud efter et tyggegummi. Det hjalp heldigvis...

Michella er meget gavmild med kys(også de dybe) og kram. Hun en uden tvivl en der kan sit GFE-håndværk. Hun lagde ud med dybe kys til mig, for derefter at arbejde sig nedad. Dvs. hun gav kys på hals, bryst, mave osv. til hun fandt vej til mine boller som fik en omgang. Desværre er mine erogene zoner ikke specielt udviklede på nærværende sted, så det gik ikke lang tid førend jeg forsigtigt forespurgte, om hun kunne være interesseret i en omgang gensidigt (69). Det ville hun meget gerne. På med gummi og derefter super blow til mig, mens jeg fik lov til at gå på opdagelse i hendes velsmagende lystgrotte. Hendes behandling var tydeligvis noget mini-filosoffen kunne lide.. og ud fra hvad jeg kunne mærke på hendes krampetrækningerne i lårene, var min beskedne behandling af hendes lille-lise også noget der faldt i god jord. Alternativt var det supergodt skuespil, hvilket også er ok. Man skal jo også huske på, at det var på slutningen af hendes vagt...

Derefter gik det svedigt videre i den traditionelle "jorden rundt", dvs. ridetur, missionær og afslutning med doggy. Alt sammen udført ganske godt. Og igennem hele seancen gav hun udtryk for at bare ville have mig og det jeg havde mellem benene. Og hvem kan ikke lide at blive begæret på den måde 8-) Ligegyldigt om det var ægte eller bare var veludført god service fra hendes side, så skal hun have ros fra mig :lol:

I afslapningsperioden efter seancen, hyggesnakkede vi lidt, og det gik op for os, at vi faktisk havde set hinanden før, men vi kunne bare ikke komme på hvor.... tjaa... så er det sku' man tænker om man lige dusket en venindes veninde eller lignende..... Nå, men vi fik heldigvis redet trådene ud, da det viste sig, at hun for nogle år tilbage havde arbejdet på Sexyclub(anita), og vi havde mødt hinanden der.

Konklusion:

Jeg købte en halv time, med et forsigtigt håb om lidt rimelig sex med en sød pige. Mit håb blev mere end til fulde indfriet. Hvis man er til kys, kram, GFE med en sød ung fynsk pige, så kan Michella på det varmeste anbefales. Eneste minus er cigaretten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Fillossof!

Har gået og kigget på hende i noget tid som en mulig afløser for min gamle yndlingselskerinde, som holdte op for at begynde som selvstændig - for dernæst at blive pist væk :cry:

Nu må jeg så se om hun er det jeg leder efter.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bogdan

Det her bliver ikke en god anmeldelse. Jeg havde bestilt en halv time med michella. Der var flere ting galt og det var lige fra start til slut. Da hun kom ind spurgte hun forvirret om jeg var hendes kunde. Og så gav hun sgu hånd som familiens ældre medlem lykønsker konfirmanden. Lige stram mund og afmålt. Krammet fik jeg kun fordi jeg selv trak hende ind til et. Sexen blev aftalt til 30 min hvorefter michella forsvinder i lang tid. Nå tilbage kom hun og genoptog akten. Det skal siges hun forsvandt over to gange. Jeg måtte godt røre hende patter, røv og mere. Lidt tæt kropskontakt og øjenkontakt blev det dog til men hele tiden under "sexen" forsvandt hånden ind mellem benene og holdt min pik væk fra hende. Tiden føltes meget lang på grund af fakeriet hvilket ikke gjorde noget syvende til sidst for det var sgu ikke til at engagere sig i den omgang simulant fis. Værst fordi jeg klart har en ide om hun kan være go. Men næ denne gik slukøret igen

Bagefter forsøgte jeg at få lidt samtale i gang og endelig vågner michella lidt og viser hvem hun er men ak for sent. Alt i alt kedelig robotknep fra en michella der virkede som hun hellere ville alt lave alt mulig andet og fise rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bogdan skrev, for 29 minutter siden:

Det her bliver ikke en god anmeldelse. Jeg havde bestilt en halv time med michella. Der var flere ting galt og det var lige fra start til slut. Da hun kom ind spurgte hun forvirret om jeg var hendes kunde. Og så gav hun sgu hånd som familiens ældre medlem lykønsker konfirmanden. Lige stram mund og afmålt. Krammet fik jeg kun fordi jeg selv trak hende ind til et. Sexen blev aftalt til 30 min hvorefter michella forsvinder i lang tid. Nå tilbage kom hun og genoptog akten. Det skal siges hun forsvandt over to gange. Jeg måtte godt røre hende patter, røv og mere. Lidt tæt kropskontakt og øjenkontakt blev det dog til men hele tiden under "sexen" forsvandt hånden ind mellem benene og holdt min pik væk fra hende. Tiden føltes meget lang på grund af fakeriet hvilket ikke gjorde noget syvende til sidst for det var sgu ikke til at engagere sig i den omgang simulant fis. Værst fordi jeg klart har en ide om hun kan være go. Men næ denne gik slukøret igen

Bagefter forsøgte jeg at få lidt samtale i gang og endelig vågner michella lidt og viser hvem hun er men ak for sent. Alt i alt kedelig robotknep fra en michella der virkede som hun hellere ville alt lave alt mulig andet og fise rundt.

Skal det forstås sådan at det måske havde været anderledes, hvis I havde startet med at tale sammen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bogdan

Måske måske ikke. håbede på det måske kunne have udviklet sig efter noget der kunne kaldes dårlig start.. Snakken efter var mere for at have fået det ud af det i det mindste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bogdan skrev, for 1 time siden:

Og så gav hun sgu hånd

Det har jeg såmænd osse været ude for - dog ikke med Michella (som jeg ikke kender) - så det er der åbenbart nogle af pigerne, der gør.

Måske lidt gammeldags/formelt - men ikke noget agt blive stødt over, synes jeg... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, Lige nu:

Det har jeg såmænd osse været ude for - dog ikke med Michella (som jeg ikke kender) - så det er der åbenbart nogle af pigerne, der gør.

Måske lidt gammeldags/formelt - men ikke noget at blive stødt over, synes jeg... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, det er fint, når pigerne til at begynde med giver hånd. - Det giver en god stemning, når man er høflig mod hinanden. - Imedens vi så trykker hinanden i hånden, tænker jeg på, at om lidt er det noget andet af mig hun trykker i hånden. - Og mon ikke hun selv kan få den samme tanke? - I øvrigt - i løbet af det følgende samvær - er vi jo også stadig høflige mod hinanden.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså jeg giver altid hånd.. Jeg er bare lidt genert.

Derimod finder jeg det rigtigt belastende, når en mand så prøver at "trække en ind", eller lige skal "mærke varene",

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke huske om mit og Michellas møde for cirka tre kvart år siden(!), startede med at vi gav hånd til hinanden eller ej. Men det kunne det sagtens.

Mine oplevelser generelt på de københavnske bordeller er dog, at hvis pigen ikke har mødt gæsten før, og gæsten ikke har besluttet sig for om de skal være sammen, så starter mødet med at pigen giver hånd til gæsten. Først efter at man har taget endelig beslutning, går man videre til kram, kys osv.

Jf. beskrivelsen, så virker det til, at Michella ikke var klar over, at @Bogdan allerede havde besluttet sig for, at de skulle være sammen, og derfor synes jeg, at det er helt naturligt, at hun starter mødet med at give hånd.

Håndtrykket kan i øvrigt sagtens være en god anledning til at vise lidt galant forførelseskunst... et kys på hånden og god øjenkontakt, kan sagtens få smilet frem hos mange piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bogdan
Filosoffen skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan ikke huske om mit og Michellas møde for cirka tre kvart år siden(!), startede med at vi gav hånd til hinanden eller ej. Men det kunne det sagtens

Jf. beskrivelsen, så virker det til, at Michella ikke var klar over, at @Bogdan allerede havde besluttet sig for, at de skulle være sammen, og derfor synes jeg, at det er helt naturligt, at hun starter mødet med at give hånd

Som mange har opdaget ja jeg synes det håndtryk ødelagde det. Håndtryk hører hjemme i et bilsalg, familiesammenkomster etc. Og virkelig det kan slet ikke anskues som naturligt i en situation hvor begge står med bar røv den ene med penge i hånden. Oplevelsen har virkelig givet mig tid til at tænke og jeg er helt overbevist jeg har 100 besøgt den sidste luder i mit liv efter det her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg har også besøgt Michella et par gange....kan nu primært huske hendes blik i spejlet imens jeg var helt opkørt af begejstring bag hende ☺. Klasserøv den pige render rundt med! Tror vi mødtes med en high five og skiltes med knuckles og et klask i den bare. 

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man giver altid hånd til en ny gudinde første gang man ser dem. Det synes jeg er god service.

 

AnyWay har mødt Michella til SG sommerfest og det er en pige der kan lide sit job og kan sit kram.

Havde en frækkert trekant med Michella og en anden gæst i gynækolog stolen, hvor vi skiftes til at der throat Michella og knalde hende. 

 

Glæder mig til at genopleve den seance 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde et par gode oplevelse med Michella for et par år siden tror jeg - det svingede sindsygt godt fra start til slut og hun var outstanding :D vi passede vildt godt sammen synes jeg men det sjoveste var hun brokkede sig over jeg ikke besøgte hende mere men det var på den charmerende måde;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...