Guest littledick Skrevet 28. September, 2013 Hej alle sammen Jeg har været lidt ude af gamet her på det sidste. Det er med sorg jeg har erfaret, at Bella ikke frekventere på nettet mere. Jeg syntes, at hun havde en fantastisk krop og et vindende væsen. Mit spørgsmål er nu, om der er andre piger i Århus, der kan måle sig med denne dejlige skønhed. Jeg søger en, der har en tilnærmelsesvis samme lækker krop, og tilbyder samme service som Bella. Alderen må helst heller ikke kommer over de 20 år. Findes der en ny gudinde i Århus, der minder om Bella, så vil jeg være umådelig glad for lidt info. Littledick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 28. September, 2013 Hej littledick, Se her: viewtopic.php?f=7&t=5920 Har netop været der... En udpræget fornøjelse! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest littledick Skrevet 30. September, 2013 Hej sidespringer Tak for input, men er det virkeligt det bedste, Århus har at byde på lige nu. Hun er åbenbart ikke til ret meget stede, så man skal jo være obs. på, at kunne fange hende, når hun endelig har en vagt. Suk, jeg savner Bella :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg