Hop til indhold
Hellerup40

Kvindelig Moderator ?

Recommended Posts

Er det kun mig som undre mig over, at det kvindelig køn slet ikke er repræsenteret i “Moderator-gruppen” ?? :blink:

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm jeg synes nu ikke ligheden mellem at kunne føde børn og gennemskue om et vedtaget regelsæt bliver overholdt, ligger lige til højrebenet :huh:

En kvindelig moderator burde være lige så kvalificeret som en mandlig, det drejer sig vel blot om overvågning over om medlemmer holder sig inden for regelsæt.

Det er mig personligt underordnet om det er en han/hun/høn der er moderator :)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tullifas
Hellerup40 skrev, for 3 timer siden:

Er det kun mig som undre mig over, at det kvindelig køn slet ikke er repræsenteret i “Moderator-gruppen” ?? :blink:

Ved du ikke at @Stabilizer er Ladyboy? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtigt Pianistinde. Det er underordnet når moderator er kvalificeret. Jeg under mig dagligt, men ikke over det her. For mig er det i bedste fald tidsspilde og i værste fald diskriminerende at undre sig over moderators køn, farve, religion og andet fra samme skuffe. Jeg bemærker, hvad moderator gør. Ikke hvad moderator er.

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hellerup40 skrev, for 4 timer siden:

Er det kun mig som undre mig over, at det kvindelig køn slet ikke er repræsenteret i “Moderator-gruppen” ?? :blink:

Det ved vi jo reelt heller ikke om det er? Når det er sagt, så er de fleste af de kvindelige medlemmer herinde vel inhabile, da vi har en forretning; nogle af jer er vores kunder og andre er vores konkollegaer.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hellerup40 skrev, for 5 timer siden:

Er det kun mig som undre mig over, at det kvindelig køn slet ikke er repræsenteret i “Moderator-gruppen” ?? :blink:

Jeg ved at 2 af moderatorene faktisk er kvinder. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

som om kvinder kan noget mænd ikke kan ud over og føde unger, køn har intet med evner og gøre en kvindelig er da sikkert velkommen hvis hun gider bruge sin tid på og rydde op i børnehavens beskeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...