Hop til indhold

"Dig kunne jeg godt forelske mig i privat"

Featured Replies

Skrevet

I've seen threads asking if a sex worker can develop REAL feelings for clients...

Why doesn't anyone ask if a client can develop genuine feelings for a sex worker?

There are always men trying to portray us as just trying to "sell" something, or even being cold hearted or calculating....

Why doesn't anyone wonder why a client would want to meet a sex worker privately(?). ... does "he" because it flatters "him" to spend quality time with a girl and enjoy good sex and not pay(?), - knowing that others have to "pay" for it -

- if "man “ just wants THAT, but has no serious intentions towards the girl herself ... and only wants sex for free - that would be "obtaining unpaid services under false pretenses (faking non-existent feelings - in this case) ...."

...I'm not saying that's the case here, but some men talk pretty one-sidedly...

In the case described here – two people have great chemistry, good sex, you (man/woman) whisper what you feel.:wub:

As has rightly been said, the girl said "she might" ;)- nobody said anything about being in love here and now.

Both parties are adult, the TS can visit the girl and enjoy the sex<3.

If he falls in love with her herself, then he can talk to the girl about it.....

Skrevet

Tantra skrev, 1 time siden:

Why doesn't anyone wonder why a client would want to meet a sex worker privately(?). ... does "he" because it flatters "him" to spend quality time with a girl and enjoy good sex and not pay(?), - knowing that others have to "pay" for it -

Is it not conceivable that the husband / client is fascinated by getting the type of sex from his sex worker, that his wife denies him?

Skrevet
sanook skrev, for 15 minutter siden:

Is it not conceivable that the husband / client is fascinated by getting the type of sex from his sex worker, that his wife denies him?

Of course - a gentleman can buy this service.

However, if he starts playing with her feelings to live out this "fascination" for free, then it's absolutely not okay.

A sex worker is a human being and a woman like everyone else.

A sex worker is not a doll - a sex worker has feelings too.

If the man himself is single and in love with her himself and has serious intentions - nothing stands in the way of that<3...

....but just being fascinated and "using the girl" to get what you can't get at home - then getting it for free from a sex worker - that would be very unfair behavior towards the girl....

Redigeret af Tantra

Skrevet
Tantra skrev, for 2 timer siden:

I've seen threads asking if a sex worker can develop REAL feelings for clients...

Why doesn't anyone ask if a client can develop genuine feelings for a sex worker?

If you look in the archives, you will find threads with men asking what to do, for they had fallen in love with a public girl. So "anyone" has indeed had that feeling.

Redigeret af jensen jr.

Skrevet
jensen jr. skrev, for 1 time siden:

If you look in the archives, you will find threads with men asking what to do, for they had fallen in love with a public girl. So "anyone" has indeed had that feeling.

Woohoo:rolleyes:,- mostly "the men" ask what to do, sometimes because they themselves think they are "in love" and if a sex worker can actually develop real feelings for a client - Chapeau!

Why don't 'you' ask how genuine and serious his own feelings for a sex worker are?...is 'he' in love/fascinated or can a client actually develop genuine feelings for a sex worker?

- mostly men are fascinated by sex workers and there are rarely serious intentions towards the girl - mostly the man enjoys "the rush" - getting sex for free and when he has enjoyed it enough - "he" pays the next girl for sex, mostly still while "he" privately uses another sex worker as a "sex for free" doll.

It's a tough topic in general, so I've always clicked through whenever such topics were discussed.

The point is that 'the man' is most often intrigued by a sex worker and if 'he' thinks SHE might develop feelings for him then he 'burns' to meet the girl privately - after a few weeks , months . ... "he" still only sees the girl as a sex worker with whom he cannot imagine a serious future .... - -

- unfortunately that happens very... very often....

A man should be man enough and pay for the service that 'he' takes - unless 'he' actually has genuine feelings for the girl himself, is single and has serious intentions for the future regarding the girl and not just a desire to live out one's fascination.

... Not in general, there are men who actually fall in love and have serious intentions<3....

Here in this thread mostly write about possible/not possible feelings of the girl. So I "showed" the situation from a different perspective...

A man is allowed to wonder how serious his own intentions towards the girl are and if he is actually in love with the girl in reall <3... or if it is just a fascination....

Skrevet
Tantra skrev, for 31 minutter siden:

... Not in general, there are men who actually fall in love and have serious intentions<3....

You have a interesting point of view…. Which i actually agree with.

i Will make it short 

there’s men (like me) who would actually get genuine feelings for a sex worker if the  oportunity was there.  I wouldn’t mind having a serious relationship with her.

i don’t know what all men thinks or what the opinion is (obviously) but some are just fascinated or get turned on by the idea of a sex worker actually have feelings for a costumer, i dont Think it Will just happen af one meeting but if it someone we visit regularly.

If a sexworker i visited regularly told me “gabanna i actually have developed feelings for ya do u want to see me in private and see if we could be a thing ?” I’d say thank you for asking me my Darling of course i Will. If i should ever have that chance i wouldn’t mind move to another country, love makes you do Strange things and some Will go far for a partner.

This is just my thoughts about this. (I could be wrong)

Some men would see a sexworker that has developed feelings for them as a way get free sex as you mention or a friend with Benefits

some would be doubtfull and Think “yeah right you tell that to every client that visit you” 

some men (like me) would first be like “wait what ? Hold on a minute did you just say that and mean it ? I’d give it a chance a see where this Will take us”  

My point is you/the other girls are not robots, you’re not heartless. Some just do it for the money and give out compliments just as a sales trick. But then there’s girls that actually genuinly mean the things they say. If a sex worker had developed feelings for a client i Think she would let the guy know and if she don’t she would also let the guy know.

in all honesty i wouldn’t mind having a relationship with a sex worker even if it meant that she would have sex with other men. I wouldn’t mind.

so if there’s any gp or sex worker what ever you want to be called  that see this message and want a Young man that has Big biceps dm me. I’m sweet and kind and i have netflix.

okay that was not short :rolleyes:

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Legetimen skrev, den 27.4.2022 at 16:45:

Tror jeg vil følge Gabbanas råd, han lyder som en vis mand

Tak.

jeg ved ikke om jeg er vis jeg delte bare nogle råd ud som jeg selv ville følge

Jeg antog at hun var udenlandsk det var hun vidst ikke.

Men tak :)

Skrevet

er spørgsmålene i virkeligheden ikke kun relevant, hvis manden selv godt kunne forelske sig i pigen? 

Og kun hvis der "kunne" bliver til "er"..... hvis det rent faktisk ikke sker og hvis det ikke er gensidigt, er der ingen fremtid i det. Og er det ikke gensidigt, er det nok ikke værd at tænke for meget over. Jeg tror man skal holde sig fra at forelske sig i en GP FORDI hun er GP. Men ikke afholde sig fra at elske pigen bare fordi hun er GP. Hvis man jo vel vel at mærke forelsker sig i hende.... Med andre ord, bør man (efter min mening) ikke lade det faktum at pigen er GP overhovedet influere om man kan/er forelske(t) i pigen. 

Skrevet
Bear skrev, den 27.4.2022 at 16:30:

Jeg synes at du skal spørge hende lige ud næste gang om hvad hun mente med det. Hvis hun er med på at ses privat skal du nok ikke længere besøge hende på klinik mere, og hvis hun ikke er med på at ses privat skal du nok heller ikke besøge hende på klink mere ;)

Tiltræder delvis. Du skal da bare spørge hende om hun faktisk mente det hun sagde til dig. Hvis ja, og du vil fortsætte så ser du da hende privat, og måske ender det hele med at blive en af de heller sjældne “pretty woman”-fortællinger. Hvis hun ikke lagde noget i det kan du da bare se hende på klinik, uanset kan du da se hende hvis du kan håndtere begge alternativ. Jeg vil uanset råde dig til at seriøst overveje hvordan du vil kunne håndtere svaret inden du spørger hende, faldgruberne er da uendelige! 
Anyhow, held og lykke! 

Skrevet

Jeg tror at det hele handler om tillid og mistillid pga. transaktionen/betalingen. 
Som glædespige er det jo et kompliment allerede anden gang en gæst kommer og køber igen. Sommetider allerede første gang hvis der f.eks. gives drikkepenge bagefter, eller han har været gavmild med især specifikke og personlige komplimenter. 
Som gæst er det naturligvis bare svært at vide om vi mener det eller om vi bare leverer illusionen om at "du er naturligvis dagens/ugens/alletiders yndlingsgæst". 
Jeg prøver bestemt at booste de mænd jeg har besøg af som køber en service. Dem jeg kysse-boller med, giver jeg INGEN boostere eller service-smil eller noget som helst hvis jeg ikke mener det. Det ved de så godt på forhånd. Og de siger at de kan godt mærke forskellen især de første par gange :D 

Med "service-kasketten" på så ER vores opgave (som jeg ser det) også at booste så godt, og så ægte som vi kan. Det er formentlig sjældent at en glædespige der har arbejdsglæde bare sådan hiver et kompliment op af hatten som en slags "Fortune Cookie". Vi mener det da. 
Det er naturligvis også fordi vi gerne vil ha' I kommer tilbage igen. Og det (som jeg tidligere har nævnt i andre tråde) er altså ikke KUN fordi I betaler. 
I den henseende er det ligesom så mange andre servicefag. Frisøren der flirter og nusser lidt i nakken. Damen i matas der synes kundens datter/kone/kæreste er heldig. Tjeneren på restauranten der vender uopfordret tilbage og hører om man er glad og tilfreds. Tankpasseren der lige giver en klat fransk hotdog dressing i kyllinge-strimlerne uden ekstra betaling. Osv. osv. 

Dem af os der virkelig forstår hvad det er rigtigt mange af de mænd der køber sex ønsker sig, ved godt at vi sælger "livsglæde i portionsstørrelse" som kan være mere end bare "onani-assistance med kropstemperatur". 
Derfor kan det være svært at skelne mellem "jeg er lun på dig lige nu" og "dig kunne jeg godt blive lun på privat". 
Lige så svært som det kan være for os at sige det så det forståes som det er tænkt ;) 

I bedste mening som altid, 
Eva <3 

PS: Hvor dufter du godt i dag. Værsgo' her er det blødeste håndklæde fra bunken. Må jeg gi' dig et kys på kinden før du går? Kom snart igen :D 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.