Hop til indhold

Recommended Posts

Nodnod skrev, 1 time siden:

Hej jeg plejer at besøge Anna i Frihedens Thai Wellness, men hun er der ikke mere er der nogen der ved hvor hun arbejder nu

Ej det er vel løgn :shock::eek:

det ville være et kæmpe tab, hende har jeg godt nok været meget glad for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mon ikke hun er taget på ferie. Hun har været der i lang tid efterhånden.
Thailand fjerner de fleste indrejserestriktioner her fra d. 1 maj, så der er også en del Thailændere der rejser "hjem" på ferie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nodnod skrev, for 28 minutter siden:

Ved du hvor

Ja, men kan ikke kommenterer nærmere på det pt...

beklager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har tidligere været rigtig god. Prøvede Bee og hun er fantastisk til massagedelen, men nul pirring. Hun spurgte da jeg stod med tøjet på igen, om hun kunne hjælpe med andet. Det blev et nej tak. 

Så hun er savnet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1

Hej alle interesserede, så har jeg fundet Anna og Pim. Deres nye klinik er beliggende på Tingvej 10, 2300 KBH S, jf. annoncen. De kalder sig nu Poy og Sara.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1

Hej alle.

Hermed en lille advarsel !

Jeg har i dag talt med Dao Frihedens Thai og Wellness på Hvidovrevej, hvor Anna og Pim arbejdede tidligere. Som oplyst er de begge startet på Tingvej 10, KBH.S, hvorfra Anna prøver og ødelægge Dao`s forretning. Det foregår ved, at Anna ringer privat til tidligere kunder og forsøger, at lokker/stjæler dem til det nye sted. Anna har ligeledes lagt billeder på sin annonce, som er optaget og tilhører Dao. Flere kunder har kontaktet Dao og spurgt ind til, hvad der foregår og de er i øvrigt  voldsomt utilfredse med, at Anna ringer til dem privat. Flere kunder har oplyst, at Anna kun er ude efter deres penge og hun har lånt rigtigt mange penge, uden og betale dem tilbage. Sidstnævnte gjorde hun også medens hun arbejdede hos Dao.

I den nye annonce med ændrede navne oplyses, at de er henholdsvis 25 år og 30 år. Begge er midt halvtredserne, så det oplyste er som tidligere skrevet + moms og en hel masse +++.

De annonce med tilbud Prostata massage og Jab Krasia massage. Ingen af delene kan de efter Dao`s oplysninger. Anna kan kun massere ved brug af armene, idet hun har problemer med sine hænder, og kort efter start på massagen, tilbyder hun typisk ubeskyttet sex ( måske godt for dem som ikke har deres helbred kært ).

Jeg skriver kun dette indlæg fordi jeg syntes, at det er synd for Dao`s forretning, ligesom en advarsel til dem som måske kunne falde for Anna og hendes måde og platte om lån af penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hoah!

Velkommen til en helt almindelig dag på klinikken i Thai universet. 

Ja, desværre hører det ikke til sjældenhederne at der opstår disse uenigheder mellem mamasan og kvinderne. Og det gælder både den ene og den anden vej. 

Der er nogen af dem som tænker meget kortsigtet og har ekstremt meget fokus på pengene og tit har spillegæld, familieproblemer og lignende der gør at de opfører sig som de gør. 

Det er sjældent et kønt syn ... og er ekstremt uærligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke første gang Dao har omtalt et lignende problem.

Det er i øvrigt et godt stykke tid siden at jeg har fået en omgang prostatamassage af Dao. Hun er virkelig god!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den mindste pige virker nervøs, jeg har prøvet engang før en lidt ældre Thai tage et par hop på dilleren og det samme forsøgte den lille her men total håbløst, jeg vendte hende rundt og gav hende 10-12 bundstød, det var tydeligt at hun ikke brød sig om at jeg kneppede hende, da jeg kom ud fra værelset blev der en hulens ballade med den anden fordi jeg skulle betale hende.

Selvfølgelig gav jeg hende en skilling, den anden Thaierne er en frygtelig rappenskralde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4

Hvem og hvor skriver du egentlig om?

Anna, Pim eller Dao?

Og hos Friheden ved Dao eller Chompu ved Anna og Pim?

Under alle omstændigheder virker din opførsel ikke alt for respektfuld, men det er måske alt efter hvordan man tolker hvad du skriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1

Hvad er det du ikke forstår, når jeg skriver som nedennævnt:

"Jeg har i dag talt med Dao Frihedens Thai og Wellness på Hvidovrevej, hvor Anna og Pim arbejdede tidligere". 

Jeg ved ikke om du har aktier hos Anna, men i min optik er det vel ikke respektløst og advare andre om, at hun låner penge fra kunder, som ikke bliver betalt tilbage, ligesom hun ringer rundt til tidligere kunder privat, kunder som hun havde medens hun arbejdede for Dao i Hvidovre, og forsøger og lokke dem med til hendes nye sted på Amager "Chompu". Og slutteligt bruger billeder i sin annonce, som hid hører fra Daos klinik og som Dao selv har taget til eget brug medens både Anna og Pim arbejde for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 12 minutter siden:

Hvad er det du ikke forstår, når jeg skriver som nedennævnt:

"Jeg har i dag talt med Dao Frihedens Thai og Wellness på Hvidovrevej, hvor Anna og Pim arbejdede tidligere". 

Jeg ved ikke om du har aktier hos Anna, men i min optik er det vel ikke respektløst og advare andre om, at hun låner penge fra kunder, som ikke bliver betalt tilbage, ligesom hun ringer rundt til tidligere kunder privat, kunder som hun havde medens hun arbejdede for Dao i Hvidovre, og forsøger og lokke dem med til hendes nye sted på Amager "Chompu". Og slutteligt bruger billeder i sin annonce, som hid hører fra Daos klinik og som Dao selv har taget til eget brug medens både Anna og Pim arbejde for hende.

Jeg tror ikke at @Mis4´s skriv er henvendt til dig @Zoro1, men nærmere til @AHansen, men jeg kan da tage fejl.....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1

Jeg svarede fordi henvendelsen kom som en notifikation på min profil, hvorfor jeg troede, at MIS4 indlæg var rettet til mig - beklager selvfølgelig, hvis det ikke var  tilfæld

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4
Zoro1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg svarede fordi henvendelsen kom som en notifikation på min profil, hvorfor jeg troede, at MIS4 indlæg var rettet til mig - beklager selvfølgelig, hvis det ikke var  tilfæld

Blot for at få det hele på det rene, nej, jeg skrev ikke til dig Zoro1, dit indlæg var sobert og reelt, og jeg forstår ikke hvordan det er blevet tilskrevet dig; nej, mit indlæg var til A Hansen, hvad end man er enig i pigernes handlemåde eller ej kan man godt behandle og omtale dem ordentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sq tarveligt over for Dao. Jeg har ofte besøgt hende og har altid fået en rigtig god behandling. Jeg har også truffet Anna der et par gange og har været tilfreds men efter denne advarsel viser jeg mig i hvert fald ikke på Tingvej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...