Hop til indhold
Brunst

Brenda magisk B2B og BJ på Østerbro

Recommended Posts

Der er noget mystisk Mona Lisa over Brendas smil med en krop som skabt til B2B. Jeg måtte undersøge hendes lettiske hemmelighed. Hun er sød og smilende. Sparer ikke på olien og engagementet.

Kører tæt med hele kroppen og de fyldige bryster op og ned ad ryggen. Alt går meget langsomt, det er sensitivt. Ind imellem hilser en hånd eller bryst på lillemanden mellem benene. Ophidsende og afslappende på samme tid. Rytmen er også op og ned på maven.

Til sidst er alt koncentreret omkring lillemanden. Saftet og mellemkødet forkæles på skift. Hun sluger den helt. Kører med tungen på den sydlige del af pungen mens hun spiller pikken. Jeg får afleveret min ladning dybt inde i hendes mund.

Hun sagde bagefter det lød som jeg skiftevis grinte og græd. Taknemmelig sagde jeg de sidste spændinger fra ol- ishockeykampen mellem Danmark og Letland endelig slap ud.

Og nej jeg tog ikke på hende undervejs, en magiker skal ikke forstyrres. Hun skal nydes og man lade sig forføre. Det var svært at finde cyklen bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...