Hop til indhold

Bedste deepthroat evt med slug

Featured Replies

Skrevet

Hej

har været væk et stykke tid. 

Det bedste deepthroatbj evt med slug til sidst i hovedstaden ? 
^_^

Skrevet

Nadia og Cecilia er kan virkelig deepthroate, og sluger også hvad du kan levere af sperm

Skrevet
  • Author

Har du et link til nadia? 

Skrevet

Hun har ikke nogen aktiv annonce pt, men hun er sikkert snart tilbage og sulten på sperm;) 

Skrevet

Håber vi ser nogle aktive links inden længe.

Skrevet

Cecilia kan ikke deepthroate en mellemstor en, ikke engang tæt på.

Skrevet

June i Ahornsgade kan....

Skrevet
Mikzezzz skrev, for 19 timer siden:

er sku ikke enig he he

Skrevet
Mikzezzz skrev, for 22 timer siden:

Hvordan definerer du mellemstor? 40 cm? 

Skrevet

18 cm og har prøvet hos hende to gange, det var ikke engang i nærheden af desværre.

Skrevet

Hej 

Nu er deepthroat skills jo udfordret af mere end  længde, her tænker jeg specielt tykkelsen ;).. men der er flere perspektiver 

Jeg have i en længere periode en fast pige.. en dygtig Sugarbabe der ku tage imod på lidt af hvert, vi arrangerede også GB herinde.

Hun ku halskneppes imens hun blev tage hårdt af to fyrre i den anden ende …. Fantastisk tid !!! 

Det var sku tider med en fast pige der var til det hele, hun var en en’er … det er der vist flere af jer herinde der kan skrive under på…;) 

Nåh men pointen er hun ku sluge en pik der var både længere og tykkere end min der er en god mellem størrelse på 20 cm og 6 i omkreds… 

Det krævede blot at det var en ‘ blød’ pik modsat min som hun kaldte en ‘hård’ pik, efter sigende forme en blød pik sig efter halsen og trigger ikke gag refleksen 

Jeg har både Nadia og Cecilie på ‘to do’ listen og tænker ref. Denne tråd at jeg starter med Nadia

Redigeret af Happy69luke
Txt

Skrevet

Men Baleri sluger ikke. Hvis hun gjorde ville det være det ypperste indenfor blowjob imho…

mvh dokteren

Skrevet
Dokteren skrev, for 59 minutter siden:

Men Baleri sluger ikke. Hvis hun gjorde ville det være det ypperste indenfor blowjob imho…

mvh dokteren

Det er kommer an på smag og behag B)

Redigeret af Anders-and

• 4 weeks later...
Skrevet

er der evt. et link til Nadia eller Cecilia? det ville være stor hjælp

Skrevet
barfl69 skrev, for 7 minutter siden:

er der evt. et link til Nadia eller Cecilia? det ville være stor hjælp

Cecilia

Tror ikke Nadia er her nu…

Skrevet
Happy69luke skrev, den 26.4.2022 at 23:03:

….

Nu er deepthroat skills jo udfordret af mere end  længde, her tænker jeg specielt tykkelsen ;).. men der er flere perspektiver 

…….

Nåh men pointen er hun ku sluge en pik der var både længere og tykkere end min der er en god mellem størrelse på 20 cm og 6 i omkreds

…..

Jeg ved ikke, hvordan (og hvorfor) du måler din pik, men 20 cm er en anselig længde, hvorimod 6 cm i omkreds altså er meget lidt. Skal det endelig være, må sådan en tynd slange egne sig godt til at få ned i halsen. 

Jeg går ikke selv efter deep throat, for mig kommer de gode fornemmelser ved blowjobs fra pigens læber og tunge og vel også selve set uppet. Men som en skrev, er det rigtigt, at June i Ahornsgade gerne tager den dybt (jeg kan dog ikke vide, om hun kan tage 20 cm, men i hvert fald betydelig mere end 6 cm i omkreds)

Skrevet
ekek skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke, hvordan (og hvorfor) du måler din pik, men 20 cm er en anselig længde, hvorimod 6 cm i omkreds altså er meget lidt.

6 cm i omkreds er efter min forståelse over standard.

I følge My size kondomer er medium 53 mm.

https://www.kondomland.dk/my_size_kondomer-c-247.html

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 47 minutter siden:

Der er betydelig forskel på omkreds og diameter.

Helt enig.

Jeg sidder og kigger på en pakke kondomer. Der står bla.:

Ø: 33,8mm, og omkreds: 106mm.

Så det er vigtigt, at vi taler om det samme... :) 

Skrevet

Omkreds er diameter * PI (cirka 3,14)

Så 33,8 * 3,14 = 106 mm i omkreds noget  mindre end en 'normal' pik så vidt jeg ved.

Det er nok derfor mange kondomer strammer!

Fra 'Indernettet'

"Brug et målebånd til at finde omkredsen i centimeter. Nogle producenter og kondom butikker bruger alligevel andre betegnelser. Her er 'små kondomer' til en omkreds på under 12 centimeter, 'medium kondomer' passer til 12-14 centimeter, og 'store kondomer' passer til omkredse på mere end 14 centimeter"

Mit eget udstyr i den mindre ende, sådan cirka 13 cm i omkreds, men skidt med det så længe den virker!

Lige et link til forståelse af kondom størrelser: https://secretly.dk/blog/kondom-stoerrelsesguide

Redigeret af Gh0st

Skrevet

13 cm i omkreds er helt normalt hvis man skal tro de studier som foreligger (average ca. 12, 6 efter hvad jeg kan erindre) 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Der er betydelig forskel på omkreds og diameter.

Ok, det gik vist lidt stærkt :D

Tak for opfølgning.

Skrevet
ekek skrev, for 6 timer siden:

Jeg ved ikke, hvordan (og hvorfor) du måler din pik, men 20 cm er en anselig længde, hvorimod 6 cm i omkreds altså er meget lidt. Skal det endelig være, må sådan en tynd slange egne sig godt til at få ned i halsen. 

Jeg går ikke selv efter deep throat, for mig kommer de gode fornemmelser ved blowjobs fra pigens læber og tunge og vel også selve set uppet. Men som en skrev, er det rigtigt, at June i Ahornsgade gerne tager den dybt (jeg kan dog ikke vide, om hun kan tage 20 cm, men i hvert fald betydelig mere end 6 cm i omkreds)

Hej 

Nu har jeg ikke målt selv men det var et mål jeg fik smidt i hovedet fra en ret erfaren Sugarbabe !!

Det er derfor et ca talt og du hår måske ret i at hun talte om diameter og ikke omkreds…. Har ikke målt selv ;) 

Dejlig tøs savner hende og vores leg og specielt de GB vi afholdt for gentlemen herinde …. Det var en fantastisk tid og en pige jeg aldrig glemmer 

• 1 month later...
Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 24.5.2022 at 11:21:

Der er betydelig forskel på omkreds og diameter

Mere præcist 3,14159236...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.