Gæst Skrevet 23. April, 2022 Hej Er der nogen der kan fortælle mig hvor længe man er stemplet som "Ny Bruger" på denne side? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 23. April, 2022 LeifNissen skrev, 1 time siden: Hej Er der nogen der kan fortælle mig hvor længe man er stemplet som "Ny Bruger" på denne side? Her er en tråd om medlemsstatus. https://www.eroguide.dk/forum/topic/83665-medlems-status/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1917 Skrevet 23. April, 2022 Ja, godt spørgsmål, ville være rart med et skema. Jeg er oppe på 524 indlæg og jeg står som neutral. Så der er nok en del før du skifter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 24. April, 2022 (edited) ½angel skrev, for 8 timer siden: Ja, godt spørgsmål, ville være rart med et skema. Jeg er oppe på 524 indlæg og jeg står som neutral. Så der er nok en del før du skifter. “Neutral” refererer til “omdømme”, som vist baserer sig på den respons du får fra andre brugere på dine indlæg i trådene. Hvornår den skifter, det ved jeg ikke. ”Ny bruger” baserer sig på antal indlæg. Den skifter efter sigende til “Medlem” efter 100 indlæg. Redigeret 24. April, 2022 af OldGentlemann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 24. April, 2022 For emotions : Laughter, hearts and trophies are worth 1 point each, no points are awarded for the other (negative) emotions. If you "collect" 100 points with positive emotions, the status changes to "member", if you collect 1000 points with positive emotions, "your" reputation changes from "neutral" to "good". If you write 1000 posts, your reputation changes from "good" to "very good". If you collect 10000 points, your status changes again. .... and so it goes on, either status or reputation changes after : 100 posts, 100 points, 1000 posts, 1000 points, 10000 posts, 10000 points.... Hug 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1917 Skrevet 24. April, 2022 Tantra skrev, for 2 timer siden: For emotions : Laughter, hearts and trophies are worth 1 point each, no points are awarded for the other (negative) emotions. If you "collect" 100 points with positive emotions, the status changes to "member", if you collect 1000 points with positive emotions, "your" reputation changes from "neutral" to "good". If you write 1000 posts, your reputation changes from "good" to "very good". If you collect 10000 points, your status changes again. .... and so it goes on, either status or reputation changes after : 100 posts, 100 points, 1000 posts, 1000 points, 10000 posts, 10000 points.... Hug I didn't know that. So if someone writes something sad, you have to like it, because a sad emotion would be negative for them. So like "my mother just died" 50 likes, sounds strange to me, but thanks for informing me, I will remember that next time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady C.Hex 132 Skrevet 26. April, 2022 Ja jeg gik fra at være Hex med 2000 indlæg...SUK....... til ny bruger...og det er vist noget, med jeg mangler nogle pokaler.... Og så er det ikke engang sjovt. Pissetrist...øv. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg