Hop til indhold

Rania i Aarhus!

Featured Replies

Skrevet

Som du selv nævner har hun blandet anmeldelser nogle siger hun åbner sig mere op jo mere man besøger hende. 

Du kan jo prøve og se det kan være oplevelsen er anderledes for dig.

jeg har dog ladet mig fortælle at hun god kan være svær at få fat i.

Skrevet
  • Author
Gabbana skrev, for 12 minutter siden:

Som du selv nævner har hun blandet anmeldelser nogle siger hun åbner sig mere op jo mere man besøger hende. 

Du kan jo prøve og se det kan være oplevelsen er anderledes for dig.

jeg har dog ladet mig fortælle at hun god kan være svær at få fat i.

Ok tak, har du selv været der?

Skrevet
Tabloid skrev, for 5 minutter siden:

Ok tak, har du selv været der?

Ja 1 gang.  for mit vedkommende  var hun sød nok vi kom da lidt efter lidt til en samtale jeg har dog ikke planer om at besøge hende igen. 

Det var hverken vildt dårligt eller vildt godt

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Jeg besøgte hende for nogle uger siden. Det er rigtigt som anmeldelserne angiver - hun virker måske sød nok men også meget reserveret. Der var ikke megen GFE over det, det blev meget mekanisk. Jeg kunne slet ikke leve mig ind i det. Har nok lidt brug for illusionen om at pigen faktisk kan lide at være sammen med mig for at rigtigt kunne præstere. Jeg endte derfor med at trække stikket før tiden, da det bare føltes forkert og lidt pinligt for mig at der var problemer med at præstere. 

Skrevet
  • Author
Liderlig & lysten skrev, for 3 minutter siden:

Jeg besøgte hende for nogle uger siden. Det er rigtigt som anmeldelserne angiver - hun virker måske sød nok men også meget reserveret. Der var ikke megen GFE over det, det blev meget mekanisk. Jeg kunne slet ikke leve mig ind i det. Har nok lidt brug for illusionen om at pigen faktisk kan lide at være sammen med mig for at rigtigt kunne præstere. Jeg endte derfor med at trække stikket før tiden, da det bare føltes forkert og lidt pinligt for mig at der var problemer med at præstere. 

Tak for input, ja det må godt virke som om det er sur pligt!

Skrevet
Tabloid skrev, for 2 minutter siden:

Tak for input, ja det må godt virke som om det er sur pligt!

hvordan er hendes priser i dag

Skrevet

Det var en skuffende oplevelse for mig. Der var intet glæde i den pige.

Skrevet

Nok den smukkeste pige jeg har besøgt, men kan kun tilslutte mig de triste anmeldelser.....Ingen chance for gentagelse -een gang var rigeligt.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.