Guest Mr. Sensual Skrevet 23. April, 2022 Ligemeget hvor sikker du er på, at I har en helt speciel og unik kontakt, du og din foretrukne glædespige, så skal du tro om igen. Ligesom mig. De er så søde og fortryllende, de bedste af dem. Vi har det dejligt sammen, og det er det vigtigste. Hvad er bedre end sex med en smuk pige? For pokker, jeg er nu 62 og elsker lifligt med piger, der er under det halve. Det skal da koste et honorar, og jeg betaler gerne. Pigerne sparer ofte sammen til det livsprojekt, de nu har valgt. Et hus, en frisørsalon, en part i en ejendomsmæglervirksomhed eller i et advokatkontor, et barns uddannelse på et universitet, et hus på landet til hele familien, mand, børn og hendes forældre. Min uforbeholdne respekt for det. Livet er smukt. Netop derfor er de fremragende skuespillerinder i sengen. Lad nu være med at forelske dig, har jeg sagt til mig selv mange mange gange. Det er sgu svært. For bedst som man elsker med pigen, ruller ind på memory lane de piger, som man i sin ungdom knaldede og forelskede sig i. På mig giver det et sug i hjertet. Og det gør også ondt nu og da. Sådan er livet. Tempus fugit. Tiden går. Derfor betaler jeg gerne de søde piger for at drysse deres tryllestøv ud over mig. Tak for oplevelserne og kys fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 23. April, 2022 Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden: På mig giver det et sug i hjertet. Og det gør også ondt nu og da. Livet gør ondt, Mr. Ellers villle det jo være let at leve. Og lidt kedeligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 23. April, 2022 Du er ved at blive ældre Mr, og det er en udfordring - måske livets største. Man husker hvordan det var, man føler det i kroppen, man er stadig ung noget sted indeni, men man er ved at blive ældre og det føles også i kroppen. Fremtiden har man ikke foran sig mere, pigerne kigger ikke efter en på samme måde men man kigger stadig efter dem - på samme måde. Og hjertet banker på samme måde - og svulmer på samme måde. Min meget savnede mor var fuld af kloge ord. Når hun blev gammel sagde hun ofte (og undskyld, men jeg klarer det ikke helt på dansk): "To grow old is nothing for the fainthearted". Jeg er nu ved at være der, hvor jeg til fulde forstår hvad hun mente. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 23. April, 2022 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Du er ved at blive ældre Mr, og det er en udfordring - måske livets største. Man husker hvordan det var, man føler det i kroppen, man er stadig ung noget sted indeni, men man er ved at blive ældre og det føles også i kroppen. Fremtiden har man ikke foran sig mere, pigerne kigger ikke efter en på samme måde men man kigger stadig efter dem - på samme måde. Og hjertet banker på samme måde - og svulmer på samme måde. Min meget savnede mor var fuld af kloge ord. Når hun blev gammel sagde hun ofte (og undskyld, men jeg klarer det ikke helt på dansk): "To grow old is nothing for the fainthearted". Jeg er nu ved at være der, hvor jeg til fulde forstår hvad hun mente. Tak og enig hele vejen. Men stadig kunstinteresseret. Klog mor, din. Min var også klog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 429 Skrevet 23. April, 2022 Man kunne vel også udtrykke det således: At blive ældre er ikke for de sarte. Det er så sandt som det er sagt, men man kan ikke ændre på det. Man må bare få det bedste ud af livet mens man har det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 23. April, 2022 niels6663 skrev, for 7 minutter siden: At blive ældre er ikke for de sarte. Tak. Kunne ikke finde ud af at sige det på dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 23. April, 2022 Ja. Kan kun give dig ret. Har flere gange været dybt forelsket i thaier, unganske kvinder men det pris man betaler er det hele værd. Dejligt at disse kvinde tilbyder deres sexsualiet og boller os. Har flere gange fortalt hvor stor lykke dit har givet mig ved at lad mig bolle dem. Flere fortæller deres indgribende historier hvorfor de gør dette...80% penge problem 10% nyder det de gør og vil have sex hele tiden og kan ikke få nok...10% i klemme med deres bagmænd. Har datet en thaier GP...i 2 år og kom ind bag fasaden på dette arbejdsmarked og set ting der var god og dårlige. At vide ens kæreste knepper andre for penge er et etik spørgsmål om man physisk kan holde tanken ud...og for mig nej. Derfor beundre jeg disse kvinder og værdsætter mine besøg høj incl høflighed er pænt og ren og er en gentleman. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 23. April, 2022 Kim Madsen skrev, for 14 minutter siden: Ja. Kan kun give dig ret. Har flere gange været dybt forelsket i thaier, unganske kvinder men det pris man betaler er det hele værd. Dejligt at disse kvinde tilbyder deres sexsualiet og boller os. Har flere gange fortalt hvor stor lykke dit har givet mig ved at lad mig bolle dem. Flere fortæller deres indgribende historier hvorfor de gør dette...80% penge problem 10% nyder det de gør og vil have sex hele tiden og kan ikke få nok...10% i klemme med deres bagmænd. Har datet en thaier GP...i 2 år og kom ind bag fasaden på dette arbejdsmarked og set ting der var god og dårlige. At vide ens kæreste knepper andre for penge er et etik spørgsmål om man physisk kan holde tanken ud...og for mig nej. Derfor beundre jeg disse kvinder og værdsætter mine besøg høj incl høflighed er pænt og ren og er en gentleman. Tak for denne nuancering. Ja, jeg har også mødt dem, der er i pengenød eller i en eller anden gældsfælde, og som derfor boller mænd af nød og tvang. Det er hjerteskærende. Når jeg oplever dette, giver jeg pigen et beløb på 3-400 kroner, og vi taler lidt sammen, og holder i hånd, i stedet for at knalde. De får en tiltrængt pause og afløb for nogle af deres frustrationer. Hvis de spørger mig direkte, får de også et direkte råd. Jeg vil ikke udnytte en pige, der har problemer. Der skal være en ligeværdig balance, og det er op til hver enkelt af os kunder at fornemme dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 23. April, 2022 Mr. Sensual skrev, for 37 minutter siden: Tak for denne nuancering. Ja, jeg har også mødt dem, der er i pengenød eller i en eller anden gældsfælde, og som derfor boller mænd af nød og tvang. Det er hjerteskærende. Når jeg oplever dette, giver jeg pigen et beløb på 3-400 kroner, og vi taler lidt sammen, og holder i hånd, i stedet for at knalde. De får en tiltrængt pause og afløb for nogle af deres frustrationer. Hvis de spørger mig direkte, får de også et direkte råd. Jeg vil ikke udnytte en pige, der har problemer. Der skal være en ligeværdig balance, og det er op til hver enkelt af os kunder at fornemme dette. Jeg kan kun var enig med dig. Bookede engang en utrolig smuk 19 år pige til fuldpakke, sex, swallow,anal osv. Da jeg mødte op var der ballade mellem pigerne og mutter/egeren. Måtte bryde ind og måtte tilbyde en timeout. Aftale med mutter at invitere pige ud på cafe i stedet for sex til samme pris og fik okey. Pigen gik med mig og vi køre til en nærliggemde cafe. Pige græd flere gange og jeg trøstede hende. Efter dette talte vi omkring hvorfor hun var her . Penge problem og skyldte 30000 kr til bagmanden der skulle arbejdes af. Da jeg hørte dette meldt jeg dette til politiet straks og al helvede brød løs. Pige blev sendt hjem via politet. Jeg fik en bøde for at tilkendegive hvad de lavede og brugte stedet. Ærligt kan være en dårlig ting men kunne simpelhen ikke så og se en så dejlig ung kvinde blive behandlet sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2555 Skrevet 27. April, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, den 23.4.2022 at 21:13: De er så søde og fortryllende, de bedste af dem. Vi har det dejligt sammen, og det er det vigtigste. Hvad er bedre end sex med en smuk pige? For pokker, jeg er nu 62 og elsker lifligt med piger, der er under det halve. Njaah .. Jeg er delvist enig med @Mr. Sensual men jeg har måske et lidt mere nøgternt syn på piger .. sådan generelt. Måske fordi jeg livet igennem af forskellige grunde har haft en del med yngre kvinder at gøre ... Så dels er jeg ikke helt så benovet ... Dels ved jeg, at ganske mange yngre kvinder 'derude i virkeligheden' har det svært ... selv om piger generelt klarer sig bedre end drenge, så stiller pigerne store krav til sig selv, så bag 'nymfe-facaden' er det hårdt for dem. Og jo, det gør det da til et dilemma, at besøge piger ... Men jeg synes også, at det gør, at jeg oplever en god kontakt til de piger, jeg besøger - situationen føles egentlig ikke så fremmed, vi finder en måde at snakke sammen på ... Og jeg besøger også helst de danske piger, og gerne de der virker afklarede / stærke .. og så er jeg knap så bekymret ,,, Men til resten af @Mr. Sensual's indlæg ... jeg var lige ved at hvæse, men jeg tog et par dybe indåndinger og lod være ... Derfor var jeg faktisk glad for @Kim Madsens indlæg som jeg synes sætter nogle gode nuancer på, på en stille og rolig måde ,,, Redigeret 27. April, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 27. April, 2022 (edited) Jeg huserede en del i område rødovre vanløse...jyllingvej og havde mange boller ture der men idag var jeg på mc Donald og pludselig troppede de lækker GP piger ind og skulle spise i deres lækkere GG tøj og stramme bukser og top. De fik godt nok fordrejet et par mande hoveder da de gik igennem stedet. Da jeg havde kneppet 2 af dem 3 uger forinden blinkkede de lige med et frækt blink over til mig. De små snakkede og dagen gode bol og dårlige kunder. Så ud som om deres dag var gået over forventning og der blev griner høj og lavet "suck your dick tunge i kinden sjov" da de gik sagde den ene....see you soon again ? Kunne squ ikke lade være med at respondere....yea ..why not. Nogen kan trylle og sprede tryllestøv uden at være nede i støvet. Redigeret 27. April, 2022 af Kim Madsen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg