Guest lurik Skrevet 23. April, 2022 Hej https://annoncelight.dk/showad/340583 Er der nogen der har erfaringer med pigen i ovenstående link ? Passer billeder er service god osv.. På forhånd tak -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 3012 Skrevet 23. April, 2022 lurik skrev, for 48 minutter siden: Hej https://annoncelight.dk/showad/340583 Er der nogen der har erfaringer med pigen i ovenstående link ? Passer billeder er service god osv.. På forhånd tak -lurik Lytter lige med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 23. April, 2022 Joey Joe Joe skrev, for 4 timer siden: Lytter lige med Lærer dig lige at lytte, uden at skrive 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 1. Maj, 2022 Nå - kunne ikke lige holde spændingen ud så tog et sats og bookede 1/2 time med Fahsai. Det fortrød jeg ikke, dog vil jeg ikke mene hendes priser, der er højere end normale vejlepriser retfærdiggøres, specielt når bj er med hætte - men pigen er sød og imødekommende og jeg fik hvad jeg kom efter, minimal massage og max sex. Derfor kan jeg ikke vurdere massagekundskaberne andet end det korte meget blide til nærmest at blive smurt ind i olie jeg fik. Men det var nu stadig een af de positive oplevelser fordi pigen er stille rolig rar og sød. BJ klarer hun rigtig fint til UG. Sexdelen er der heller ikke noget at klage over. Jeg fik lov at tage hende som jeg ville(ingen anal) og hun sprang velvilligt rundt i de positioner jeg ønskede og der var absolut ingen hastværk. Så alt i alt en positiv oplevelse dog i den dyre ende. Burde være gfe til den pris. Så vidt jeg kan vurdere er det hende på billederne hun er super fint skåret dog med hjælp til brysterne men de sidder godt - der skal lægges lidt til på alderen vil jeg vurdere, men det havde jeg gennemskuet da man kan se hendes hænder(eller noget af en hånd) på et af billederne og de lyver sjældent om en kvindes alder men det gør absolut ikke noget for i min optisk er hun en lækkermås! -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg